Strona 1 z 19

MAZDA MX-3 EC B6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:17
przez D4NI3L
Witam serdecznie zacnych mazdowiczów :)
Chciałbym przedstawić Wam moją drugą Mazdę. Model, w którym tak naprawdę się zakochałem <serduszka>
MX-3 EC B6D R4 z nie dużym, ale ekonomicznym jak dla mnie silnikiem 1.6 (107 km) :)
Moje poprzednie auto to 323F BA<<<.

Silnik (R4 1.6 16V) B6-D
R4 1,6 l (1598 cm³), DOHC 1995
16-zaworowy 4-cylindrowy silnik z wielopunktowym wtryskiem paliwa
moc i max moment obrotowy w serii: 107 KM, 142 Nm



Wyposażenie:
Klimatyzacja
2 x poducha powietrzna
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Wspomaganie kierownicy
Regulacja świateł
Immobilizer
ABS
Regulowana kolumna kierownicy
Alufelgi 15" 205/50
Centralny zamek + pilot
Światła przeciwmgielne
Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
Układ Wydechowy: Sebring K8
Głośniki: PowerBass
Seryjne ospojlerowanie wersji V6
Alufelgi zima 15" – Opony zimowe Dębica Frigo 2 185/60/15
Alufelgi lato 16" SUPERTURISMO WRC – Opony Roadstone N3000 205/45/16

Obrazek

Bardzo skromnie :) uświadomiłem sobie, że auto ma być całkowicie w 100% serii
Więcej informacji można znaleźć również na mojej mini stronce :) Link<<<

JESIEŃ 2013
Obrazek
Obrazek
Obrazek

JESIEŃ 2012
Obrazek

LATO 2012
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

WIOSNA 2012
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ZIMA 2011
Obrazek
Obrazek

JESIEŃ2011
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:22
przez boczek86
jakies plany na przyszlosc masz co do modow ?? autko <spoko> <spoko> <spoko>

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:28
przez D4NI3L
z modów chyba nie :P
hmm mam zamiar doprowadzić siliczek do czystości :P
a tak to jak na razie nie przychodzi mi nic do głowy nie chaciłbym za bardzo nic zmieniać bo moim zdaniem wygląda i tak fajnie :P może jakies felgi <oczy> czas pokaże

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:31
przez Dam_Ton
brak tylko ładnych 17" kółek :D

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:35
przez D4NI3L
Dam_Ton napisał(a):brak tylko ładnych 17" kółek :D

oj tam oj tam <lol>

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:36
przez szalik
Bardzo ładny Mx ;) Jakaś felga ładniejsza i bedzie miodzio ! Pomyślał bym jeszcze cos może nad wydechem.. dwie dwurureczki z drugiej strony :P ?

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 13:49
przez D4NI3L
szalik napisał(a):Bardzo ładny Mx ;) Jakaś felga ładniejsza i bedzie miodzio ! Pomyślał bym jeszcze cos może nad wydechem.. dwie dwurureczki z drugiej strony :P ?


powiem ci że jak sobie pomyśle o naszych kochanych dziurach to 17" bokiem mi juz wychodzią :)


dziękuje za komentarze... :)

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 14:14
przez szalik
Zawsze można pomyśleć o 16" :) Taki kompromis pomiędzy wyglądem a komfortem. Ja jażdże na 16 i nie jest źle, fakt trzeba na dziurki uważać no ale o Madzie trzeba dbać :)

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 15:07
przez D4NI3L
tak jak mówisz 16" :) na wieksze raczej się nie odważę, za duzo stresu i tak jest na drodze

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 2 cze 2011, 21:24
przez D4NI3L
Dzisiejsze czyszczenie przepustnicy

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 3 cze 2011, 21:28
przez Bart0n
Po wyjęciu jej, nie trzeba jej od nowa adaptować czy jakieś inne cuda na kiju z nią robić? :)

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 4 cze 2011, 08:51
przez Lukano
To jest mechaniczna przepustnica. Elektroniczną trzeba adaptować. Jak nie ruszał TPS-u to nic nie trzeba ustawiać. Po wyczyszczeniu czasem trzeba ustawić wolne obroty, ale to sekunda.
Dobra robota, przyda się. Składałeś na uszczelkę czy silikon ?

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 4 cze 2011, 09:32
przez D4NI3L
uszczelka była w dobrym jeszcze stanie także została (uszczelka metalowa)
co do obrotów to po złozeniu na zimnym wzrosły do 2000 a podczas rozgrzewania sie silnika spadły do 1200 także musiałem w trybie serwisowym (GND+TEN) ustawiać i jest już norma 750

Po zabiegu autko naprawdę odżyło :) lepiej się zbiera :)

do czyszczenia użyłem zwykłego płynu do czyszczenia silników – schodziło bez problemowo :)
Obrazek

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 4 cze 2011, 10:54
przez lukasz.b
Piękny MX i do tego bardzo zadbany :D Powodzenia w eksploatacji <oczko>

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 10 cze 2011, 09:06
przez D4NI3L
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 10 cze 2011, 09:12
przez Lukano
No widzę, że w pięknym towarzystwie stoi :)

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 10 cze 2011, 11:07
przez majes854
bardzo ladna madzia powodzenia w eksplautacji :D

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 12 cze 2011, 20:50
przez Erastotenes
Bardzo fajny MX. Z tego co widać to b. dobrze utrzymany <serduszka> Szerokości i rozwagi na drodze.

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 13 cze 2011, 23:27
przez D4NI3L

Re: MAZDA MX-3 EC B6D R4 1.6 '95 by D4NI3L

PostNapisane: 15 cze 2011, 14:33
przez LeeeX
D4NI3L napisał(a):Po zabiegu autko naprawdę odżyło :) nie szarpie juz przy zmianie biegów i lepiej się zbiera :)


Czyli moja diagnoza po przejechaniu Twoją Madzią kilku metrów dookoła KFC była słuszna :P

D4NI3L napisał(a):tak jak mówisz 16" :) na wieksze raczej się nie odwarze, za duzo stresu i tak jest na drodze


Przestań się już mazać, zakładaj buty 17" !! :D Ja nie narzekam, Tony też nie :D A że trzeba latać slalomem po ulicach to już trudno, przynajmniej jazda jest mniej monotonna i nie zaśniesz za kółkiem <lol>