Mazda 323F BA 1.5 Z5 Młody 323F

Witam. Jestem nowy i chciałbym przedstawić swój nowy nabytek 
Jest to już moja trzecia Mazda wcześniej byłem szczęśliwym posiadaczem 323f BG 1.6 16v oraz BG wersja GT z ospojlerowaniem firmy ZENDER
A więc:
Mazda 323F wersja BA która była produkowana od 1994 do 1998 roku i jest ostatnim modelem Mazdy, który sylwetką ma przypominać auto typu coupe i jako jedyne 323f posiada drzwi bez ramek (kolejne wyglądają trochę jak Lanos )
Mój egzemplarz zszedł z taśmy w 1995 roku i jest wersją przed liftingiem co akurat mi się podoba ponieważ wersja poliiftowa ma zmienione wnętrze które nie bardzo podchodzi moim upodobaniom
Auto wyjechało z fabryki z silnikiem 1.5 legitymującym się mocą: 89km i 136Nm co nie jest szczytem mocy ale w zupełności mi wystarcza (chociaż 2.0 v6 robiło by robotę )
Stan auta pod względem technicznym oceniam na bardzo dobry, posiada jedynie kilka wad lakierniczych które z czasem postaram się ogarnąć
Jeśli chodzi o przeróbki w aucie to nie ma ich za wiele, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny:
-zderzak przód wersja GT (niestety poprzedni właściciel trafił zająca i trochę się połamał ale już mam żywicę i włókno więc jakiś monster siądzie )
-felgi 15' borbet prosty 5-cio ramienny projekt
-rozpórka przednia
-obniżone zawieszenie -35/-35 niestety nie wiem jakiej firmy jak się dobiorę do tego to uzupełnię informację
-oraz z tyłu wystaję dwururka Remusa
W środku pełna seria jedynie założone zostały aluramki na zegarach.
Jeśli chodzi o wyposażenie auto posiada:
-elektryczne szyby
-2x AirBag
-regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie
-fotele kubełkowe
-fotel kierowcy regulowany w 5 położeniach
-lampki w drzwiach podświetlające przestrzeń przy wysiadaniu z auta
-immobilajzer
-6 głośników + za jakiś czas w bagarzniku zagości granie z Mercedesa
I to by chyba było na tyle jeśli chodzi o udogodnienia w aucie
Jeszcze kilka zdjęć poglądowych robionych telefonem jak naładuję aparat to dodam jakieś ludzkie foto:)




Jest to już moja trzecia Mazda wcześniej byłem szczęśliwym posiadaczem 323f BG 1.6 16v oraz BG wersja GT z ospojlerowaniem firmy ZENDER
A więc:
Mazda 323F wersja BA która była produkowana od 1994 do 1998 roku i jest ostatnim modelem Mazdy, który sylwetką ma przypominać auto typu coupe i jako jedyne 323f posiada drzwi bez ramek (kolejne wyglądają trochę jak Lanos )
Mój egzemplarz zszedł z taśmy w 1995 roku i jest wersją przed liftingiem co akurat mi się podoba ponieważ wersja poliiftowa ma zmienione wnętrze które nie bardzo podchodzi moim upodobaniom
Auto wyjechało z fabryki z silnikiem 1.5 legitymującym się mocą: 89km i 136Nm co nie jest szczytem mocy ale w zupełności mi wystarcza (chociaż 2.0 v6 robiło by robotę )
Stan auta pod względem technicznym oceniam na bardzo dobry, posiada jedynie kilka wad lakierniczych które z czasem postaram się ogarnąć
Jeśli chodzi o przeróbki w aucie to nie ma ich za wiele, jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny:
-zderzak przód wersja GT (niestety poprzedni właściciel trafił zająca i trochę się połamał ale już mam żywicę i włókno więc jakiś monster siądzie )
-felgi 15' borbet prosty 5-cio ramienny projekt
-rozpórka przednia
-obniżone zawieszenie -35/-35 niestety nie wiem jakiej firmy jak się dobiorę do tego to uzupełnię informację
-oraz z tyłu wystaję dwururka Remusa
W środku pełna seria jedynie założone zostały aluramki na zegarach.
Jeśli chodzi o wyposażenie auto posiada:
-elektryczne szyby
-2x AirBag
-regulacja kierownicy w jednej płaszczyźnie
-fotele kubełkowe
-fotel kierowcy regulowany w 5 położeniach
-lampki w drzwiach podświetlające przestrzeń przy wysiadaniu z auta
-immobilajzer
-6 głośników + za jakiś czas w bagarzniku zagości granie z Mercedesa
I to by chyba było na tyle jeśli chodzi o udogodnienia w aucie
Jeszcze kilka zdjęć poglądowych robionych telefonem jak naładuję aparat to dodam jakieś ludzkie foto:)



