Mazda 323 BG 1.8 GT (1990)

Witam,
Jako iż jest to moja trzecia i dająca najwięcej frajdy z jazdy Mazda postanowiłem ją przedstawić na forum (niektórzy już znają to bydle
).
BaGietka została kupiona dnia 7.07.2011 od użytkownika "Grzesiu". Co prawda nie dorównuje jego MX-5 ale z czasem poznana wiedza może pozwoli tchnąć trochę życia w GT. Auto miało być pierwotnie dla mojej drugiej połówki, ale po paru przejażdżkach zdecydowałem że narazie zostanie u mnie.
Będziemy powolutku doprowadzać autko do stanu przyzwoitości
Wyposażenie:
– 1.8 DOHC
-2x el. szyba
-2x el. lusterka
-wspomaganie
-centralny z klucza
Mody (skomnie bo skromnie ale trzeba od czegoś zacząć):
– wywalenie nakrętek do felg alu. i założenie właściwych do felg stalowych
– dołożenie dystansów pod koła 6mm
– regeneracja i założenie sportowej kiery w komplecie z nabą
– short shifter DIY
– wywalenie kata i tłumika środkowego, w zamian dospawana końcówka
– wymiana nakładek na pedały
– podpięcie audio
– zdjęcie wstrętnych kołpaków, brrr
– montaż stożka
Naprawy:
– wymiana przewodów hamulcowych, odpowietrzenie
– wymiana półośek (magazyn części Grzesia
)
– budowa nowego osuszacza
– odmulenie baku i pompki paliwka
– malunek – z auta schodził już lakier bezbarwny oraz baza, w paru miejscach wdała się także ruda
Plany:
– uzależnione od gotówki i czasu, pomysły i chęci są...
Autko po zakupie:

Już w domu:

Stan na dzień dzisiejszy :

Podczas rozbiórki auta okazało się że jest ono o dziwo względnie proste! Moje lamerskie oko nie wypatrzyło poważniejszej przygody z przeszłości.
Po ogarnięciu kwestii blacharsko-lakierniczych postaram się dorzucić trochę fotek z zewnątrz i wewnątrz auta.
Jako iż jest to moja trzecia i dająca najwięcej frajdy z jazdy Mazda postanowiłem ją przedstawić na forum (niektórzy już znają to bydle
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
BaGietka została kupiona dnia 7.07.2011 od użytkownika "Grzesiu". Co prawda nie dorównuje jego MX-5 ale z czasem poznana wiedza może pozwoli tchnąć trochę życia w GT. Auto miało być pierwotnie dla mojej drugiej połówki, ale po paru przejażdżkach zdecydowałem że narazie zostanie u mnie.
Będziemy powolutku doprowadzać autko do stanu przyzwoitości

Wyposażenie:
– 1.8 DOHC

-2x el. szyba
-2x el. lusterka
-wspomaganie
-centralny z klucza
Mody (skomnie bo skromnie ale trzeba od czegoś zacząć):
– wywalenie nakrętek do felg alu. i założenie właściwych do felg stalowych
– dołożenie dystansów pod koła 6mm
– regeneracja i założenie sportowej kiery w komplecie z nabą
– short shifter DIY

– wywalenie kata i tłumika środkowego, w zamian dospawana końcówka
– wymiana nakładek na pedały
– podpięcie audio
– zdjęcie wstrętnych kołpaków, brrr
– montaż stożka
Naprawy:
– wymiana przewodów hamulcowych, odpowietrzenie
– wymiana półośek (magazyn części Grzesia

– budowa nowego osuszacza
– odmulenie baku i pompki paliwka
– malunek – z auta schodził już lakier bezbarwny oraz baza, w paru miejscach wdała się także ruda
Plany:
– uzależnione od gotówki i czasu, pomysły i chęci są...
Autko po zakupie:

Już w domu:

Stan na dzień dzisiejszy :

Podczas rozbiórki auta okazało się że jest ono o dziwo względnie proste! Moje lamerskie oko nie wypatrzyło poważniejszej przygody z przeszłości.
Po ogarnięciu kwestii blacharsko-lakierniczych postaram się dorzucić trochę fotek z zewnątrz i wewnątrz auta.