Strona 1 z 24

Mazda 323F BJ RF-4F 2002 nie do zepsucia :)

PostNapisane: 10 lip 2011, 15:49
przez Neonixos666
Witam, w końcu chciałbym przedstawić swoją mazdę, zakupiłem ją 2 lata temu i od tamten pory zakochałem się w niej. W momencie zakupu miało coś ponad 80 tyś. przebiegu a że był on udokumentowany a jej stan perfekcyjny grzechem było jej nie zakupić. W grę wchodził tylko diesel bo mój wujek jeździ również BJ (99) i nie miał kłopotu z tym silnikiem wiec pomyślałem że to dobra opcja. Wyposażenie nie powala ale mi wystarczy:
-ABS
-klimatyzacja
-wspomaganie kierownicy
-elektryczne lusterka
-elektryczne szyby przód
-składany fotel pasażera w stolik
-dzielona tylna kanapa
-poduszki powietrzne przód i tył
-felgi 15"

Po zakupie wszystko działało jak należy ale po jakimś czasie trzeba było trochę wymienić części tu i ówdzie:
-kompletny oryginalny rozrząd
-łączniki stabilizatora przód i tył
-gumy stabilizatora tył
-komplet klocków hamulcowych przód i tył
-akumulator (bosch S5)
-podkładki pod wtryskami i przelewowe
-piasta prawy tył
-bat anteny

Nie obeszło się bez małych modyfikacji:
-dołożenie filtra kabinowego (wersja bez filtra)
-dołożenie głośników w tyle drzwi (seryjnie nie było)
–,,oprnikotuning" 50+100 lub na przełącznik (lub 50+50)
-dołożenie wskaźnika doładowania
-zwiększenie doładowania po zmianach ustawień turbo (1.2 bar bez opornika)
-wybebeszenie katalizatora (ten zaraz za turbo)
-oklejenie listwy grilla folią carbon czarny mat
-oklejenie panelu centralnego i innych elementów folią carbon
-znaczek DiTD w przednim grillu (podziękowania dla Bnadita <spoko> ) – nieaktualne
-czerwone podświetlenie zegarka
-aluramki zegarów
-końcówka tłumika

co do planów na przyszłość to trochę tego jest:
-pomalowanie dokładki tylnego zderzaka i założenie
-skompletowanie całego pakietu sportive
-wymiana tylnej lewej piasty
-wymiana kierownicy na trójramienną
-pomalowanie części panelu centralnego na czarny mat
-zmiana kół na 16"
-wymiana siedziska kierowcy (zniszczone przez za suwak sporni)

no i parę fotek jak ktoś będzie chciał dokładniejsze jakiegoś elementu to do cykam
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 11 lip 2011, 00:11
przez boczek86
no wreszcie przyjacielu przedstawiles nam swoje cudo :) jak dla mnie wyglad bomba :) kolor mi sie bardzo podoba :) a co do planow to trzymam kciuki :) mam nadzieje ze temat szybko wyjdzie z poczekalni i trafi na wlasciwe miejsce :) <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 19 lip 2011, 23:18
przez Neonixos666
a co myślicie o założeniu kierownicy z MX5?

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 20 lip 2011, 07:23
przez boczek86
Jestem jak najbardziej na tak:) calkiem sie inaczej auto prowadzi z inna kierownicą:) jeszcze bardziej sie zakochasz w Madzi:) +5 punktów do wygody jazdy i lansu :) tylko cena troche przyduzawa:(

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 20 lip 2011, 17:29
przez Neonixos666
sama kiera nie jest droga tylko poduszka do niej :P

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 20 lip 2011, 19:44
przez pablod1024
bardzo ładna madzia :)
możesz jeszcze napisać jakie elementy okleiłeś folią carbon? bo na zdjęciach wygląda to wspaniale i też planuję taką modyfikację

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 21 lip 2011, 19:45
przez Neonixos666
okleiłem trójkąty przy lusterkach, panel przy dźwigni zmiany biegów, klapkę od uchwytu na napoje oraz cały panel centralny. Jednak odradzam oklejania panelu centralnego lub jakichkolwiek elementów o złożonym kształcie. Ja panuje boki panelu zostawić w carbonie a środek pomaluje na czarny mat.

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 21 lip 2011, 20:19
przez boczek86
powiem ze calkiem zgrabnie ci to wyszlo :Pa moze pomaluj cos na niebiesko w srodku w kolor nadwozia ?? :)

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 24 lip 2011, 14:04
przez krystiano
Neonixos666 napisał(a):okleiłem trójkąty przy lusterkach, panel przy dźwigni zmiany biegów, klapkę od uchwytu na napoje oraz cały panel centralny. Jednak odradzam oklejania panelu centralnego lub jakichkolwiek elementów o złożonym kształcie. Ja panuje boki panelu zostawić w carbonie a środek pomaluje na czarny mat.

proponuje okleic jeszcze troszke elementow, wiem ze nie jest to takie proste jaby sie wydawalo ale efekt jest <spoko> <spoko> <spoko>
u ciebie tez sie prezentuje <spoko> <spoko>

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 19:06
przez Neonixos666
korzystając z hamowni na zlocie zmierzyłem moc swojego auta
Obrazek

Szału nie ma ale zawsze coś...

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 19:25
przez boczek86
Neonixos666 napisał(a):Szału nie ma ale zawsze coś...


136 koni :) szalu nie ma ??
no i pierwsze miejsce w swojej klasie :P wszystkich objechales :P wlacznie z mazda 3 :) pieknie
:) pozniej ci wysle twoj filmik z jazdy :) daj mi tylko twoj email :)

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 19:27
przez Badyl
A nie mówiłeś mi na lotnisku że 115?
Nieźle wyciągnąłeś ze zwykłego klekota! Nic dziwnego że nie mogłem Cię dogonić :)

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 19:38
przez boczek86
michal dodaj ten wykres do dzialu oporniki :) tam niech wszyscy sobie zobacza ze "jakies tam" oporniki daja 35 koni :)

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 20:03
przez Badyl
boczek86 napisał(a):michal dodaj ten wykres do dzialu oporniki :) tam niech wszyscy sobie zobacza ze "jakies tam" oporniki daja 35 koni :)

Oporniki to dały... wielką chmurę czarnego dymu :), robotę odwaliło duże doładowanie plus odetkany wydech

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 20:29
przez boczek86
Badyl napisał(a):wielką chmurę czarnego dymu
za toba tez jej niebrakowalo :P nieprawda :P oporniki daly moc:P a doladowanie tez co nieco wspomoglo :) a co do wydechu to bym sie klucil :P jak dla mnie to nic niedaje odetkanie :P moze badyl wkladasz oporniki do siebie ??

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 20:42
przez Badyl
Nigdy <cisza>

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 30 lip 2011, 20:51
przez boczek86
Badyl napisał(a):Nigdy <cisza>
chociaz raz na probe :) zobacz jak u michala to [tiiit] wyszlo :) ja na tym juz zrobilem 14 tysiecy i mi smiga az milo :) a co do spalania to tez jest super :) michal na kolejny zlot moze jeszcze obnizysz opornosc ?? teraz miales 2 x 50 :) masz jakis plan ??

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 31 lip 2011, 09:10
przez Neonixos666
Badyl napisał(a):Oporniki to dały... wielką chmurę czarnego dymu


a co dał box bo też raczej chmurę czarnego dymu...

Zwiększony jest boost bo przy takiej ilości ropy (przy opornikach 2x50) była by taka chmura dymu że nic by nie było widać przy takim pałowaniu. Oporniki nie będą zmieniane bo to taka konfiguracja jest ,,najbezpieczniejsza" przy wiekszym obniżeniu oporności dzieją się różne dziwne rzeczy. Odetkanie wydechu dało tylko szybsze wkręcanie się z niższych obrotów turbo. Dodatkowo ,,pomogła" pogoda bo podejrzewam że po dwóch przejazdach moc by spadła z racji zagotowania IC bo ten niestety nie jest wydajny w ciepłe dni.

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 31 lip 2011, 10:24
przez buczos
136 koni nieźle :) więcej jak FS w 323F.
Neonixos666 jakie czasy na ćwiartkę ?? :)

Re: Mazda 323F BJ 2003 2.0 TDVI

PostNapisane: 31 lip 2011, 10:25
przez boczek86
dobra niebedziemy ci tematu opornikami zasyfiac bo temat jest juz dosc porzadnie rozgrzebany :P autko masz piekne :) brakuje mi tylko zdjecia z twoim grilem w carbonie :P a jadac twoim autkiem to serio trzeba sie trzymac w srodku czego sie da :) a ty sam jezdzisz ja wariat :P