jest to Mazda 323F


Wyposażenie:
+ 4 koła (+ zapas), kierownica i fotele
+ klimatyzacja
+ wspomaganie
+ 2x poduszki
+ 4x el. szyby
+ el. podgrzewane lusterka
+ centralny zamek
+ w pełni regulowany fotel kierowcy, wysoka podłoga bagażnika
Co zostało zrobione:
+ rozrząd, paski, płyny, olej przy 168k km – marzec 2010
+ wymieniony lewy halogen
+ wymieniony tłumik środkowy – lipiec 2010
+ wymieniony tłumik końcowy – lipiec 2010
+ wymieniony filtr kabinowy (nipparts) – lipiec 2010
+ wymienione wycieraczki – sierpień 2010
+ remont silnika
+ wymienione tylne amortyzatory (KMK), osłony z odbojami i łączniki stabilizatorów (przód i tył) -grudzień 2010, 176k km
+ wymieniony olej ok. 3tyś km po remoncie silnika – luty 2011, 177k km
+ wymiana sworzni, końcówek dr. kier., lewego przegubu i osłon z obu stron, klocków z przodu – październik 2011
+ zmiana oleju i filtra – 1/2 kwietnia 2012, 183k km
+ lakierowanie całości, zerwanie listw ochraniających drzwi – lipiec/sierpień 2012, 184k km
+ zamontowana instalacja gazowa Lovato Smart – 1/2 września 2012, 184k km
+ ustawiona geometria zawieszenia – 1/2 września 2012, 184k km
+ założony centralny zamek z pilota + kierunki – 11 listopada 2012 ;]
+ wymiana kabli zapłonowych NGK RC-ZE37 i świec DENSO K16TT – 18/sty/2013, 187k km
+ wymiana rury dolotu na nową OE – 24/sty/2013, 187k km
+ wymiana górnych tylnych mocowań amortyzatorów na nowe – marzec 2013, 188k km
+ wymienione wycieraczki – 23/mar/2013, 189k km
+ wymiana oleju na Liqui Moly 10w40 z dwusiarczkiem molibdenu
+ wymiana oleju na GM 10w40 – czyli ten co zwykle, 22/sty/2014, 195 550km
+ swap silnika mar/2014
+ sworznie 555, końcówki CTR, hamulce bg gt TRW, łaczniki ramech, łożyska SKF 27.08.2014, 199600
+ wymiana oleju – Valvoline Maxlife 10w40 – 199600km
+ wymiana chłodnicy (Thermotec), czujników temp. wody- 18.10.2014, 200500km
Do zrobienia:
– polerka lakieru
– kierownica z nowszego modelu
Modyfikacje przeprowadzone przeze mnie:
Zmiany mechaniczne
+ swap silnika z 1.5 Z5 na 1.8 GT (BP05 z BG)
+ kompletny układ wydechowy ze stali nierdzewnej 2,25" na 2 tłumikach (RM MOTORS RM01 i Twin-loop)
+ rurowy kolektor wydechowy z Escorta GT
+ gwintowane zawieszenie FK Automotive
+ rozpórka kielichów tylnych ze stali nierdzewnej
+ rozpórka kielichów przednich z pakietu GT
+ short-shifter
...
Zmiany wizualne
+ alufelgi "Advan" 16" + opony Kumho KU31 195/50
+ oryginalne kute nakrętki D1 Spec
+ progi Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
+ dokładka przedniego zderzaka Renault Laguna MK1 przed f/l
+ chlapacze na tył z wersji GT
+ listwa na klapie a'la Mazdaspeed
+ kierunkowskazy przednie a'la amber
+ żółte halogeny
+ 2x wsteczny na blendzie
+ usunięta wycieraczka z tylnej klapy
+ oryginalna blenda z 3 stopem
+ białe światło przeciwmgielne
+ przyciemnione tylne szyby
+ przeciwmgielny a'la F1 w dolnej części zderzaka
...
Car audio
+ radio Pioneer DEH-6400BT
+ 4-kanałowy wzmacniacz CRUNCH GPX1000.4 który zasila przednie głośniki i subwoofer (w mostku)
+ okablowanie subwoofera Hollywood Pro
+ głośniki przednie PowerBass S-6C
+ subwoofer Rockford Fosgate Prime R1S412
+ wygłuszone drzwi (przód + tył)
...
Wnętrze
+ fotele z RX-8
+ czarna podsufitka
+ skórzana kierownica z Xedosa 6
+ skórzany mieszek i gałka zmiany biegów
+ spryskiwacze mżawkowe z Mazdy Tribute
+ lampki drzwi z Xedosa 6 pomalowane na pomarańczowo
...
07 stycznia 2011:







13 marzec 2011:







19 październik 2011:







3 kwietnia 2012:




26 sierpnia 2012:









2 listopada 2013:



13 marca 2014:


Wydech z nierdzewki, średnica 2,25":


