Po 3 miesiącach użytkowania Mazdy w końcu zrobiłem kilka zdjęć.

Sprawy mechaniczne:
– rozrząd
– olej, filtr gazu, oleju, powietrza, paliwa,
– tarcze, klocki z przodu (naprawa zacisku)
– wymiana reduktora + regulacja gazu
– wymiana sworzni
– wymiana płynu chłodniczego (płukanie układu)
– montaż czujników parkowania 4 z wyświetlaczem w kabinie
– sportowy tłumik renomowanej niemieckiej firmy Sebring
– naprawa alarmu i centralnego zamka z pilota
Sprawy wizualne:
– malowanie dolnych elementów (drzwi, zderzaki) pod kolor auta
– podświetlenie zegarów i panelu nawiewu na led (zielony)
– światła do jazdy dziennej (homologacja) w zderzaku
– podświetlenie kabiny i rejestracji – ledy SMD białe + podświetlenie nóg w kabinie czerwony
– malowanie elementów deski rozdzielczej i zegarów
– polerowanie całego auta
– pranie tapicerki oraz w całym aucie łącznie z podłogą i bagażnikiem
– przyciemnienie tylnych szyb
– ledowe postojówki
– nowe klosze lamp + żarówki Żarówki Tungsram H4 Sportlight plus 50%
– tylne klosze kierunkowskazy czerwone
– podłokietnik
– mieszek koloru kremowego
Zamontowane w nim audio gra bardzo czysto i przyzwoicie

Przód: odseparowany zestaw głośników 4 szt. Clariona 165 mm
Radio: Pioneer DEH-P6800MP. Bardzo udany model z animacjami które robią wrażenie. Sterowanie Suba, pilot itp.
Tył: Głośniki JBL GTO937 w półce. Bagażnik: Sub JBL GT5-12 w ciśnieniowej zamkniętej skrzyni napędzany Carpowerem HPB-602.
Był zamontowany wzmacniacz 4 kanałowy ale się zepsuł.
Auto jak na swoje lata prezentuje się bardzo ładnie w tym kolorze. Nie posiada żadnych ognisk korozji. Stoi na 14 calowych alufelgach (ciekawy wzór) i oponach 195/60. Dodatkowo posiada sportowe zawieszenie (obniżony i utwardzony). Basowy dźwięk tłumika dodaje sportowej sylwetki. Auto prowadzi się świetnie. Idealnie trzyma się drogi na łukach.
Galeria:













Jest jeszcze kilkja rzeczy do poprawienia:
– dokończyć przyciemniać tylna szybę (dzisiaj 16.04.11 r.
– wymiana [jakich?] hamulców (szczęki cylinderki)
– dokładniejsza regulacja lampy (odstaje)
– wymiana maski (3 pęknięcia lakieru)
– błotnik (małe wgniecenie)
– nowy wzmacniacz 4 kanałowy
– xenony
– wymiana poduszki amortyzatora (strzela jak się skręca kierownicą)
– może nowy bodykit (aczkolwiek jest na tyle niski, że cieżko coś tu dodawać do zderzaków

Zapraszam do wyrażania swojej opinii na temat mojej Mazdy. Pozdrawiam.