Mazda 323F BJ RF '99 2,0 DiTD – granatowe love
 Napisane: 2 gru 2011, 00:58
Napisane: 2 gru 2011, 00:58Witam wszystkich.
Nie chcąc wyskakiwać jak Filip z konopi jako nowy forumowicz, laik, po niespełna roku użytkowania postanowiłem pochwalić się moim pierwszym autkiem.
Samochód zakupiony w styczniu 2011 r. Sprowadzony do Polski z okolic Wiednia.
Wyprodukowany w 1999 natomiast pierwsza rejestracja w czerwcu 2000. Na całe szczęście, jak do tej pory ruda się nią nie zainteresowała, są pierwsze bąbelki na nadkolach z tyłu.
Kochane autko ma już za sobą dwie podróże do Chorwacji. Jak do tej pory (odpukać) ZERO zastrzeżeń na trasie. W 2013 również zamierzam wykonać 3500km po Hrvatskiej
Diesel, ponieważ mój ojciec posiada prawie od nowości Mazdę 626 z 1984 i zna te silniki na wylot tak więc w razie ewentualnych napraw służy pomocą. Właśnie na wiosnę 2012 planujemy generalny remont silnika.
Mazda 323F BJ 2,0 DiTD rocznik '99, 98KM
Wyposażenie (ponieważ jest identyczne, zapożyczam od jednego z forumowiczów):
– elektryczne szyby x4
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– poduszki powietrzne x4
– klimatyzacja
– ABS
– centralny zamek
– sterowanie radiem z kierownicy
– głośniki w drzwiach x4
– halogeny
– aluminiowe felgi 15"lato + zimówki
– tylna kanapa dzielona, składana i przesuwana
– składany fotel pasażera w stolik
– skórzana kierownica
– radio Kenwood (stary kaseciak, że hoho) + zmieniarka – odstraszacz złodzieji
Naprawy + działania po zakupie:
– wymiana płynów
– wymiana filtrów
– nowe przednie łączniki stabilizatora
– czyszczenie smoka
– uszczelki pod wtryski
– nowe koło pasowe
– nowy akumulator
– nowe klocki i okładziny w tylnych bębnach
– przetoczone tarcze hamulcowe
Bieżące działania:
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 10w – 40 oraz filtr UFI OP 557) – 07.01.2012r.
– wymiana amortyzatorów x2 KYB excel-G przód – 02.05.2012r.
– wymiana łożyska KOYO lewy przód – 02.05.2012r.
– wymiana łącznika stabilizatora CTR prawy przód – 02.05.2012r.
– wymiana osłon tylnych amortyzatorów KYB – 12.05.2012r.
– wymiana filtra paliwa Knecht- 12.05.2012r.
– wymiana podkładek pod wtryskami Bosch- 12.05.2012r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 10w – 40 oraz filtr UFI OP 557) – 19.05.2012r.
– wymiana szczęk hamulcowych MK Kashiyama – 02.06.2012r.
– wymiana węża przy turbinie Viper – 23.06.2012r.
– wymiana chłodnicy klimatyzacji Nissens – 09.07.2012r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 10w – 40 oraz filtr UFI OP 557) – 27.10.2012r.
– regeneracja turbiny: 26.11.2012r.
– remont kapitalny silnika: 26.11.2012r. więcej info TUTAJ
– wymiana oleju i filtra oleju (Dexelia 5w30) po przejechaniu 500km od remontu silnika – 18.12.2012r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Dexelia 5w30) – 29.08.2013r.
– wymiana filtra powietrza – 29.08.2013r.
– wymiana klocków hamulcowych (ABE) i tylnych szczęk hamulcowych MK Kashiyama – 29.08.2013r.
– wymiana całego rozrządu (ori) – 15.04.2014r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Dexelia 5w30) – 15.04.2014r.
– wymiana poduszki pod silnikiem – 6.05.2014r.
– wymiana łącznika oraz tulei stabilizatora przy przednim, lewym kole – 6.05.2014r.
– wymiana chłodnicy – 20.05.2014r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 2000 10w40) – 31.01.2015r.
Zdjęcia:




Autko posiada rzadko spotykaną tapicerkę. Jeżeli ktoś wie co więcej na jej temat tzn. czy to mogło być na zamówienie itp. proszę o kontakt.


Zdjęcie z innego tematu na forum. Przebieg auta sprowadzanego jak wiadomo często jest inny od tego prezentowanego na zegarach. Mój ojciec we wspomnianej powyżej Madzi z 1984 roku miał licznik starego typu. Kiedyś rozbierając zegary okazało się, że z drugiej strony znajduje się drugi licznik, którego już cofać się nie dało Mimo to poniższy wynik również mnie zadowala
  Mimo to poniższy wynik również mnie zadowala 

Pozdrawiam
Wojtek
			Nie chcąc wyskakiwać jak Filip z konopi jako nowy forumowicz, laik, po niespełna roku użytkowania postanowiłem pochwalić się moim pierwszym autkiem.
Samochód zakupiony w styczniu 2011 r. Sprowadzony do Polski z okolic Wiednia.
Wyprodukowany w 1999 natomiast pierwsza rejestracja w czerwcu 2000. Na całe szczęście, jak do tej pory ruda się nią nie zainteresowała, są pierwsze bąbelki na nadkolach z tyłu.
Kochane autko ma już za sobą dwie podróże do Chorwacji. Jak do tej pory (odpukać) ZERO zastrzeżeń na trasie. W 2013 również zamierzam wykonać 3500km po Hrvatskiej
Diesel, ponieważ mój ojciec posiada prawie od nowości Mazdę 626 z 1984 i zna te silniki na wylot tak więc w razie ewentualnych napraw służy pomocą. Właśnie na wiosnę 2012 planujemy generalny remont silnika.
Mazda 323F BJ 2,0 DiTD rocznik '99, 98KM
Wyposażenie (ponieważ jest identyczne, zapożyczam od jednego z forumowiczów):
– elektryczne szyby x4
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– poduszki powietrzne x4
– klimatyzacja
– ABS
– centralny zamek
– sterowanie radiem z kierownicy
– głośniki w drzwiach x4
– halogeny
– aluminiowe felgi 15"lato + zimówki
– tylna kanapa dzielona, składana i przesuwana
– składany fotel pasażera w stolik
– skórzana kierownica
– radio Kenwood (stary kaseciak, że hoho) + zmieniarka – odstraszacz złodzieji
Naprawy + działania po zakupie:
– wymiana płynów
– wymiana filtrów
– nowe przednie łączniki stabilizatora
– czyszczenie smoka
– uszczelki pod wtryski
– nowe koło pasowe
– nowy akumulator
– nowe klocki i okładziny w tylnych bębnach
– przetoczone tarcze hamulcowe
Bieżące działania:
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 10w – 40 oraz filtr UFI OP 557) – 07.01.2012r.
– wymiana amortyzatorów x2 KYB excel-G przód – 02.05.2012r.
– wymiana łożyska KOYO lewy przód – 02.05.2012r.
– wymiana łącznika stabilizatora CTR prawy przód – 02.05.2012r.
– wymiana osłon tylnych amortyzatorów KYB – 12.05.2012r.
– wymiana filtra paliwa Knecht- 12.05.2012r.
– wymiana podkładek pod wtryskami Bosch- 12.05.2012r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 10w – 40 oraz filtr UFI OP 557) – 19.05.2012r.
– wymiana szczęk hamulcowych MK Kashiyama – 02.06.2012r.
– wymiana węża przy turbinie Viper – 23.06.2012r.
– wymiana chłodnicy klimatyzacji Nissens – 09.07.2012r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 10w – 40 oraz filtr UFI OP 557) – 27.10.2012r.
– regeneracja turbiny: 26.11.2012r.
– remont kapitalny silnika: 26.11.2012r. więcej info TUTAJ
– wymiana oleju i filtra oleju (Dexelia 5w30) po przejechaniu 500km od remontu silnika – 18.12.2012r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Dexelia 5w30) – 29.08.2013r.
– wymiana filtra powietrza – 29.08.2013r.
– wymiana klocków hamulcowych (ABE) i tylnych szczęk hamulcowych MK Kashiyama – 29.08.2013r.
– wymiana całego rozrządu (ori) – 15.04.2014r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Dexelia 5w30) – 15.04.2014r.
– wymiana poduszki pod silnikiem – 6.05.2014r.
– wymiana łącznika oraz tulei stabilizatora przy przednim, lewym kole – 6.05.2014r.
– wymiana chłodnicy – 20.05.2014r.
– wymiana oleju i filtra oleju (Mobil 2000 10w40) – 31.01.2015r.
Zdjęcia:

Autko posiada rzadko spotykaną tapicerkę. Jeżeli ktoś wie co więcej na jej temat tzn. czy to mogło być na zamówienie itp. proszę o kontakt.
Zdjęcie z innego tematu na forum. Przebieg auta sprowadzanego jak wiadomo często jest inny od tego prezentowanego na zegarach. Mój ojciec we wspomnianej powyżej Madzi z 1984 roku miał licznik starego typu. Kiedyś rozbierając zegary okazało się, że z drugiej strony znajduje się drugi licznik, którego już cofać się nie dało

Pozdrawiam
Wojtek

 
 
