Strona 1 z 3

MAZDA 323C BH Z5 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 15 cze 2011, 20:24
przez sagem62
witam wszystkich czas wkoncu sie pochwalic madzia
323C 96 r 1.5 B 3D
wyposazenie seryjne
wspomaganie
centralny
szybrdach elektryczny
alufelga 14
regulacja kierownicy i fotlea kierowcy (wow) :P
dwa schowki :P
dzielona tylna kanapa
i oto foto
Obrazek
Obrazek
oczywiscie bez tej listy płac została zakupiona
do obecnej chwili przeszła wiele modyfikkacji / miedy innymi liste płac /
miedy innymi oto foto

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
z przeprowadzonych modyfikacji
sprzet grajacy pioneer
12głosników 4 oryginlane
4 piezo
2 magnat
2 woofery
załozony auto alarm +pilot do centralnego
załozone apektryka przenich szyb i lusterek
alufelga 15stka viking alpina + nowa opona 195
sportowy wydech nie głosny
wywalone katalizatory sztuk 2
załozona srumienica
filtr stozkowy
pomalowana kolektor ssacy i pokrywa zaworów
załozona rozpurka przód
zawieszenie sportowe sprezyny niebieskie -30 lub 40
pomalowane wneki przednich niepotrzebych odbłysników w lampach
załozona spotowa kierownica 30cm
załozone fotele kubełkowe recaro ale :/ juz sprzedane
pomalowana mała tylna szyba i usuniete wszystkie znaczki
załozona białe szkło do lampy przeciw mgielnej tylniej
i ostatnim modyfikcjom załozone własnej koncepcji lampy tylne
ale to jeszcze nie koniec modyfikacji

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 15 cze 2011, 21:10
przez Bartg
Witam kolegę z 323 klubu :) Patent z tylnymi clearami naprawdę fajny, gratuluję pomysłu i zapału do wykonania czegoś takiego samemu <czarodziej>

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 15 cze 2011, 21:44
przez sagem62
a witam witam , z tymi lampami to nic trudnego sama przyjemnosc , ale wiem ze sa jedyne i nie powtarzalne :D i nikt na swiece takich drugich niema

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 15 cze 2011, 21:53
przez budyn-87
Więc jak ktoś takie zrobi to będą 2 takie i już nie będą wyjątkowe :P
Ja też witam kolegę chyba z najbardziej rzeźbiarską cetką w Polsce:P
a swoja droga wysypało się tych cetek na forum ho ho ho

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 16 cze 2011, 15:53
przez sagem62
no coz jak sie ktos pomówi po mnie to wymysle cos jeszcze innego do cetki wena twórcza niezna granic , <nie powiem>

ale widze ze mało ludzi na ms obchodzi cetka i widze tak samo jak na 323

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 14:10
przez andrzej-w
sagem62: lubisz rzezbic, to wkladaj BP do niej ze skrzynia b3 ;)
nawet fajnie wyszla Ci dokladka zderzaka, jedynie progi mi nie podchodza i mod clear tylnych lamp bo do niczego to nie pasi

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 14:48
przez krakusik mx-3
fajne auto, ze smakiem zrobione tylko ten wydech mi się za duży widzi.
Jesteś hardkorem wkładaj BPT lub KLZE

p.s wychodziły cetki z KF seryjnie widziałem na żywo jakieś dziwne wersje więc napewno się da ;)

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 15:00
przez andrzej-w
w serii nie bylo v6 w C
ale da rade zmontowac, jakis angol dal rade, jest na yt "323c v6"
sam o tym myslalem, ale jednak z BP byloby latwiej, bo serii wychodzily. dorwac takiego w dobrym stanie, dac 2"25 na oddechu i dobry dolot, wtedy byloby juz troche frajdy z jazdy ;)
przy okazji nurtuje mnie sprawa, czy w 323f v6 ori tlumik mial wieksza srednice w stosunku do fabryki z5, bp? ;)

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 17:07
przez sagem62
andrzej no tu to cci nie podpowiem bo nie miałem stycznosci z v6 jeszcze :P ale jak narazie to interesuje mnie 1.8 gt najmocniejszy , szczeze to nie obczjam oznaczeń silnika wiadomo Z5 czy BP to czaje ale reszte tak słabo , interesuje mnie zamontowanie 1.8 gt 136konny , no ewentulanie GTX lub GTR jak bym dorwał za nie duze pieniadze :P

hmm , wydech całkiem seria a wsumie załozony z 1.3 bo orginał sie przepalił , no i koncówka tylko przyspawana , gdy wyczyszony wydech elegancko sie swieci , drzwiek troszeczke zmienia ale spoko jest ,

wiem progi teraz to i mnie drazna :P , co do [jakich?] lamp to jestes bardzo zadowolony jednemu sie podoba drugiemu nie :P a mi o taki efekt chodziło
do cetki jakis lamp czy innego originalnego ospoilerowania to jeszcze nie widzałem ,

krakusik , a ja jesszcze takiej nie widałem obrócz tego angola co przerobił

co do koncepcji całego auto to jest zmieniona juz tylko niema funduszy na realizacje ale wszystko w swoim czasie :D

jak macie jakies pytania z miła checia odpowiem

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 17:17
przez andrzej-w
jak juz tak "clearujesz" to i boczne kup clear ;) (kierunki)
a odnosnie silnika hmm ja BP mam juz wstepnie zarezerwowany z cala reszta gratow, pewna sprawa u klubowicza. tylko czas pokaze, czy plany sie nie zmienia..

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 17:21
przez sagem62
spokojnie spokojniue wszystko bedzie w swoim czasie

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 20:35
przez budyn-87
a więc ja jako na razie jedyny przedstawiciel cetki z silnikiem BP powiem że że jest to mało i chciał bym tam jakąś turbinkę wrzucić bo mało mocy tzn. fajnie idzie ale denerwuje mnie że dopiero tak fajnie ciągnie od ok 4 tys jak bym miał turbinkę to by było mega fajnie <serduszka> a tak nawiasem mówiąc macie jakiś pomysł jak u mnie powiększyć moc :/

Sagem a co do twojego autka to szczerze chciał bym go oblukac na żywo :)

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 20:48
przez luki_92_92
budyn – turbina albo kompresor, ewentualnie gaz rozweselający <diabełek>

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 20:55
przez andrzej-w
budyn, mozesz troche pomodzic
– zrobic porzadny dolot zimnego powietrza, zza halogenu ;p ze stozkiem simota
– wyciachac kata, a najlepiej caly tlumik zrobic na 2,25"
– kolektor 421, tu jest chyba latwiej niz do z5
– egr wywalic

wyczaic roznice miedzy bp z c, a z 323 bg, tam bylo sporo wiecej mocy

hmm u mnie bez kata i egra lepiej z dolu ciagnie i na trojce jakos tak lepiej idzie, ale moze tylko tak mi sie wydaje, bo kat byl lekko zawalony :)

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 20:59
przez budyn-87
luki_92_92 napisał(a):budyn – turbina albo kompresor, ewentualnie gaz rozweselający <diabełek>


tak tak gaz będzie najtańszy i najlepszy hahaha a tak na poważnie myślicie że taka turbinkę mógł bym wrzucić co by mi to dało i jakie by były koszty :/ ? a po za tym nie będziemy sagemowi tematu zasyfiać zapraszam do mojego :)

andrzej-w tak jak mówisz stożek będzie i to pożadny z konkretnym dolotem a co do reszty to nie mam pojęcia na ten temat jestem zielony

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 21:32
przez Bartg
Ja bym na pewno pokombinował ze skrzynią z krótszymi przełożeniami, np od 1.3, to ta sama rodzina silników B więc powinna podejść bez problemu, w BG dużo jeździ BP na skrzyniach od B3.

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 21:45
przez sagem62
o dobrze ze mówicie bo ja tez EGR zaslepiłem moneta 50groszowa ,

hmm moim zdaniem chcac wrzucic turbo to jest za duzo zabawy z tym trzeba komputer zmieniac i wiele przeróbek
tak samo zrobic wydech 2.25 ciekawe ale koszty jak wszedzie dzisiaj to troche ciezko z praca i wszystko wgóre idzie

bardziej bym był za kompresorem i jest płynniejsza regulacja mocy

budyń-87 miło mi słyszec takie słowa i zapraszam na ogledziny :D na jakims spociku moze i nawet bez spociku

ciesze sie ze temat sie rozwija i cos tu sie dzieje
bartg CBA w opisie pod awatarem masz jakies wsparcie czy cos ? :P :D

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 21:48
przez Bartg
Hehe taka gra słów z C i generacją auta BA ;) Co do przeróbek w BP to zawsze najsłabszym ogniwem pozostaje skrzynia, w modzonych BG GT potrafi paść skrzynia, przy turbo to trzeba się przygotować na parę wymian skrzyć ;) Budyn zbadaj temat skrzyni od B3, seryjna w BA BP skrzynia jest zdecydowanie za długa i odbiera sporo dynamiki.

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 22:02
przez sagem62
a nie pamietam czy wspominałem załozyłem rozpurke na przód z MX-3 v6 :D po przeróbkach elegancko pasuje

Obrazek

Re: MAZDA 323C 1.5 16v 96 r, zielony przecinak

PostNapisane: 17 cze 2011, 22:47
przez MateoO
Czwarte foto po prostu kozak na całej linii. <serduszka>