Po 3 miesiącach użytkowania Mazdy w końcu zrobiłem kilka zdjęć.
Może po kolei co było w niej zmieniane:Sprawy mechaniczne:
– rozrząd
– olej, filtr gazu, oleju, powietrza, paliwa,
– tarcze, klocki z przodu (naprawa zacisku)
– wymiana reduktora + regulacja gazu
– wymiana sworzni
– wymiana płynu chłodniczego (płukanie układu)
– montaż czujników parkowania 4 z wyświetlaczem w kabinie
– sportowy tłumik renomowanej niemieckiej firmy Sebring
– naprawa alarmu i centralnego zamka z pilota
Sprawy wizualne:
– malowanie dolnych elementów (drzwi, zderzaki) pod kolor auta
– podświetlenie zegarów i panelu nawiewu na led (zielony)
– światła do jazdy dziennej (homologacja) w zderzaku
– podświetlenie kabiny i rejestracji – ledy SMD białe + podświetlenie nóg w kabinie czerwony
– malowanie elementów deski rozdzielczej i zegarów
– polerowanie całego auta
– pranie tapicerki oraz w całym aucie łącznie z podłogą i bagażnikiem
– przyciemnienie tylnych szyb
– ledowe postojówki
– nowe klosze lamp + żarówki Żarówki Tungsram H4 Sportlight plus 50%
– tylne klosze kierunkowskazy czerwone
– podłokietnik
– mieszek koloru kremowego
Zamontowane w nim audio gra bardzo czysto i przyzwoicie
:Przód: odseparowany zestaw głośników 4 szt. Clariona 165 mm
Radio: Pioneer DEH-P6800MP. Bardzo udany model z animacjami które robią wrażenie. Sterowanie Suba, pilot itp.
Tył: Głośniki JBL GTO937 w półce. Bagażnik: Sub JBL GT5-12 w ciśnieniowej zamkniętej skrzyni napędzany Carpowerem HPB-602.
Był zamontowany wzmacniacz 4 kanałowy ale się zepsuł.
Auto jak na swoje lata prezentuje się bardzo ładnie w tym kolorze. Nie posiada żadnych ognisk korozji. Stoi na 14 calowych alufelgach (ciekawy wzór) i oponach 195/60. Dodatkowo posiada sportowe zawieszenie (obniżony i utwardzony). Basowy dźwięk tłumika dodaje sportowej sylwetki. Auto prowadzi się świetnie. Idealnie trzyma się drogi na łukach.
Galeria:













Jest jeszcze kilkja rzeczy do poprawienia:
– dokończyć przyciemniać tylna szybę (dzisiaj 16.04.11 r.
– wymiana [jakich?] hamulców (szczęki cylinderki)
– dokładniejsza regulacja lampy (odstaje)
– wymiana maski (3 pęknięcia lakieru)
– błotnik (małe wgniecenie)
– nowy wzmacniacz 4 kanałowy
– xenony
– wymiana poduszki amortyzatora (strzela jak się skręca kierownicą)
– może nowy bodykit (aczkolwiek jest na tyle niski, że cieżko coś tu dodawać do zderzaków
Zapraszam do wyrażania swojej opinii na temat mojej Mazdy. Pozdrawiam.



Mazda 929 79' powered by BMW :)