Mazda 323F BG '89 1.8 SOHC

Witam,
chciałbym się wreszcie pochwalić swoją eFką. Kupiona zimą, której w Polsce podobno jeszcze nie widziała
Jest to jak dotąd moje pierwsze autko, wcześniej śmigałem (i śmigam) na moto
Rocznikowo Madzia już troszkę latek ma ale jest według mnie w dobrej kondycji, i cały czas owa kondycja się poprawia
Autko staram się utrzymać w tzw. oryginale, czyli bez dodatkowych spojlerów itd. Jedyne co dołożyłem to światła dzienne ze względów czysto praktycznych
A teraz parę słów na temat tego co jest w aucie zrobione oraz co mam zamiar zrobić w tym bliższym i dalszym czasie:
Ogólna specyfikacja:
-Mazda 323F BG;
-rocznik 1989;
-silnik 1.8 SOHC;
-190tyś. km;
-instalacja SGI LPG;
-kolor krwistoczerwony "rosso"
;
-wersja "lite" czyli tylko wspomaganie i centralny zamek;
Autko posiada (oraz to co udało się zrobić do tej pory):
– 14" alufelgi oczywiście z logo Mazdy z ogumieniem 185/60;
– 13" stalówki na zimę z ogumieniem 165/75;
– nowe świece NGK;
– nowe kable WN od NGK;
– nowy palec + kopułka;
– nowa chłodnica;
– wymienione łączniki stabilizatora i sprężyny tył;
– wymienione sprężyny+amortyzatory przód (KYB)
– nowy akumulator;
– świeżo założona, nowa instalacja SGI;
– światła dzienne LED;
– nowe tarcze i klocki TRW;
– nowe progi;
– konserwacja podwozia;
– sportowy tylny tłumik ULTER;
– wymieniony czujnik cofania i biegu jałowego;
– wymieniony czujnik temp. i termostat;
– wymienione uszczelniacze na wale;
– wymienione uszczelniacze na półosiach;
– wymieniona poduszka pod skrzynią;
– wymiana oleju na Valvoline (192 kkm);
– żarówki OSRAM Nightbreaker 90+;
Audio:
– jednostka Pioneer DEH-2320;
– przód zestaw separowany Helix Blue 62C;
– tył wzmacniacz Blaupunkt+skrzynia Clarion 12";
Do zrobienia:
– powoli trzeba zabrać się za zrobienie nadkoli z tyłu :/
A tutaj parę fotek





chciałbym się wreszcie pochwalić swoją eFką. Kupiona zimą, której w Polsce podobno jeszcze nie widziała
Ogólna specyfikacja:
-Mazda 323F BG;
-rocznik 1989;
-silnik 1.8 SOHC;
-190tyś. km;
-instalacja SGI LPG;
-kolor krwistoczerwony "rosso"
-wersja "lite" czyli tylko wspomaganie i centralny zamek;
Autko posiada (oraz to co udało się zrobić do tej pory):
– 14" alufelgi oczywiście z logo Mazdy z ogumieniem 185/60;
– 13" stalówki na zimę z ogumieniem 165/75;
– nowe świece NGK;
– nowe kable WN od NGK;
– nowy palec + kopułka;
– nowa chłodnica;
– wymienione łączniki stabilizatora i sprężyny tył;
– wymienione sprężyny+amortyzatory przód (KYB)
– nowy akumulator;
– świeżo założona, nowa instalacja SGI;
– światła dzienne LED;
– nowe tarcze i klocki TRW;
– nowe progi;
– konserwacja podwozia;
– sportowy tylny tłumik ULTER;
– wymieniony czujnik cofania i biegu jałowego;
– wymieniony czujnik temp. i termostat;
– wymienione uszczelniacze na wale;
– wymienione uszczelniacze na półosiach;
– wymieniona poduszka pod skrzynią;
– wymiana oleju na Valvoline (192 kkm);
– żarówki OSRAM Nightbreaker 90+;
Audio:
– jednostka Pioneer DEH-2320;
– przód zestaw separowany Helix Blue 62C;
– tył wzmacniacz Blaupunkt+skrzynia Clarion 12";
Do zrobienia:
– powoli trzeba zabrać się za zrobienie nadkoli z tyłu :/
A tutaj parę fotek




