Mazda MX-3 1.8 V6 24V K8-DE '92

» Producent: Mazda Motor Corporation
» Kolor: Blaze red
» Przeznaczona na rynek: Europa
» Przeznaczona na kraj: Niemcy
» Miejsce produkcji: Japonia
» Data produkcji: 09/29/1992
» Model: MX-3
» Kod nadwozia: EC (pierwsza generacja 05.1991-10.1993gg)
» Wyposażenie :
» Centralny zamek
» Wspomaganie kierownicy
» Regulowana wysokość kolumny kierowniczej z podświetleniem stacyjki
» Regulowana wysokość świateł
» Żółte lampy przeciwmngielne
» Kontrolka rezerwy paliwa
» Elektryczne szyby
» Oryginalne felgi – Enkei 6JJX15 P = 100 / O = 45
» Szyberdach
» Cztery hamulce tarczowe i ABS
» Oryginalny pakiet dokładek V6
» Silnik :
» Silnik o pojemności 1845cc o oznaczeniu K8 lub K8-DE, najmniejszy produkowany silnik o układzie V6. Czery zawory na cylinder, po dwa wałki na każdą głowicę. Osiąga 136 koni przy 6800 obr/min, wielopunktowy wtrysk.
Wrażenia akustyczne są świetne, silnik ma bardzo fajną charakterystykę, przez zastosowanie zmiennych parametrów rezonansowych w dolocie. Praktycznie w całym zakresie obrotów jest czym przycisnąć, a piąty bieg można wrzucić już przy 50km/h
Zawieszenie :
» Z przodu McPherson, trójkątny wahacz poprzeczny i stabilizator. Z tyłu ciekawiej – podwójny wahacz w układzie trapezowym (TTL). Co to daje ? Przede wszystkim to auto prowadzi się niesamowicie dobrze ,przewidywalnie i stabilnie.








































» Kolor: Blaze red
» Przeznaczona na rynek: Europa
» Przeznaczona na kraj: Niemcy
» Miejsce produkcji: Japonia
» Data produkcji: 09/29/1992
» Model: MX-3
» Kod nadwozia: EC (pierwsza generacja 05.1991-10.1993gg)
» Wyposażenie :
» Centralny zamek
» Wspomaganie kierownicy
» Regulowana wysokość kolumny kierowniczej z podświetleniem stacyjki
» Regulowana wysokość świateł
» Żółte lampy przeciwmngielne
» Kontrolka rezerwy paliwa
» Elektryczne szyby
» Oryginalne felgi – Enkei 6JJX15 P = 100 / O = 45
» Szyberdach
» Cztery hamulce tarczowe i ABS
» Oryginalny pakiet dokładek V6
» Silnik :
» Silnik o pojemności 1845cc o oznaczeniu K8 lub K8-DE, najmniejszy produkowany silnik o układzie V6. Czery zawory na cylinder, po dwa wałki na każdą głowicę. Osiąga 136 koni przy 6800 obr/min, wielopunktowy wtrysk.
Wrażenia akustyczne są świetne, silnik ma bardzo fajną charakterystykę, przez zastosowanie zmiennych parametrów rezonansowych w dolocie. Praktycznie w całym zakresie obrotów jest czym przycisnąć, a piąty bieg można wrzucić już przy 50km/h
Zawieszenie :
» Z przodu McPherson, trójkątny wahacz poprzeczny i stabilizator. Z tyłu ciekawiej – podwójny wahacz w układzie trapezowym (TTL). Co to daje ? Przede wszystkim to auto prowadzi się niesamowicie dobrze ,przewidywalnie i stabilnie.









































