Strona 1 z 3

MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 01:37
przez xXx
Witam



Chciałbym zaprezentować wszystkim bazę do nowego projektu, którą jest Mazda MX-3 EC z prawie zabitym silnikiem 1.8 V6 K8, który mimo katowania na zimno, braku płynu w układzie chłodzenia oraz ubytku dwóch litrów oleju dziwnym trafem przeżył. Zainteresowanych zakupem pomnika motoryzacji japońskiej zapraszam na PW <lol>

Samochód poliftowy z 1995 roku, kupiony okazjonalnie ze względu na bardzo dobry stan blacharski oraz o dziwo bezkolizyjną przeszłość. Wszystkie elementy nadwozia w oryginalnym lakierze, do tego momentu poprawioy tylny błotnik ze względu na "złotawy" defekt rantu oraz spolerowany lakier na całym aucie.


Auto z wyposażenia posiada(posiadało) wszystko oprócz szyberdachu z czego akurat bardzo się cieszę.


Plany to stworzenia samochodu do zabawy jeżeli zabawą można nazwać jazdę autem przednionapędowym, lekkiego, dobrze prowadzącego się i w miarę mocnego dlatego na pokładzie niebawem znajdzie się KL-ZE i kilka innych dodatków...

Nie omieszkam sprawdzić w tym przypadku sprawności jednostki moim zdaniem po przebiegu mniejszym niż 15.000 km, która z zewnątrz, a przede wszystkim w środku prezentuje się znakomicie:

Obrazek
Obrazek


Na początek kilka fotek auta po "odświeżeniu".

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


W międzyczasie przy okazji innych działań warsztatowych z auta wyleciał silnik.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Kolejny etap to przygotowywanie komory do malowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Komora po przygotowaniu wraz z pacjentem została wysłana do zaprzyjaźnionego warsztatu w celu pomalowania oraz konserwacji.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Po pomalowaniu ukazał się moim oczom bardzo kontrowersyjny "look" paszczy MX-A. Kolor Golden Yelow 35Y z palety nowej mazdy 2.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Ciąg dalszy nastąpi....................................................

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 01:47
przez Don Corleone
Ładnie, ładnie. Mam nadzieję, że będzie nie mniej powalający niż 323F :D

Jak na razie powala kolorystyką ;)

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 09:28
przez Pit
Z pod Twojej ręki (z Kozerą ;) ) wychodziły zawsze ciekawe projekty, więc tym razem zapewne będzie tak samo :) Powiedz tylko, czy zamierzasz iść w N/A, czy będzie ciśnienie? :)

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 10:49
przez xXx
MX-3 będzie niedoładowane, nie czuję klimatu posiadania przednionapędowego auta z nadmiarem mocy i momentu obrotowego, RWD i AWD to co innego...

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 10:57
przez Jacol
Ciekawie się zaczyna :) 3mam kciuki :)

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 11:05
przez Szyna
Ze wam się nie nudzą te MX3-ki i to KL-ZE :P
Bardzo ładnie, zobaczymy co będzie dalej :D

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 11:34
przez ravo
kolor będzie genialny :)

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 11:45
przez mlody1921
No kurde xXx patrze na to KLZE i wierze ze ma nawet mniej jak 15 tyś. :D

Sam miałem 1.9TDI po 10tyś km i właśnie tak samo wyglądał w środku jakby nigdy nie widział pracy w oleju, to pierwszy tak zadbany motor z K serii jaki widziałem/Cacko/

Kolor kontrowersyjny aczkolwiek cieka jestem co będzie dalej :D

W sumie lublin od sandomierza nie daleko może sie kiedyś wybiore jak swojego paścia ogarne :D

P.S. Masz AFR u siebie a garazu :D?

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 12:36
przez xXx
Młody....


Rzeczywiscie masz niedaleko, zapraszam kiedy masz ochotę...


Tak, jest sonda...

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 15:25
przez mlody1921
No to super, a jak tam u ciebie wiedza z montowania i sterowania MS:P?

Napewno sie kiedyś na kawe wybiore ale musze prog wspawać, zrobic blacharke, i choć pomęczyć podłączenie tego MSa;/

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 16:33
przez xXx
Młody, wszystko da się zrobić kwestia chęci oraz poświęconego czasu na studiowaniu schematów i wogóle...


Strojenie inna bajka, masz wogóle do tego jakąś mapę bazową ?

P.S. Rozmawiamy na PW, bo tutaj zrobi się niepotrzebny śmietnik...

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 18:18
przez Loczek
Ty już to miałeś zrobić 2 lata temu. Niewiem naco czekałes:P

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 18:20
przez xXx
Na natchnienie Loku, na natchnienie... Mazda to nie wszystko, jest też Nissan, Mitsubishi i wiele innych rzeczy do zrobienia...

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 18:31
przez Loczek
To teraz ładnie prosze pokazać co można wykrzesać z KLZE,

Musze se tylko jakąś skorupe kupić i bede przerabiał to co ty:P

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 21:04
przez weede
Ciekawy jestem co z tego będzie :)

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 10 mar 2011, 21:53
przez mlody1921
Pewnie jedno z najszybszych NA :D

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 11 mar 2011, 01:40
przez Rafał_
Jaka kolorystyka motorowni do tej nietuzinkowej komory :) ?

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 11 mar 2011, 12:05
przez xXx
Nie mam jeszcze pojęcia, ale raczej czarno/srebrno..

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 11 mar 2011, 23:26
przez szkodnik_byd
super silnik i bardzo ladnie utrzymany egzemplarz autka gratuluje i powodzenia w projekcie

Re: MX-3 EC KL-ZE

PostNapisane: 12 mar 2011, 01:43
przez xXx
Thx.... Wszystko to kwestia kasy na części, Performance jest ;)