Strona 1 z 2

Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 12 mar 2011, 13:27
przez meziu_23
Witam! Do zaprezentowania jest Mazda 323 f z 97 r o pojemnosci 1.5 16v
Wyposażenie :
-4x el szyby
-el lusterka
-2x Poduszka powietrzna
-kilamtyzacja
-wspomaganie kierownicy
-ABS
Autko posiada na stanie radyjko plus 2 głosniki 45w oraz jedna tube na tyle w bagażniku która podpieta jest do wzmacniacza.

W Mazdzie wymienione zostały nast. podzespoły
-Zawieszenie z seryjnego na sportowe
-felgi 13' na 16'
-oponki toyo F1
-przyciemione szyby tylne boczne oraz tyle
-filtr powietrza na stozek zamkniety.
-wydech z seryjnego na Cobry .

W nieodległym czasie czyli za kilka dni jade skonsultowac sie ze znajomym po fachu mechanikiem w sprawie turbiny na wydechu lub chipa :) jak beda efekty to zamieszcze wykresik z Hamowni.


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img638.imageshack.us/img638/4538/silnik323.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Mazda 323 F 1.5 16V BA 97r. po Lifcie

PostNapisane: 13 mar 2011, 13:30
przez Ania_TM
Proszę poprawić temat i wgrać fotki.Pozdrawiam.

Re: Mazda 323 F 1.5 16V 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 00:22
przez ziomal_patryk
Turbina na wydechu? Chip? Chyba jeszcze mało wiesz o tym aucie, na pewno baza do tuningu to to nie jest.
Ogólnie autko widać że zadbane, i kierował bym się bardziej w celu jej upiększania na twoim miejscu.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 14:09
przez meziu_23
tak mała turbinka na wydechu ale to jest tylko pomysł któy wcale nie musi byc zrealizowany bo trzeba jakos smarowanie tam umiescic ... a co chipa to juz wiem ze to jest raczej niemozliwe :) w tym modelu byłem na kilku takich stacjach chipowania i pow mi ze nie dadza rady tego zrobic bo sterownik nie pozwoli i jest to bardzo skomplikowane jak to japonczyk.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 17:18
przez ziomal_patryk
Rozumiem że chcesz turbawke zamontować w kolektorze wydechowym? Plan ciekawy, ale długo ten silnik nie wytrzyma.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 21:33
przez tomekV6
Niestety ale Patryk ma racje. Z5 i bez turba lubi olej, tak że to nie jest najlepsza baza pod turbo :)
Mimo wszystko powodzenia życzę <spoko>

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 21:35
przez luki_92_92
Oczywiście, zdrowe Z5 lubi olej hahaha jak już to zajeżdżone. To ja na to powiem że BP i KF też lubią olej. Mam rację? Mam – bo jak są zajeżdżone to też lubią brać olej, a że zetpiątek jest bardzo dużo zajeżdżonych to porównujmy silniki w takim samym stanie. Bo zdrowe z5 oleju nie bierze tak samo jak zdrowe bp i zdrowy kf. tyle na temat.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 21:40
przez tomekV6
Masz racje bo każdy silnik lubi olej :D bez niego to nie pociągnie za długo

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 21:41
przez ziomal_patryk
luki_92_92 A twoja Z5 ile go połyka? Niestety nasze auta maja min. 13 lat więc nie można od nich zbyt wiele wymagać, chyba że zrobimy kapitalny remont, a ja sam się przyznam, moja na gazie bierze go dosyć sporo, bo 0,5l na 2500km, ale o dziwo na benzynie, od wymiany do wymiany jest taki sam stan.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 21:55
przez bilusko
a ja sie pochwale ze mi nic nie bierze ;P ;P ;P ;P (ale jest juz po remoncie)
a co do autka to mialem taka felge w zeszlym sezonie tylko ze 15, ale widze ze ta twoja 16 lepiej sie prezentuje.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 21:56
przez luki_92_92
Moja oleju nie pije, nie kopci itp. odpala odrazu pracuje równo także silnik mam chyba zdrowy, aczkolwiek oleju ubywa bo sobie ucieka na uszczelce od pokrywy zaworów, koło rozrządu w jednym miejscu, wcześniej przez aparat zapłonowy uciekał, przy korku od oleju mam mokro także raz na jakiś czas muszę dolać bo wszystko ucieka i cały silnik mam w plamach z oleju także nawet polerki się nie opłaca robić bo zaraz będzie syf kiła i mogiła pod maską, a kasy na uszczelki szkoda <glupek2> wolę dolewać oleju.

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 23:24
przez meziu_23
no akurat to moja Z5 przeszła kapitalke wraz z głowica pierscionki wszystkie uszczelki oringi rozrzad paski olej filtry. całos wyczyszczona benzynka mam juz przejechane 1200 km i nie wzieło nic a olej czysty taki jak go zalałem jest przeżroczysty :) jak ktos wie jak to zrobic ma pomsył z ta turbinka na wydechu to czekam na prozpozycje.. a bardziej mnie interesuje jak zrobic smarowanie dla tekiej rzeczy ?? oleje oczywiscie . pozdro

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 16 mar 2011, 23:35
przez luki_92_92
A co niby ma dać ta turbinka na wydechu?

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 00:08
przez wilusjdm
Chyba szybciej spaliny bedzie gubić ?
Szczerze nie ładowałbym kasy w takie coś . W zamian tego pakiet MS zaproponuje Ci :D

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 10:19
przez misiak89-89
Z jakiej Sieniawy kolego pochodzisz?

meziu_23 napisał(a):-Zawieszenie z seryjnego na sportowe


co to za zawias?

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 10:43
przez meziu_23
z Tej koło Przeworska luz Jarosławia do Rzeszy mam ok 70 km :) ta Sieniawa na południu Polski. A zawias jest niemieckiej firmy niegwintowany WEITEC

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 10:55
przez misiak89-89
A miałem nadzieję, że ta niedaleko Lubniewic woj. lubuskie

Ładną masz tą madziarę <spoko>

bezproblemowej eksploatacji ;)

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 11:22
przez no_name
chlopaki nie ma silnika ktory nie polyka oleju wszystkie biora nawet sladowe ilosci, ale maja
KF, KL maja norme spalania oleju
zreszta mam KL'a w Cronosie od 16 lat wiec wiem jak to wyglada
jak na moje powinno byc jak duzo oleju wcina i na ile km
w hondzie mialem walniete uszczelniacze i brala mi 1l/1200km :)

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 17:32
przez ziomal_patryk
No to juz dosyć sporo :D

Re: Mazda 323F BA Z5 97r.

PostNapisane: 17 mar 2011, 23:12
przez meziu_23
duzo ma olej do powiedzenia . testy jakie zrobilismy z kolega to okazały sie szokujace... zalalismy do golfa II VR6 zwykły z ubawu olej jakiejs taniej firmy. niedosc ze brał olej nawet 300 ml na 1000 km to paliło nam 18 l gazu i nie było mocy. ponownie zalalismy juz leprzym castrolem 15w40 olej łykał dalej 200 ml na 1000 km ale juz spalanie sie poleprzyło nawet o litr (jazda w dynamiczna). aktualnie zalalismy maxlifem i jest ok niecałe 100 ml na 1000 km a spalanie spadło do 14/15 litrów gazu. czyli wypasik . moja mazda jest zalana owym olejem i wzieła niecałe 50 ml na 1300 km spalanie w normie a wiecej napisze po wymianie wtrysków bo moje sie troszke posypały z paliwa wysokooktanowego.. 98 dynamic na lotosie 30 litrów i 12 litrów lotniczego paliwa :) zmniejsze proporcje 40 na 10 i bedzie lepiej a newet mniej niz 10 lotniczego skad jak i gdzie nie moge pow.