Chciałbym przedstawić Wam moją drugą Mazdę. Model, w którym tak naprawdę się zakochałem

MX-3 EC B6D R4 z nie dużym, ale ekonomicznym jak dla mnie silnikiem 1.6 (107 km)
Moje poprzednie auto to 323F BA<<<.
Silnik (R4 1.6 16V) B6-D
R4 1,6 l (1598 cm³), DOHC 1995
16-zaworowy 4-cylindrowy silnik z wielopunktowym wtryskiem paliwa
moc i max moment obrotowy w serii: 107 KM, 142 Nm
Wyposażenie:
Klimatyzacja
2 x poducha powietrzna
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Wspomaganie kierownicy
Regulacja świateł
Immobilizer
ABS
Regulowana kolumna kierownicy
Alufelgi 15" 205/50
Centralny zamek + pilot
Światła przeciwmgielne
Skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
Układ Wydechowy: Sebring K8
Głośniki: PowerBass
Seryjne ospojlerowanie wersji V6
Alufelgi zima 15" – Opony zimowe Dębica Frigo 2 185/60/15
Alufelgi lato 16" SUPERTURISMO WRC – Opony Roadstone N3000 205/45/16

Bardzo skromnie
Więcej informacji można znaleźć również na mojej mini stronce
JESIEŃ 2013



JESIEŃ 2012

LATO 2012










WIOSNA 2012





ZIMA 2011


JESIEŃ2011





