Mazda 323/Protege BG '91 BP by Sir STRONA 6 AKTUALIZACJA
300km przejechane, jak na razie wszystko git teraz dopieszczanie i przygotowanie do sezonu, stan na dzień dzisiejszy
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
benq323 napisał(a):Kroolika wywal (albo przynajmniej go wypierz )
wyprany obowiązkowo.
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Poza kroolikiem to naklejki na tylnej klapie też feee
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Cześć Chłopaku.
Właśnie się zalogowałem na forum . Napisz jak tam silnik śmiga , zadowolony ?
Co zostało do zrobienia i jak to jeździ. Moc 128 km a nie 137 tak apropo
pzdr
Właśnie się zalogowałem na forum . Napisz jak tam silnik śmiga , zadowolony ?
Co zostało do zrobienia i jak to jeździ. Moc 128 km a nie 137 tak apropo
pzdr
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
cześć Darku silnik śmiga [tiiit], chociaż w przyszłości zamierzam troche w nim podłubać, może jakaś turbinka lub coś zeby go jeszcze troche podciągnąć, ale to jeszcze nie czas żeby o tym pisać.
Pozostało mi zmienić tarcze i dopasować jakieś ładne koła z oponami. W planie jest blenda tył USDM, halogeny w zderzak i jakieś tam pierdoły pewnie znajdą się jeszcze do zrobienia.
Pod koniec sezonu kompletna blacharka, co prawda dużo rdzy nie ma, ale już małe oznaki się pojawiają.
Obecnie mam zrobione od SWAP'a około 1200km.
słyszałem, ze wersje 1.8 z katem mają po 128KM, a bez kaa 137
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZblKFW6wskU?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Pozostało mi zmienić tarcze i dopasować jakieś ładne koła z oponami. W planie jest blenda tył USDM, halogeny w zderzak i jakieś tam pierdoły pewnie znajdą się jeszcze do zrobienia.
Pod koniec sezonu kompletna blacharka, co prawda dużo rdzy nie ma, ale już małe oznaki się pojawiają.
Obecnie mam zrobione od SWAP'a około 1200km.
słyszałem, ze wersje 1.8 z katem mają po 128KM, a bez kaa 137
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZblKFW6wskU?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Ostatnio edytowano 17 mar 2013, 21:36 przez Sir, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Jak dla mnie białe tarcze kompletnie nie pasują – to nie golf, to klasyk
też mi sie na początku nie podobały, ale już się przyzwyczaiłem, obrotomierz się odznacza, ale z czasem i tak chce zmienić na oryginalne tarcze.
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
No ładnie cyka
Jak być nakręcił filmik jak to się zbiera nawet komórka to było by lepiej widać.
Wycięcie katalizatora nie daje + 10 KM. niech tam będzie pod maską za 125 kM to i tak ładnie to powinno latać.
pzdr
Ps wybierasz się na zlot ?
Dopisano Pn, 18 marca 2013, 14:32:
Jak być nakręcił filmik jak to się zbiera nawet komórka to było by lepiej widać.
Wycięcie katalizatora nie daje + 10 KM. niech tam będzie pod maską za 125 kM to i tak ładnie to powinno latać.
pzdr
Ps wybierasz się na zlot ?
Dopisano Pn, 18 marca 2013, 14:32:
DARO MAZDA 323 napisał(a):No ładnie cyka
Jak byś nakręcił filmik jak to się zbiera nawet komórka to było by lepiej widać.
Wycięcie katalizatora nie daje + 10 KM. niech tam będzie pod maską za 125 kM to i tak ładnie to powinno latać.
pzdr
Ps wybierasz się na zlot ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a): wybierasz się na zlot ?
gdzie i kiedy ?
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Popraw link bo wdeło się nie wyświetla na stronie
Różnica leży głównie w innych tłokach i wałkach, wszystko jest na forum
Sir napisał(a):słyszałem, ze wersje 1.8 z katem mają po 128KM, a bez kaa 137
DARO MAZDA 323 napisał(a):Wycięcie katalizatora nie daje + 10 KM.
Różnica leży głównie w innych tłokach i wałkach, wszystko jest na forum
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Ładnie ładnie
projekt nabiera barw. Jest dłubania ale jak ciesza efekty. Wszytsko kręci się dookoła kasy no i sex-u
pzdr
projekt nabiera barw. Jest dłubania ale jak ciesza efekty. Wszytsko kręci się dookoła kasy no i sex-u
pzdr
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
na przód w końcu wpadły tarcze nacinane i nawiercane, twardszy klocek + malowanie środków felg na biało, rant w lekką polerke. mechanicznie w sumie nareszcie wszystko sprawne, do poprawek estetycznych.
na ten sezon:
-zmiana dokładki przód + dobranie tylnej
-polerka lakieru
-pranie tapicerki
-wymiana uszczelki pod klawiaturą
-zmiana nagrzewnicy
pewnie znajdzie się jeszcze nie jedno.
Jak do końca roku przejeździ bez poważniejszych awarii to coś jeszcze na pewno zacznie się z nią dziać, przede wszystkim kompletna blacharka no i Koło :wink:
Jak na razie tylko wyczyścić i zrobić porządne zdjęcia, a tymczasem..
na ten sezon:
-zmiana dokładki przód + dobranie tylnej
-polerka lakieru
-pranie tapicerki
-wymiana uszczelki pod klawiaturą
-zmiana nagrzewnicy
pewnie znajdzie się jeszcze nie jedno.
Jak do końca roku przejeździ bez poważniejszych awarii to coś jeszcze na pewno zacznie się z nią dziać, przede wszystkim kompletna blacharka no i Koło :wink:
Jak na razie tylko wyczyścić i zrobić porządne zdjęcia, a tymczasem..
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Ladnie ladnie Motorownia jak najbardziej na plus, trzeba bylo fele od wewnatrz na czerwono pomalowac i zacisk na jakis nie typowoawy seledyn albo cos innego, robilo by robote:) a zderzaki pojda w kolor mam nadzieje bo widac ze tego brakuje zeby byla igla:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
zaciski chciałbym na czerwono zrobić, a z czasem zderzaki z Protege założyć, ale to już najlepiej po blacharce
Dopisano 4 maja 2013, 10:16:
Dopisano 4 maja 2013, 10:16:
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Tak żeby odświeżyć troche temat, w przyszłym tygodniu mazda dostanie reperaturke prawego tylnego nadkola, bo na 22 letnim lakierze zrobił się mały parch :? jedynie czego sie obawiam to żeby dobrać idealnie kolor.
Na przyszły miesiąc w planie wymiana łożysk we wszystkich kołach i malowanie pokrywy silnika...
Póki co tankuje, tankuje, tankuje, czyszcze, poleruje i jeżdże.. :wink:
A tak to mniej więcej jedzie, tylko tak nie pewnie troche, bo ciężko się dwoma rękami trzyma kierownice, zmienia biegi i nagrywa kalkulatorem.
https://www.youtube.com/watch?v=D-1LE8P2eoE
Jak dla mnie to nie zbiera się zbyt fascynująco, planowałbym celować w 160/180KM +
Na przyszły miesiąc w planie wymiana łożysk we wszystkich kołach i malowanie pokrywy silnika...
Póki co tankuje, tankuje, tankuje, czyszcze, poleruje i jeżdże.. :wink:
A tak to mniej więcej jedzie, tylko tak nie pewnie troche, bo ciężko się dwoma rękami trzyma kierownice, zmienia biegi i nagrywa kalkulatorem.
https://www.youtube.com/watch?v=D-1LE8P2eoE
Jak dla mnie to nie zbiera się zbyt fascynująco, planowałbym celować w 160/180KM +
- Od: 15 lis 2011, 00:52
- Posty: 64
- Skąd: NL/PL
- Auto: mazda 323/protege 91'
sedan 1.8 BP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości