Mazda 323F BJ ZL '99 lpg by misiek1
Troszkę odświeżę tamacik Jako, że od jakiegoś czasu miałem problemy z centralnym zamkiem w drzwiach przednich (jak wciskałem przycisk otwierania/zamykania na pilocie, nie zawsze zamki się otwierały/ zamykały). Gdzieś na forum przeczytałem, że silniczki w siłownikach mają płytki zabezpieczające, które trzeba wymienić na zwykłe blaszki ( ja zlutowałem dwa styki razem) i będzie wszystko hulać. I tak właśnie jest, po zlutowaniu wszystko hula jak należy Poniżej fotki felernych płytek (nie miałem aparatu, żeby pstryknąć kilka fotek z przeróbki):
Znalazłem też zeszłoroczne testery Poorboys Na jedno pucowanie jeszcze wystarczy
Znalazłem też zeszłoroczne testery Poorboys Na jedno pucowanie jeszcze wystarczy
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Kolejny odkop tematu
Na weekendzie wpadły na przód łączniki stabilizatora (stare od jakiegoś czasu pukały ). Wymieniłem na Yamato. Ciekawy jestem ile podziałają? I jak zwykle przy wymianie łączników nie obyło się bez cięcia ich szlifierą
Drugi bajer to moduł świateł DRL z funkcją Coming/Leaving Home, które podłączyłem pod zwykłe światła. W sumie instalacja przebiegła bez większych problemów, podłączyłem się pod skrzynkę bezpieczników pod maską. A jego samego przykręciłem zaraz obok skrzynki. W tym momencie mam tak ustawione, że lampy świecą 70% swojej mocy nominalnej. Czyli około 38,5w – i świecą tylko one. Reszta światełek nie świeci, podświetlenie deski rozdzielczej też nie. Dokładnie taki:
KLIK
Dopisano 20 sie 2013, 22:35:
Dawno nie odgrzewałem tematu, ale w końcu coś napiszę
Oprócz tego, że kilometrów przybywa szybko to nic się z autkiem nie dzieje
Ostatnio wpadł nowy bajer – pilot z kluczykiem "scyzoryk". Zmiana była podyktowana tym, że oryginalna obudowa była w opłakanym stanie i nadszedł czas zmiany.
Za pierwszym razem kupiłem na alledrogo samą obydowę i myślałem że przełożę moją elektronikę do nowej obudowy, ale jak to zwykle bywa elektronika nie pasowała więc obudowę mam na sprzedaż. Jak ktoś jest zainteresowany to proszę na pw
Fotki nie pasującej obudowy:
Fotki pilota do której ta obudowa pasuje:
Więc kupiłem moduł centralnego z pilotem scyzoryk i dokupiłem grot do mazdy. Z jednego oryginalnego kluczyka musiałem wydłubać transponder i przełożyć go do nowej obudowy.
Po godzinie zabawy i podłączeniu wszystkiego wszystko pięknie działa a ja ciesze się z nowego bajeru
Stary pilot:
Nowy zestaw:
Na weekendzie wpadły na przód łączniki stabilizatora (stare od jakiegoś czasu pukały ). Wymieniłem na Yamato. Ciekawy jestem ile podziałają? I jak zwykle przy wymianie łączników nie obyło się bez cięcia ich szlifierą
Drugi bajer to moduł świateł DRL z funkcją Coming/Leaving Home, które podłączyłem pod zwykłe światła. W sumie instalacja przebiegła bez większych problemów, podłączyłem się pod skrzynkę bezpieczników pod maską. A jego samego przykręciłem zaraz obok skrzynki. W tym momencie mam tak ustawione, że lampy świecą 70% swojej mocy nominalnej. Czyli około 38,5w – i świecą tylko one. Reszta światełek nie świeci, podświetlenie deski rozdzielczej też nie. Dokładnie taki:
KLIK
Dopisano 20 sie 2013, 22:35:
Dawno nie odgrzewałem tematu, ale w końcu coś napiszę
Oprócz tego, że kilometrów przybywa szybko to nic się z autkiem nie dzieje
Ostatnio wpadł nowy bajer – pilot z kluczykiem "scyzoryk". Zmiana była podyktowana tym, że oryginalna obudowa była w opłakanym stanie i nadszedł czas zmiany.
Za pierwszym razem kupiłem na alledrogo samą obydowę i myślałem że przełożę moją elektronikę do nowej obudowy, ale jak to zwykle bywa elektronika nie pasowała więc obudowę mam na sprzedaż. Jak ktoś jest zainteresowany to proszę na pw
Fotki nie pasującej obudowy:
Fotki pilota do której ta obudowa pasuje:
Więc kupiłem moduł centralnego z pilotem scyzoryk i dokupiłem grot do mazdy. Z jednego oryginalnego kluczyka musiałem wydłubać transponder i przełożyć go do nowej obudowy.
Po godzinie zabawy i podłączeniu wszystkiego wszystko pięknie działa a ja ciesze się z nowego bajeru
Stary pilot:
Nowy zestaw:
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Witam mam pytanie proszę o informację w sprawie świateł DRL jak podłączyłeś do gniazda żarówki H4, jak byś mógł to napisz jak sterowane są żarówki H4 plusem czy minusem.
Noszę się z zamiarem coś takiego założyć.
Pozdrawiam.
Noszę się z zamiarem coś takiego założyć.
Pozdrawiam.
- Od: 8 wrz 2013, 18:43
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 323F BJ
Co do montazu dlr to wpiolem sie bezposrednio pod puszke bezpiecznikow, jutro jak bede mial chwile wolnego czasu to pstrykne fotke gdzie sie z tym wpiolem. A co do sterowania to z tego co pamietam to minusem.
Ostatnio edytowano 17 wrz 2013, 19:33 przez misiek1, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Proszę o zdjęcia lub coś więcej na ten temat z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 8 wrz 2013, 18:43
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 323F BJ
mam taki sam kluczyk
jednak czerwony to jest czerwony pięknie się prezentuje, tylko ja bym jeszcze pomalował kierunki na pomarańczowo
jednak czerwony to jest czerwony pięknie się prezentuje, tylko ja bym jeszcze pomalował kierunki na pomarańczowo
- Od: 24 maja 2011, 15:20
- Posty: 185 (1/0)
- Skąd: EL
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Kierunki mialem pomaranczowe, ale zmienilem na biale bo mi bardziej odpowiadaja:) Mam zamiar przed zima zrobic przeglad zawieszenia I pytanie z jakiej firmy brac elementy gumowe zeby chwile wytrzymaly?
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Witam ponawiam pytanie w sprawie modułu świateł AN010 czy były potrzebne 2 przekaźniki i co z tymi obiecanymi zdjęciami podłączenia modułu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 8 wrz 2013, 18:43
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 323F BJ
Witam!
Żadnych przekaźników nie dawałem, podłączyłem się bezpośrednio pod skrzynkę bezpieczników. Poniżej kilka obiecanych fotek jak to mam podłączone:
Mam też do sprzedania wkładkę filtra K&N i podstawkę pod telefon, dedykowaną do Bejotki
Za filtrona chcę 50zł+koszt wysyłki
Za podstawkę 25zł + koszt wysyłki
Jako że w zestawie taniej to za filtr i podstawkę 70zł z wysyłką w cenie (przy wpłacie na konto).
Jak będą jakieś pytania to proszę na PW lub gg 6294668
Kilka fotek poniżej:
Żadnych przekaźników nie dawałem, podłączyłem się bezpośrednio pod skrzynkę bezpieczników. Poniżej kilka obiecanych fotek jak to mam podłączone:
Mam też do sprzedania wkładkę filtra K&N i podstawkę pod telefon, dedykowaną do Bejotki
Za filtrona chcę 50zł+koszt wysyłki
Za podstawkę 25zł + koszt wysyłki
Jako że w zestawie taniej to za filtr i podstawkę 70zł z wysyłką w cenie (przy wpłacie na konto).
Jak będą jakieś pytania to proszę na PW lub gg 6294668
Kilka fotek poniżej:
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Dzięki za zdjęcia myślę że przydadzą się wszystkim potrzebującym takie urządzenie świateł zamontować jeszcze jedno pytanie jak podłączyłeś zasilanie bezpośrednio pod akumulator czy po stacyjce.
Jeszcze raz dziękuję na pewno skorzystam.
Pozdrawiam.
Jeszcze raz dziękuję na pewno skorzystam.
Pozdrawiam.
- Od: 8 wrz 2013, 18:43
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 323F BJ
Chwilę to trwało, ale się udało ze zdjęciami:) Moduł podłączyłem bezpośrednio pod aku
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Ostatnio pokazała się okrągła liczba na liczniku
Mam nadzieję, że do 300 tyś. objeździ
Mam nadzieję, że do 300 tyś. objeździ
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Gratuluje mi w tamtym roku pykło i po tym przebiegu nic z autem się nie dzieje w kwestii mechanicznej, jak będziesz w miarę szybko reagował na oznaki korozji to ZL z pewnością zrobi 3 z przodu
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Z tą korozją u mnie jest tak, że z wierzchu nic nie widać, ale po dokładnych oględzinach ranty drzwi z tyłu powoli zaczyna chwytać. To samo tyczy się nadkoli z tyłu, początki korozji są już widoczne. Sezon zimowy jeszcze będę zasuwał i w przyszłym roku bejotka pojedzie do malowania i konserwacji.
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
tylko ze jak są początki korozji
to po zimie może być nieciekawie,
śnieg, a przedewszystkim nieszczęsna sól
potrafi zdziałać wiele niedobrego w szybkim tempie.
to po zimie może być nieciekawie,
śnieg, a przedewszystkim nieszczęsna sól
potrafi zdziałać wiele niedobrego w szybkim tempie.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
- Od: 27 lip 2013, 12:47
- Posty: 460 (2/4)
- Skąd: Warszawa - Targówek
- Auto: Moja Madzia
Wiem, że może być nie ciekawie ale w tym sezonie już nie dam rady tego zrobić. Może jeszcze przetrzyma jedną zimę
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
u mnie teraz idzie kompleksowo zabezpieczenie i wycinka pierwszych oznak "raka"
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
black_pablo napisał(a):u mnie teraz idzie kompleksowo zabezpieczenie i wycinka pierwszych oznak "raka"
Patrzyłem w Twój temat i u mnie będzie podobna walka ale w przyszłym roku.
Megsonn napisał(a):black_pablo napisał(a): wycinka
i to jest jedyne słuszne rozwiązanie co by pożegnać się z rudzielcem
na długi czas.
Co racja to racja, nie ma co "tuszować" szpachlą tylko wycinka na dobre
- Od: 8 kwi 2011, 20:15
- Posty: 323 (0/1)
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości