Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D

Witam.
Od Pół roku jestem posiadaczem mazdy 323f. Dość długo jeździłem mazda 121
służyła jako auto do parkowania i dojazdów na studia a wyszło tak, że raz zrobiła ze mną ponad 3 tyś km na wakacjach w Chorwacji i po powrocie sprzedałem ją bo zaczęła brać olej jakieś 2 litry na 400 km
i pomimo wszelkich starań nie chciała zginąć podczas ekstremalnej jazdy
Tak mniej więcej rozpoczęła się moja przygoda z mazdą bo zakochałem się tej marce
Mazda miała mały incydent i była malowana jedna strona auta ale nie za mojej kadencji.
Dane techniczne każdy zna więc co tu pisać autko fajnie się zbiera ale mi to jakoś mało więc coś będę myślał nad zwiększeniem stajni
Autko przyjemne, wygodne, i dobrze się prowadzi.
Wyposażenie:
-elektryczne szyby x4
-abs
-centralny zamek
-klimatyzacja
-wspomaganie
– i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy
Wymienione:
-łączniki stabilizatora
-lewy przegub
-olej Valvoline 10w60
-naprawiona nie domykająca się szyba
-zregenerowane zaciski z tyłu
-wymienione gumy stabilizatora przód
-łączniki stabilizatora tył (08.2012)
Modyfikacje:
– Wydech ultera (Nieaktualne Przelotowy wydech 2,5" własnej produkcji )
-Swap na kl-de
-sportowe kolektory wydechowe
-cai
-centralny zamek z pilota
-boczny panel z AFR Boost i Oil temp
-Turbo holset hx40 ustawione na 0.4 bar
-Sterowanie Megasquirt
Planowane:
-strojenie jeśli komp 2.5 nie podejdzie Nieaktualne
-gleba
-felgi 17"
-nowy lakier (czerwień albo biel)
-kubły
-dokładka i progi ms
-naprawa elektrycznej anteny
-spojler
-naprawa tylnego spryskiwacza
-no i co mi tam jeszcze do głowy wpadnie
Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane







Na prośbę mojej ukochanej dodaję zdjęcie jajka
Jemu też należy poświęcić choć jeden post w tym temacie bo auto naprawdę dzielnie znosiło u mnie męki
Tak właśnie wyglądała moja mazda 121, pierwsza mazda

A tyle potrafiła z siebie wykrzesać

Zdjęcie rozmyte bo to była już prędkość ponaddźwiękowa
Od Pół roku jestem posiadaczem mazdy 323f. Dość długo jeździłem mazda 121


Mazda miała mały incydent i była malowana jedna strona auta ale nie za mojej kadencji.
Dane techniczne każdy zna więc co tu pisać autko fajnie się zbiera ale mi to jakoś mało więc coś będę myślał nad zwiększeniem stajni
Wyposażenie:
-elektryczne szyby x4
-abs
-centralny zamek
-klimatyzacja
-wspomaganie
– i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy
Wymienione:
-łączniki stabilizatora
-lewy przegub
-olej Valvoline 10w60
-naprawiona nie domykająca się szyba
-zregenerowane zaciski z tyłu
-wymienione gumy stabilizatora przód
-łączniki stabilizatora tył (08.2012)
Modyfikacje:
– Wydech ultera (Nieaktualne Przelotowy wydech 2,5" własnej produkcji )
-Swap na kl-de
-sportowe kolektory wydechowe
-cai
-centralny zamek z pilota
-boczny panel z AFR Boost i Oil temp
-Turbo holset hx40 ustawione na 0.4 bar
-Sterowanie Megasquirt
Planowane:
-strojenie jeśli komp 2.5 nie podejdzie Nieaktualne
-gleba
-felgi 17"
-nowy lakier (czerwień albo biel)
-kubły
-dokładka i progi ms
-naprawa elektrycznej anteny
-spojler
-naprawa tylnego spryskiwacza
-no i co mi tam jeszcze do głowy wpadnie
Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane







Na prośbę mojej ukochanej dodaję zdjęcie jajka
Tak właśnie wyglądała moja mazda 121, pierwsza mazda


A tyle potrafiła z siebie wykrzesać


Zdjęcie rozmyte bo to była już prędkość ponaddźwiękowa
