Mazda 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec 2.0 V6 '97
Kierunki zostaną ori tylko tak jak mówiłeś – wylecą z nich pomarańczowe wkładki. Co do chlapaczy to jeszcze decyzja nie zapadła.
Narazie jeżdże autem ale od przyszłego tygodnia jak wysprzątam garaż na wyjściowo biore się za mechanike a później wygląd zewnętrzny
Dzięki za opinie
Narazie jeżdże autem ale od przyszłego tygodnia jak wysprzątam garaż na wyjściowo biore się za mechanike a później wygląd zewnętrzny
Dzięki za opinie
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
tomekV6 napisał(a):Co do spasowania progów to wiem o czym mowa, ale z tym problemem to raczej sam sobie poradze
napisz jak ja swoje będę musiał na wiosnę ogarnąć, bo są porysowane niestety – podnoszenie drzwi nic nie daje, trzaskają strasznie.
Pierwsze to okleje auto taśmą malarską w miejscu gdzie ma być próg, żeby nie porysować lakieru a przy okazji na taśmie będzie widać gdzie nie leży równo.
Później zostaje szlifowanie w celu spasowania tzn. żeby próg równo leżał na całej powierzchni tego rantu pod drzwiami. Myślę że to rozwiąże nasze problemy, pod warunkiem że zawiasy w drzwiach są OK
Jak się za to wezme to napisze jak wyszło
Później zostaje szlifowanie w celu spasowania tzn. żeby próg równo leżał na całej powierzchni tego rantu pod drzwiami. Myślę że to rozwiąże nasze problemy, pod warunkiem że zawiasy w drzwiach są OK
Jak się za to wezme to napisze jak wyszło
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
I jak prace mistrzu, gleba zrobiona?
Prace narazie stoją w miejscu niestety z braku czasu. Jutro wrzuce foto nowych części które zdobyłem w ostatnich dniach Myśle że końcem lutego auto będzie ukończone
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Jak byś potrzebował czasem pomocy i stacjonował gdzieś niedaleko mnie to chętnie, nie odmówie
mnie np. też czeka spasowanie pakietu, także każde nowe doświadczenie się liczy
mnie np. też czeka spasowanie pakietu, także każde nowe doświadczenie się liczy
Co tu dużo mówić mazda jak ta lala
Plan modyfikacji bardzo ambitny. Chyba na Twoim miejscu pozostałbym przy tych drobniejszych przeróbkach jak silnik masz sprawy. Za jakiś czas (jeśli zbierzesz gotówkę ) możesz powrócić do planów z KL-ZE.
Plan modyfikacji bardzo ambitny. Chyba na Twoim miejscu pozostałbym przy tych drobniejszych przeróbkach jak silnik masz sprawy. Za jakiś czas (jeśli zbierzesz gotówkę ) możesz powrócić do planów z KL-ZE.
- Od: 23 sie 2010, 23:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
Kolejna partia części:
Kolanka i łączniki, rura 77/500mm i 70/100mm do CAI, filtr na odme, air box z włukna węglowego – wszystko od SIMOTY. Pozatym alu korek wlewu oleju (honda), lakiery odporne na wysoką temp. Nakładki na pedały paski led do postojówek filtr paliwa HERTH+BUSS JAKOPARTS i kabinowy JCPREMIUM
Filtr od środka
Będzie pięknie brzmiała
Kolanka i łączniki, rura 77/500mm i 70/100mm do CAI, filtr na odme, air box z włukna węglowego – wszystko od SIMOTY. Pozatym alu korek wlewu oleju (honda), lakiery odporne na wysoką temp. Nakładki na pedały paski led do postojówek filtr paliwa HERTH+BUSS JAKOPARTS i kabinowy JCPREMIUM
Filtr od środka
Będzie pięknie brzmiała
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
No powiem ci że zakupy bardzo konkretne czekam na efekt końcowy
ps, przed zamontowaniem sprawdź przyśpieszenie 0-100 i porównaj po założeniu jestem ciekawy co daje taka modyfikacja bo wygląd silnika i dźwięk na pewno pozdrawiam
ps, przed zamontowaniem sprawdź przyśpieszenie 0-100 i porównaj po założeniu jestem ciekawy co daje taka modyfikacja bo wygląd silnika i dźwięk na pewno pozdrawiam
- Od: 5 gru 2010, 09:08
- Posty: 705
- Skąd: Pszczyna/Łąka
- Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+
Muszę czekać jeszcze czekać na kolektory wydechowe z kwasówki które będą początkiem marca, wtedy zrobie reszte wydechu i zobaczymy co z tego wyjdzie
Myśle że dobrze zrobiony dolot da 3-5HP max. Jakieś 4 lata temu zakładałem do corsy A GSI (100HP) to efekt był zdecydowanie na +
Myśle że dobrze zrobiony dolot da 3-5HP max. Jakieś 4 lata temu zakładałem do corsy A GSI (100HP) to efekt był zdecydowanie na +
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Śliczna Mazda i kolorek tez piękny Oby jak najdłużej Ci służyła.
- Od: 19 gru 2010, 14:56
- Posty: 150
- Skąd: Sokołów Podlaski/Telaki
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Wcześniej nie zauważyłem ale w zbiorniczku od płynu chłodzącego masz cieczy pod sam korek?
Możliwe, że się tak wydaje
Możliwe, że się tak wydaje
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Zdaje Ci się W zbiorniczku jest mniej płyny, widać ciemno zielony kolor ile jest nalane. Jak się przyjrzysz to zobaczysz
- Od: 19 gru 2010, 14:56
- Posty: 150
- Skąd: Sokołów Podlaski/Telaki
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Faktycznie... Tak jak piszesz.... Zmęczenie mnie pogrąża, a zwłaszcza moje oczy
Jak ze spalaniem oliwki? byłeś już na hamowni?
Jak ze spalaniem oliwki? byłeś już na hamowni?
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Co do oliwki to od zmiany do zmiany 0,8l a zmieniam co 10 tyś. Narazie nie mam na nic czasu ,ale wczoraj zacząłem prace przy aucie . Jutro postaram się wrzucić foty z demontarzu.
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
A kiedy montaż xenonów? Jak myślisz obejdzie się bez wyjmowania lampy?
Bo ja już xenon zakupiłem, tylko się jakoś zebrać nie mogę żeby to założyć
Bo ja już xenon zakupiłem, tylko się jakoś zebrać nie mogę żeby to założyć
- Od: 19 gru 2010, 14:56
- Posty: 150
- Skąd: Sokołów Podlaski/Telaki
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Jest troche gimnastyki ale jak montowałem w poprzedniej mazdzie to wszystko zostało na miejscu. Jedynie wierciłem otwór w tej zakręcanej osłonie na lampe żeby wpuścić kable w takiej gumie żeby wszystko było szczelne i czyste w lampie
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Lepiej jest wyjąć lampy bo pod lampą możesz schować przetwornice, zawsze to bezpieczniej w razie kontroli
Niby tak, ale jak policjant jest w miare kumaty to i tak się kapnie, wiem bo miałem już kiedyś z tym do czynienia. Na szczęście obeszło się na pouczenu i szybkiej wymianie na H1.
Dlatego teraz na światła mijania mam mocne H1 a na drogowe ksenon 6000k.
Dlatego teraz na światła mijania mam mocne H1 a na drogowe ksenon 6000k.
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości