Mazda 323f BJ ZM 2003 Black Mica
Napisane: 8 gru 2010, 01:09
Witam wszystkich
Od trzech tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy z tytułu wątku. Sprowadzona została z Niemiec, sprawdzona w ASO Mazdy w Łodzi. Co najważniejsze nie była bita za młodu Testy przeszła bez problemów poza przepływomierzem, która trzeba było przeczyścić. Jeśli chodzi o defekt tego modelu – tylne nadkola, został już naprawiony, (jeszcze w Niemczech), także mam spokój.
Szczegóły:
Pierwsza rejestracja – styczeń 2003
Obecny przebieg – 254 tys. km
Kolor – Black Mica
Wyposażenie:
– el. szyby przód
– el. lusterka
– klimatyzacja manualna
– wspomaganie kierownicy
– kontrola trakcji
– centralny zamek
– halogeny
– zestaw głośnomówiący od dziewczyny
Co udało mi się już zrobić:
– zakup oryginalnych dywaników na lato
– wymiana oleju, filtra oleju i powietrza
– wymiana klocków przód (ATE)
– szlifowanie tarcz hamulcowych(przód i tył)
– kompletny rozrząd (przymierzam się do zakupu w carspeed w Lublinie) – 122 000 km
– Instalacja gazowa STAG 300 – 4 Plus z wtryskami MagicJet – 122 000 km
– wymiana przedniej szyby (kamień spod ciężarówki ) – 128 000 km
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem – Valvoline 5w30 SynPower – 133 100 km
– wymiana oleju w przekładni – Valvoline 75w90 – 133 100 km
– wymiana przednich łączników stabilizatora – Febi Bilstein – 133 500 km
– nowe tarcze i klocki z tyłu wraz z czyszczeniem zacisków (zestaw textar zakupiony w Carspeed w Lublinie) – 134 000 km
– nowe tarcze i klocki z przodu wraz z czyszczeniem zacisków (zestaw textar zakupiony w Carspeed w Lublinie) – 134 000 km
– wymiana wtrysków gazowych z MagicJet na OMVL – 142 000 km
– wymian nagłośniena oryginalnego na Helix DB62 odseparowany – 144 000
– wygłuszenie przednich drzwi matami bitumicznymi – 144 000
– przyciemnienie szyb – 147 000 km
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem (Knecht) – Dexelia 5w30 – 148 900 km
– zakup opon Yokohama C.Drive AC02 – 150 000
– wymiana poduszki silnika OEM Mazda, NOK – 155 400 km
– zakup i montaż relingów dachowych od wersji USA – 156 000
– wymiana tylnych łączników stabilizatora CTR – 160 000
– wymiana przednich łączników stabilizatora CTR – 161 000
– wymiana oleju z filtrem (Knecht) – Dexelia 5w30 – 161 000
– wymiana filtra powietrza Filtron – 161 000
– wymiana pomarańczowych kierunków na clear – 165 000
– zakup i montaż aluramek do zegarów – 165 000
– wstawienie reperaturek tył wraz z plastikowymi nadkolami, z zabezpieczeniem nadkoli, usunięcie rudej z przednich drzwi a także ognisk korozji z przednich nadkoli – 168 000
– wymiana świec BOSCH – 170 000
– wymiana sworznia wahacza prawego Febi Bilstein – 170 000
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem (BluePrint) – Dexelia 5w30 – 172 000
– wymiana sworznia wahacza lewego BluePrint – 180 000
– wymiana gum stabilizatora przód i tył – 180 000
– wymiana płynu hamulcowego – 180 000
– wymiana klocków hamulcowych tył Kashiama – 180 000
– malowanie felg zimowych Hammerite – 183 000
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem (Knecht) – 189 000
– wymiana wycieraczek BOSCH szkieletowe – 190 000
– zakup ori siedzeń skórzanych – 191 000
– zakup ori przycisku do podgrzewania siedzeń – 194 000
– zamontowanie filtra kabinowego (nie miałem w ogóle) – 194 000
– wymiana rozrządu z pompą wody (OE) + płyn chłodniczy Mazda Long Life – 197 000
– wymiana oleju (Dexelia 5w30) w silniku wraz z filtrem – 205 000
– wymiana czujnika spalania stukowego OEM Mazda – 205 000
– zakup akumulatora Varta 60Ah 540 A – 210 000
– naprawa blacharska prawy tylny błotnik + OE lampa tył prawy – 210 000
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia – 210 000
– wymiana klocków przód + czyszczenie przepustnicy – 216 000
– regulacja zaworów (trzeba było wymienić 6 płytek) – 216 400
– wymiana oleju w silniku + filtr (Dexelia 5w30 + Knecht) – 221 600
– wymiana filtra powietrza i filtra kabinowego – 221 600
– zakup opon zimowych Nokian WR D4 185/65/14 – 223 400
– wymiana pompy wspomagania (używana, bo stara ciekła z wałka) – 227 300
– wymiana czujnika ABS, prawy tył – 227 300
– zakup i montaż osłon pod silnik (nie miałem od zakupu) – 227 300
– przegląd gazowy z wymianą filtrów – 227 300
– szlifowanie tarcz hamulcowych tył – 229 500
– wymiana klocków hamulcowych tył, Remsa, smarowanie zacisków – 229 500
– wymiana płynu hamulcowego – 229 500
– zakup progów (L+P) Klokkerholm i wymiana – 232 000
– wymiana oleju Dexelia 5W30 i filtra OE – 234 000
– zabezpieczenie profili zamkniętych – 238 000
– połatanie podłogi i zabezpieczenie całego podwozia – 239 000
– wymiana sworznia wahacza, lewy przód – 242 000
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód (Remsa) – 242 000
– wymiana oleju Dexelia 5W30 i filtra OE – 247 000
– wymiana oleju w skrzyni Eneos 75W90 – 247 000
– wymiana filtra kabinowego – 252 000
– wymiana oleju Dexelia 5W30 i filtra OE – 254 000
– wymiana klocków tył Remsa – 254 000
– wymiana pasków wieloklinowych OE Bando – 254 000
Zdjęcia:
Zapraszam do komentowania!
Od trzech tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy z tytułu wątku. Sprowadzona została z Niemiec, sprawdzona w ASO Mazdy w Łodzi. Co najważniejsze nie była bita za młodu Testy przeszła bez problemów poza przepływomierzem, która trzeba było przeczyścić. Jeśli chodzi o defekt tego modelu – tylne nadkola, został już naprawiony, (jeszcze w Niemczech), także mam spokój.
Szczegóły:
Pierwsza rejestracja – styczeń 2003
Obecny przebieg – 254 tys. km
Kolor – Black Mica
Wyposażenie:
– el. szyby przód
– el. lusterka
– klimatyzacja manualna
– wspomaganie kierownicy
– kontrola trakcji
– centralny zamek
– halogeny
– zestaw głośnomówiący od dziewczyny
Co udało mi się już zrobić:
– zakup oryginalnych dywaników na lato
– wymiana oleju, filtra oleju i powietrza
– wymiana klocków przód (ATE)
– szlifowanie tarcz hamulcowych(przód i tył)
– kompletny rozrząd (przymierzam się do zakupu w carspeed w Lublinie) – 122 000 km
– Instalacja gazowa STAG 300 – 4 Plus z wtryskami MagicJet – 122 000 km
– wymiana przedniej szyby (kamień spod ciężarówki ) – 128 000 km
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem – Valvoline 5w30 SynPower – 133 100 km
– wymiana oleju w przekładni – Valvoline 75w90 – 133 100 km
– wymiana przednich łączników stabilizatora – Febi Bilstein – 133 500 km
– nowe tarcze i klocki z tyłu wraz z czyszczeniem zacisków (zestaw textar zakupiony w Carspeed w Lublinie) – 134 000 km
– nowe tarcze i klocki z przodu wraz z czyszczeniem zacisków (zestaw textar zakupiony w Carspeed w Lublinie) – 134 000 km
– wymiana wtrysków gazowych z MagicJet na OMVL – 142 000 km
– wymian nagłośniena oryginalnego na Helix DB62 odseparowany – 144 000
– wygłuszenie przednich drzwi matami bitumicznymi – 144 000
– przyciemnienie szyb – 147 000 km
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem (Knecht) – Dexelia 5w30 – 148 900 km
– zakup opon Yokohama C.Drive AC02 – 150 000
– wymiana poduszki silnika OEM Mazda, NOK – 155 400 km
– zakup i montaż relingów dachowych od wersji USA – 156 000
– wymiana tylnych łączników stabilizatora CTR – 160 000
– wymiana przednich łączników stabilizatora CTR – 161 000
– wymiana oleju z filtrem (Knecht) – Dexelia 5w30 – 161 000
– wymiana filtra powietrza Filtron – 161 000
– wymiana pomarańczowych kierunków na clear – 165 000
– zakup i montaż aluramek do zegarów – 165 000
– wstawienie reperaturek tył wraz z plastikowymi nadkolami, z zabezpieczeniem nadkoli, usunięcie rudej z przednich drzwi a także ognisk korozji z przednich nadkoli – 168 000
– wymiana świec BOSCH – 170 000
– wymiana sworznia wahacza prawego Febi Bilstein – 170 000
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem (BluePrint) – Dexelia 5w30 – 172 000
– wymiana sworznia wahacza lewego BluePrint – 180 000
– wymiana gum stabilizatora przód i tył – 180 000
– wymiana płynu hamulcowego – 180 000
– wymiana klocków hamulcowych tył Kashiama – 180 000
– malowanie felg zimowych Hammerite – 183 000
– wymiana oleju w silniku wraz z filtrem (Knecht) – 189 000
– wymiana wycieraczek BOSCH szkieletowe – 190 000
– zakup ori siedzeń skórzanych – 191 000
– zakup ori przycisku do podgrzewania siedzeń – 194 000
– zamontowanie filtra kabinowego (nie miałem w ogóle) – 194 000
– wymiana rozrządu z pompą wody (OE) + płyn chłodniczy Mazda Long Life – 197 000
– wymiana oleju (Dexelia 5w30) w silniku wraz z filtrem – 205 000
– wymiana czujnika spalania stukowego OEM Mazda – 205 000
– zakup akumulatora Varta 60Ah 540 A – 210 000
– naprawa blacharska prawy tylny błotnik + OE lampa tył prawy – 210 000
– zabezpieczenie antykorozyjne podwozia – 210 000
– wymiana klocków przód + czyszczenie przepustnicy – 216 000
– regulacja zaworów (trzeba było wymienić 6 płytek) – 216 400
– wymiana oleju w silniku + filtr (Dexelia 5w30 + Knecht) – 221 600
– wymiana filtra powietrza i filtra kabinowego – 221 600
– zakup opon zimowych Nokian WR D4 185/65/14 – 223 400
– wymiana pompy wspomagania (używana, bo stara ciekła z wałka) – 227 300
– wymiana czujnika ABS, prawy tył – 227 300
– zakup i montaż osłon pod silnik (nie miałem od zakupu) – 227 300
– przegląd gazowy z wymianą filtrów – 227 300
– szlifowanie tarcz hamulcowych tył – 229 500
– wymiana klocków hamulcowych tył, Remsa, smarowanie zacisków – 229 500
– wymiana płynu hamulcowego – 229 500
– zakup progów (L+P) Klokkerholm i wymiana – 232 000
– wymiana oleju Dexelia 5W30 i filtra OE – 234 000
– zabezpieczenie profili zamkniętych – 238 000
– połatanie podłogi i zabezpieczenie całego podwozia – 239 000
– wymiana sworznia wahacza, lewy przód – 242 000
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód (Remsa) – 242 000
– wymiana oleju Dexelia 5W30 i filtra OE – 247 000
– wymiana oleju w skrzyni Eneos 75W90 – 247 000
– wymiana filtra kabinowego – 252 000
– wymiana oleju Dexelia 5W30 i filtra OE – 254 000
– wymiana klocków tył Remsa – 254 000
– wymiana pasków wieloklinowych OE Bando – 254 000
Zdjęcia:
Zapraszam do komentowania!