Mam nadzieję, że temat będzie się jakoś rozwijał. Nie będzie to na pewno super perfomance prodżekt... ale 8-)
Dane techniczne:
Marka: Mazda
Model: 323f BG GLX ('89 – '94)
Rocznik: 1991
Silnik: 1840 cm3
Moc: 103KM
Moment: b.d.
Przebieg: 230000km
Nadwozie: Hatchback
Wymiary: ?
Kolor: b.d.
Masa własna: 1035 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1550 kg
Pojemność bagażnika: ?
Wyposażenie
– wspomaganie kierownicy
– 4x el. szyby
– el. szyberdach
Modyfikacje
1. Silnik i układ wydechowy:
Silnik:
Seria
Plan:
Stag 4
Układ wydechowy:
Seria
Plan:
1.) Przelot w obudowie kata.
2.) Końcowa rynna. – Done – 26.03.2011
2. Koła:
1.) Atiwe 15" + Continental 195/50
2.) Cromodora Kio 15" + Fulda 195/50 – SOLD
3. Wnętrze:
1.) Przednie kubełki z GT.
Plan:
1.) MOMO Corse 320mm – Done
2.) Naba MOMO. – Done
3.) Zegary z Eunosa Presso – FAIL
4.) Szelki Schroth'a x2 – Done
4. Car audio:
1.) Pioneer DEH-2000R
Plan:
1.) Clarion SRQ1720S – In progress
2.) Macrom M3.W
3.) Alpine xxxxx

5. Karoseria:
1.) Lakier woszczony Turtle Wax'em
Plan:
1.) Emblematy JDM
2.) Lampy tylne JDM look – Done
3.) Spoiler GT / Zender
4.) Grafika na jednym z błotników.
6. Oświetlenie
Seria
7. Hamulce:
Seria
8. Zawieszenie:
Seria
Plan:
1.) -40 mm MTS-Technik – Done
9. Skrzynia:
1.) Short Shifter
Fotki.
1. Zaraz po kupnie.






2. Spot PTB oraz sesja w lesie
3. -40mm przed / po
4. Lampy J-Spec