Mazda 323f BJ RF 2001r. 2.0 DiTD 101KM by Magician
az zal ze u mnie niemam tego filtra bo wiecznie tapicerka zasyfiona sa patenty zeby samemu zalozyc taki filtr ale jakos caly czas mi sie z tym zwleka
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Magician napisał(a):Tylko, że zaślepione. Czy coś źle doczytałem?
tez tak wlasnie doczytalem ale narazie mi sie niechce tam grzebac nawet chyba gdzies na forum bylo opisane jakie srubki kupic co i jak wiec chyba wszystkie maja ale niektore wlasnie zaslepione
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Dzisiejsza świeżynka od Myjka – xcarlink (346pln). Do tego zakupiłem kartę pamięci Sandisk 4GB class6 (39,90 – taka sama cena jak 4 klasy) + czytnik kart, który na allegro kosztuje 7pln już z przesyłką ( ja dałem 19,90 pln ). Grzebać się z tym będę jutro bo dzisiaj w Białymstoku już zaczyna grzmieć a ja częściowo z cukru jestem
No i jednak nie wytrzymałem i poleciałem sprawdzać jak to xcl działa. Czy w ogóle będzie działał
Najpierw trzeba się było uporać z wyjęciem radia. Okazało się to niezwykle proste. Żadnych "kluczyków" nie potrzeba. Wystarczy cienki śrubokręt. Tylko taki, który się nie wygnie jak u mnie
Otóż po zdjęciu zaślepek z boków radia mamy dziurki. Tam trzeba wepchnął śrubokręt. Ja wybrałem dziurkę drugą od dołu. Jak umieścimy tam śrubokręt odchylamy go w prawo (z prawej strony w prawo, od kierowcy w lewo). Tutaj mniej więcej widać dlaczego:
Słaba jakość (nie, nie robiłem zdjęć guzikiem ) ale jak się ściągnie i zacznie przeskakiwać ze zdjęcia na zdjęcie to widać jak blaszka się wygina. I zwyczajnie wy wyjąć jedną stronę trzeba śrubokręt wychylić, blaszka się wgina i można szarpnąć radio do siebie. Jedna strona delikatnie się wysunie. I można wysuwać drugą. Potem już złapać ręką i szarpać aż wylezie całość. Chwila moment roboty.
Po wyjęciu radia podłączyłem xcl żeby sprawdzić jak to ma działać.
I jest faktycznie jak pisał Myjk – początkowo jest odliczanie danego utworu ale po kilka/nastu sekundach znika i pojawia się zegarek. Nie ma to żadnego wpływu na grany utwór (a przynajmniej póki co nie stwierdziłem).
Miałem wyjmować kabla, chować radio i dopiero jutro bawić się w wiercenie otworu do schowka na kabel. Zobaczyłem jednak, że schowek spokojnie się zamyka a kabel chowa się w luce.
Zostało więc tylko wsadzić radio z powrotem (trzeba trafić takim zagumowanym bolcem z tyłu radia na środku w dziurę w profilu we wnęce – inaczej nie zechce wleźć, niezależnie od siły jaką użyjemy – sprawdziłem ), zamknąć schowek z xcl w srodku i słuchać już muzyki z empetrójek w przeświadczeniu, że już nie usłyszmy żadnego Meza czy innego niechcianego ślimaka
Nic nie widać, jakość dźwięku żadna ale jak już nagrałem ...
http://tinypic.com/player.php?v=ydsec&s=6
Najpierw trzeba się było uporać z wyjęciem radia. Okazało się to niezwykle proste. Żadnych "kluczyków" nie potrzeba. Wystarczy cienki śrubokręt. Tylko taki, który się nie wygnie jak u mnie
Otóż po zdjęciu zaślepek z boków radia mamy dziurki. Tam trzeba wepchnął śrubokręt. Ja wybrałem dziurkę drugą od dołu. Jak umieścimy tam śrubokręt odchylamy go w prawo (z prawej strony w prawo, od kierowcy w lewo). Tutaj mniej więcej widać dlaczego:
Słaba jakość (nie, nie robiłem zdjęć guzikiem ) ale jak się ściągnie i zacznie przeskakiwać ze zdjęcia na zdjęcie to widać jak blaszka się wygina. I zwyczajnie wy wyjąć jedną stronę trzeba śrubokręt wychylić, blaszka się wgina i można szarpnąć radio do siebie. Jedna strona delikatnie się wysunie. I można wysuwać drugą. Potem już złapać ręką i szarpać aż wylezie całość. Chwila moment roboty.
Po wyjęciu radia podłączyłem xcl żeby sprawdzić jak to ma działać.
I jest faktycznie jak pisał Myjk – początkowo jest odliczanie danego utworu ale po kilka/nastu sekundach znika i pojawia się zegarek. Nie ma to żadnego wpływu na grany utwór (a przynajmniej póki co nie stwierdziłem).
Miałem wyjmować kabla, chować radio i dopiero jutro bawić się w wiercenie otworu do schowka na kabel. Zobaczyłem jednak, że schowek spokojnie się zamyka a kabel chowa się w luce.
Zostało więc tylko wsadzić radio z powrotem (trzeba trafić takim zagumowanym bolcem z tyłu radia na środku w dziurę w profilu we wnęce – inaczej nie zechce wleźć, niezależnie od siły jaką użyjemy – sprawdziłem ), zamknąć schowek z xcl w srodku i słuchać już muzyki z empetrójek w przeświadczeniu, że już nie usłyszmy żadnego Meza czy innego niechcianego ślimaka
Nic nie widać, jakość dźwięku żadna ale jak już nagrałem ...
http://tinypic.com/player.php?v=ydsec&s=6
No nareszcie będziesz mógł słuchać rege cały czas bez przerywania reklamami ulubionych kawałków
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Seraf napisał(a):Martinem Scorseze nie zostaniesz za taką reżyserię
Najwięksi tego świata docenieni byli dopiero po śmierci
Seraf napisał(a):zganić Cie muszę za to gumoleum szpagatem po kierownicy zaciągnięte
Nie przypominaj ...
cbr napisał(a):No nareszcie będziesz mógł słuchać rege cały czas bez przerywania reklamami ulubionych kawałków
Z 1gb muzyki nie ma na razie żadnego kawałka rege. Łupią remixy póki co z głośników. Dzisiaj na przykład w drodze na siłkę łupało to:
http://youtu.be/zaAFMrn8uzw
ten dymek z tyłu to podczas zmiany biegu czy on tak ciągle na pełnym gazie? Jakieś mody?
Seraf – na Forte mnie chwilowo trochę nie stać
No jak się depnie to kopci. Po zalaniu forte i przegazowaniu odpuściło trochę i myślałem, że problem odpłynął ale wczoraj chłopaki mówili, że dymiło niekiepsko przy starcie.
Modów brak.
W piątek wymieniłem w końcu rozrząd kompletny z pompką, olej w skrzyni a dzisiaj zrobiłem klimę:
Neonixos666 napisał(a):ten dymek z tyłu to podczas zmiany biegu czy on tak ciągle na pełnym gazie? Jakieś mody?
No jak się depnie to kopci. Po zalaniu forte i przegazowaniu odpuściło trochę i myślałem, że problem odpłynął ale wczoraj chłopaki mówili, że dymiło niekiepsko przy starcie.
Modów brak.
W piątek wymieniłem w końcu rozrząd kompletny z pompką, olej w skrzyni a dzisiaj zrobiłem klimę:
Ostatnio edytowano 4 cze 2012, 16:10 przez Magician, łącznie edytowano 1 raz
Polecam STP do czyszczenia wtryskiwaczy ale na 1/4 baku i żwawa jazda, powinno pomóc. Nie masz czasem nigdzie nieszczelności w dolocie, nigdzie się nie poci rura? masz oporniki?
Neonixos666 napisał(a):Nie masz czasem nigdzie nieszczelności w dolocie, nigdzie się nie poci rura? masz oporniki?
Nie zauważyłem. Oporników nie mam.
No STP szukałem bo widziałem, że tu na forum już ktoś polecał, może i Ty I widziałem go kiedyś w auchanie toteż tam pojechałem przy wolnym dniu. Nie było niestety tego a jedynie ten carlube.
No to jak nie masz oporników to nie jest to zbyt normalne bo nawet bez katalizatorów nie powinien aż tak. wyjeździj specyfik, może pomoże.
mam nadzieję że wiesz jaki rozrząd się zakłada
mam nadzieję że wiesz jaki rozrząd się zakłada
Ostatnio edytowano 4 cze 2012, 16:27 przez Neonixos666, łącznie edytowano 1 raz
Widzę, że inwestujesz i dbasz o auto to dobrze, natomiast zauważyłem też, że masz zamiłowanie do wszelkich specyfików które w teorii mają "zrobić dobrze" twojemu motorowi, jeżeli chcesz je stosować to tak jak mówił kolega wyżej – stosuj sprawdzone. Marka Carlube jest popularna w Anglii jako producent olejów, jeżeli chodzi o "ulepszacze" to żadnego info o nich nie znalazłem więc osobiście bałbym się to wlać, a nóż jego skład jest zbliżony do "moto doktor" , jak nie zapomne to Ci podeśle pare specyfikow które można, a nawet warto stosować dla diesla.
I am The Stig...
http://jadewblasku.pl
http://jadewblasku.pl
- Od: 27 sty 2007, 12:08
- Posty: 11
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda 323F `03
Neonixos666 napisał(a):No to jak nie masz oporników to nie jest to zbyt normalne bo nawet bez katalizatorów nie powinien aż tak. wyjeździj specyfik, może pomoże.
mam nadzieję że wiesz jaki rozrząd się zakłada
Może nie zaszkodzi
Mój rozrząd jest na zdjęciu na drugiej stronie tego tematu
The Stig napisał(a):jak nie zapomne to Ci podeśle pare specyfikow które można, a nawet warto stosować dla diesla.
O! Będę wdzięczny.
Ale nie wiem co to jest ten "moto doktor"
Do stosowania od czasu do czasu w celu konserwacji wtrysków poleciłbym MaxLife Diesel System firmy Valvoline, z bardziej agresywnych środków to w miare polecany jest Liqui Moly Speed Diesel Zusatz, a także swego czasu był dość popularny wątek specyfiku Forte – więcej możesz poczytać tu: viewtopic.php?f=329&t=59985&start=160
A moto doktor to taki specyfik używany przez handlarzy, co to poprawia prace silnika na kilkaset km, a później trzeba robić kapitalke
A moto doktor to taki specyfik używany przez handlarzy, co to poprawia prace silnika na kilkaset km, a później trzeba robić kapitalke
I am The Stig...
http://jadewblasku.pl
http://jadewblasku.pl
- Od: 27 sty 2007, 12:08
- Posty: 11
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda 323F `03
Kiedyś płukałem silnik w Civicu płukanką Carlube no i w sumie byłem zadowolony. Spuszczany olej był czarny jak czeluście piekielne. Później przy sprzedaży po przejechaniu 6tys na oleju kupiec zarzucił mi ,że coś tu może być nie tak ,że świeży olej zalewam zaraz przed sprzedażą taki był czysty. Myślę, że Carlube w stosunku cena/jakość jest bardzo OK.
Ale do wtrysków klekota to już chyba nie bawiłbym się w Carlube tylko zalał Forte tutaj z forum i oczekiwał efektów 6 dych to nie mało, ale ma chyba najlepszą jakość z całej palety tego rodzaju płynów.
Ale do wtrysków klekota to już chyba nie bawiłbym się w Carlube tylko zalał Forte tutaj z forum i oczekiwał efektów 6 dych to nie mało, ale ma chyba najlepszą jakość z całej palety tego rodzaju płynów.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości