Strona 1 z 3

Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 V6 24V "Pati"

PostNapisane: 3 kwi 2011, 15:10
przez piachu
Witam o to moje autko :D
Mazde zakupiłem 17.03.2011 W dzień Świetego Patryka wiec dostała śliczne imie "Pati"
Auto zakupiłem w jaworze [moze ktoś na to autko ? ]
Obrazek
Obrazek

Wyposażenie:
Autko na felgach 15''
Wspomaganie
Centralny zamek
klima – nie sprawdzałem czy działa [ pewnie nie ale w tym miesiącu będę sprawdzał szczelność]
Elektryczne lusterka
elektryczne szybki


Filmik z 0-140

mały uślizg na starcie <diabełek> [nie zmienione łyse opony] i niestety tylko 2 średnio weszła :P <lol>


Pierwsze co zrobiłem to wymiana tłumika bo końcowy był pusty w srodku i nie dało sie jechać :D poza tym zamiast go chociaż pospawać był owinienty blacha i blacha była ścisnietymu metalowymi opaskami zaciskowymi <glupek2>. Po zmianie tłumika na dedykowany zauważyłem ze mazda już nie wkręca się szybciej od 4,5k obrotów tylko zaraz przed 5k obrotów.
Następnie wymiana filtra powietrza
Ostatnią czynnością jaka wykonałem to zmiana gumy przegubu bo tamta już była rozerwana i przegub był już suchy niestety chyba za późno wymieniłem gumę bo po zmianie dalej klika jak skręcam czyli następny wydatek :/

W środku:
Obrazek
Mój srodeczek Pati Cyber radio pod zaślepka [kieszonka na kasety]
Widać jak jest podniszczona gałka zmiany biegów i kiera nie wygląda na 230k km

Obrazek
Kiera trochę udarta :( będzie trzeba obszyć skórką razem z gałką.




**************************************************************************
W planie :
domontowanie przedniego spoilera którego brakuje
wymiana radia głośników
otwieranie z pilota
zajęcie sie lakierem [pare otarć i parchy na tylnych błotnikach]
cos sie jeszcze znajdzie pozdrawiam :D
***************************************************************************
Naprawy:
Tylny wahacz wleczony
Prawy przegub
Nabicie klimy i czyszczenie kostki
Elastyczny przewód sprzęgła
***************************************************************************

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V

PostNapisane: 3 kwi 2011, 17:04
przez Ania_TM
Proszę dodać więcej zdjęć <spoko>

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V

PostNapisane: 4 kwi 2011, 22:16
przez piachu
Ok fotki dodam na weekend

Pozdrawiam

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 10 kwi 2011, 18:12
przez piachu
Witam mam dwa pytania :D pierwsze co to za czujnik podciśnienia czy to notmalne ze logo Mitsubishi jest w Mazdzie pod maską ?
Obrazek

fota z daleka obok filtra powietrza :
Obrazek

Oraz 2 pytanie czy ktoś sie spotkał z takim tempomatem ... o ile to to ? :D
Obrazek

z oddala:
Obrazek

od środka ... tak mi sie wydaje ze to to nie sprawdzałem czy połączone ale drogą dedukcji wydaje mi sie ze to to :D
Posiada następujące ustawienia: MEMO / Up / Down / Off
Obrazek

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 10 kwi 2011, 22:25
przez michalrak
Zdecydowanie tempomat fajna rzecz :D <spoko>

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 10 kwi 2011, 22:38
przez tomekV6
Co do logo Mitsubishi to chyba normalne, bo u mnie w KF-ie też się ono pojawia.

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 11 kwi 2011, 10:50
przez Kevin.
Witam na forum ;)

Mazda dość ładnie sie prezentuje zauważyłem że nie posiada przedniej dokładki pewnie jakas przygoda ze zderzakiem i ktoś wymieniając zdeżak kupil ten od wersji 1.6 ale dokładka do kupienia napewno :)

Szerokości i powodzenia w dalszych modach :)

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 11 kwi 2011, 11:44
przez piachu
dokładnie dokładki nie ma a z pod lakieru widać ze przód był czerwony :D

Mam nadzieje ze z czasem skompletuje pakiet V6

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 13 kwi 2011, 08:59
przez piachu
Jedna z nowości to oponki :D
Zamówiłem 4 kapcie takie o :
Obrazek Yokohama S.DRIVE AS01 205/50R15 86 V

Trochę poczytałem i wydaje mi się ze to najlepszy wybór. teraz na profilu 50 będzie już całkiem wyglądać jak terenówka :P a felgi J7 beda dobre na 205 ?
dodatkowo zakupiłem wycieraczki i do środka [wymieniłem tjuningową imitacje aluminium] i do szyb
53cm i 45cm przód i tył 53cm jeszcze nie montowałem

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 13 kwi 2011, 09:28
przez bury84
fajna Pati...kiedys chciałem coś takiego, 323f, albo Civica. Stanęło na Civicu 1.3 '95, bo ciężko było Madzie w akceptowalnym stanie znależć...
Szerokości, powodzenia. <spoko>

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 18 kwi 2011, 18:48
przez piachu
witam dzis wyskoczył mi dodadkowy wydatek :D

Dzis wracajac z pracy cos mi zaczelo napierdzielac z tyłu myslalem ze to nowo wymieniony tłumik
Pojechałem do szpeca co montowałem u niego tłumik
Okazało sie ze tłumik jest OK a strzalil mi wahacz z tyłu od strony pasażera <glupek2> ten kwadratowy [wzdłużny]

jaki sklep polecacie ? na allegro ciężko znaleźć i od jakiego modelu 323 będzie pasować ?

to nr2 tylko był w K8 ?
http://mx-3.com/manuals/showimg.php?file=/1992%20Workshop%20Manual/R/92_R-003.gif

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 18 kwi 2011, 19:49
przez qazxsw1
Generalnie jeśli chcesz mieć taki sam, to zacznij szukać używanego. W moich postach jak poszukasz to znajdziesz odpowiednie informacje, przerabiałem ten temat :)

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 21 kwi 2011, 15:36
przez boczek86
tez bym chcial miec tempomat :) a kierownice sobie koniecznie obszyj :)

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 21 kwi 2011, 16:10
przez Bart0n
O ty nie dobry...

Obrazek

Porób tak jeszcze kilka razy to ładnego siwego dyma będzie puszczać za sobą. Nie żebym się wtrącał czy czepiał, ale to mu na pewno nie służy na zdrowie <oczy>

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 21 kwi 2011, 17:26
przez Kevin.
Ja mam przebieg 207000 raczej realny ale nigdy nic nie wiadomo :D :P i mam podobnie zniszczona gałkę zmiany biegów kiere troszke w lepszym stanie mam ale to kwestia użytkowania :)

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 22 kwi 2011, 07:52
przez piachu
Bart0n napisał(a):O ty nie dobry...

Porób tak jeszcze kilka razy to ładnego siwego dyma będzie puszczać za sobą. Nie żebym się wtrącał czy czepiał, ale to mu na pewno nie służy na zdrowie <oczy>

<czarodziej> :D juz prawie łapał temp :P wiem wiem :D


Kevin9118 napisał(a):Ja mam przebieg 207000 raczej realny ale nigdy nic nie wiadomo :D :P i mam podobnie zniszczona gałkę zmiany biegów kiere troszke w lepszym stanie mam ale to kwestia użytkowania :)

hmmmm moze jednak ma te 230k

tu relacja z napray wahacza zapraszam :D http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=80291

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 22 kwi 2011, 16:39
przez Kevin.
piachu napisał(a): juz prawie łapał temp wiem wiem


Temperatura silnika a temperatura oleju to 2 różne sprawy :)

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 22 kwi 2011, 20:55
przez piachu
Kevin9118 napisał(a):
piachu napisał(a): juz prawie łapał temp wiem wiem


Temperatura silnika a temperatura oleju to 2 różne sprawy :)


A wlasnie byly montowane seryjnie zegary cisnienia i temp oleju w mazdach z takimi podobnumo silnikami ?? 323 626 mx6 ??

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 12 maja 2011, 13:14
przez piachu
Oponki zamontowane naprawde świetne są POLECAM tylko na początku były bardzo śliskie należy uważać na nie na początki zanim sie nie dotrą.
Niestety okazało się ze mam 3 fele krzywe :/ w tym jedna bardzo :/ a mialem nadzieje ze to bicie bylo spowodowane starymi oponami.

Pytanie do forumowiczów teraz chce zrobić CAI chociaż nie koniecznie myślałem żeby tylko włożyć stożek simota w puszce zamiast obecnego filtra.

Polecacie coś ? papa

Re: Mazda MX-3 1.8 V6 24V 94r "Pati"

PostNapisane: 12 maja 2011, 17:18
przez gamer007
sam stożek nie ma sensu jeśli już chcesz robić dobry dolot to tylko CAI na samym stożku dźwięk się poprawi ale będzie ale osiągi nie