Rocznik 1992 r.
Pojemność 1598 cm3
Moc 91 KM
Max. moment obrotowy 132 Nm
Przysp. 0-100 km/h 10.00 s
Zużycie paliwa 8.00 l/100km
Rodzaj paliwa PB95
Pseudo Madzia
Opis
Piecyk 1,6 16V SOHC 90 KM
Wyposażenie:
Pakiet V6
– Elektryczne szyby
– Elektryczne lusterka
– Elektryczny szyberdach
– Wspomaganie kierownicy
– Regulacja kolumny kierownicy
– Elektryczna regulacja świateł
– Światła przeciwmgielne
– Immobilizer
– Centralny zamek
– Alarm
– Alufelgi
Linki:
Fotorelacja z montażu CAI
Tuning
– opony Toyo Proxes, felgi Artec 15" (Obecnie zmienione na ATS-y)

– trzecie światło stop
– Kompletny układ dolotowy Cold Air Intake + filtr stożkowy Simota
– ospojlerowanie z wersji V6
– Fotele kubełkowe
– Tłumik dedykowany Ulter 70RS


– Diodowe podświetlenie tablicy rejestracyjnej
– Diodowe światła pozycyjne
– Diodowe oświetlenie wnętrza

– Alu nakładki na pedały

– niklowane listwy progowe

– świece i przewody NGK
Tak wyglądał seryjny silnik jak zakupiłem MX-a:

A tak wygląda obecnie (na zdjęciu nie ma jeszcze kabli NGK):
Wizyta na hamowni i wynik 91 KM i 128 Nm, jeszcze bez zamontowanego CAI :

10.09.2010r – zamontowane trzecie światło STOP
14.09.2010r – Nowe Opony Toyo Proxes T1-R 195/55 R15 na przodzie

10.02.2011r
– nowe tylne mocowanie amortyzatora
– nowe przednie łączniki stabilizatora OYODO
– nowe końcówki drążków Blueprint
Na zamontowanie wraz z malowaniem zderzaka czeka przednia dokładka Eunos Presso, prawdopodobnie w marcu będzie na swoim miejscu