Mazda 323 BG GT BP '91 16V Wścieklizna!
Tam ni ma halogenu to zaślepka;]
ja mam w tym kształcie halogeny helli, z obu stron nawet... wyglądają praktycznie jak seria..
zdjęcie mojego przodu wysłałem na pw
ja mam w tym kształcie halogeny helli, z obu stron nawet... wyglądają praktycznie jak seria..
zdjęcie mojego przodu wysłałem na pw
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]
- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
luki_92_92 napisał(a):Po stronie kierowcy nie masz halogenu tylko samą siatkę, a od strony pasażera masz halogen w siatce (chodzi mi o zderzak)
GT i GTX z lewej strony mają uchwyt holowniczy , fakt jakość zdjęcia jest okropna i w sumie nie widać za bardzo cóż to jest – no ale już sprostosowane
Chłopaki wsadzał ktoś serie klocków od Probe na tył?
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
dokładnie
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Chłopaki poradźcie czy ten zestaw podejdzie do mojego GT'ka ?
bo od poniedziałku napieramy z robotą , a chcę zrobić heble zrobić na tip-top i pytam czy taki zestaw będzie pasować do mnie : ?
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zaci ... 43343.html
Później dodam wykres z hamownii , madzia wypluła 127 kucy i 156 nm więc myśle ,że jak 20 latka trzyma ładnie 'serie'
bo od poniedziałku napieramy z robotą , a chcę zrobić heble zrobić na tip-top i pytam czy taki zestaw będzie pasować do mnie : ?
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-zaci ... 43343.html
Później dodam wykres z hamownii , madzia wypluła 127 kucy i 156 nm więc myśle ,że jak 20 latka trzyma ładnie 'serie'
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
Wanio123 napisał(a):Halo , potrafi mi ktoś odpowiedzieć na moje pytanie? bo czas nagli :
Poszukaj użytkowinika wiesiek5 i zapytaj go o to. Myślę, że bedzie pasować, ale nie deklaruje się na 100%. Przed zakupem zapytaj sprzedającego czy do tego na 100 bedzie pasowało. Z 2 str możesz pojechac do serwisu mazdy lub zadzwonić do fox Rzeszów lub carspeed w Lublinie – na to i inne pytania na pewno Ci odpowiedzą. Pozdrawiam.
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Coś tam ode mnie aby nie było ,że nic się nie dzieje :d
Całe auto dostało polerkę przed zimą , i po prostu jestem zachwycony tym jak 20 lakier może wyglądać
Przy okazji wymiany kompletnego rozrządu Gates'a i wymieny oliwy na Motula 10w40
zabrałem się za kompletne odpicowanie auta pod maską
Doszła kompletna wymiana hebli przód + tył czyli: klocki , tarcze i zestawy naprawcze na wszystkie koła a to wszystko zalane Motulem DOT3 .
Dopiero po świętach odbieram aparat z naprawy także wtedy przyłożę się bardziej do zdjęć
Zdrowych Wesołych Chłopaki
Całe auto dostało polerkę przed zimą , i po prostu jestem zachwycony tym jak 20 lakier może wyglądać
Przy okazji wymiany kompletnego rozrządu Gates'a i wymieny oliwy na Motula 10w40
zabrałem się za kompletne odpicowanie auta pod maską
Doszła kompletna wymiana hebli przód + tył czyli: klocki , tarcze i zestawy naprawcze na wszystkie koła a to wszystko zalane Motulem DOT3 .
Dopiero po świętach odbieram aparat z naprawy także wtedy przyłożę się bardziej do zdjęć
Zdrowych Wesołych Chłopaki
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
Gratulacje. To chyba forumowy rekord jeśli chodzi o seryjne BG GT.Wanio123 napisał(a):madzia wypluła 127 kucy i 156 nm
Ja na takich jeżdżę. Pasuja lepiej niż te dedykowane Bo te co niby są do 323 wykożystują do hamowania tylko 1/3 szerokości tarczy.Wanio123 napisał(a):Chłopaki wsadzał ktoś serie klocków od Probe na tył?
A czemu tak?? Nie zagotuje się za szybko?Wanio123 napisał(a):a to wszystko zalane Motulem DOT3
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a): Wanio123 napisał(a):Chłopaki wsadzał ktoś serie klocków od Probe na tył?
Ja na takich jeżdżę. Pasuja lepiej niż te dedykowane Bo te co niby są do 323 wykożystują do hamowania tylko 1/3 szerokości tarczy.
Zgadza się , te które mi poleciłeś spasowały idealnie
Jacek176 napisał(a): Wanio123 napisał(a):a to wszystko zalane Motulem DOT3
A czemu tak?? Nie zagotuje się za szybko?
No właśnie , sam się głowiłem dlaczego wziąłem dot3 ,ale na korku mam jak byk napisane DOT3 , więc
nie wiem czy ktoś podmienił korek czy naprawdę tak jest
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
Wanio123 napisał(a):No właśnie , sam się głowiłem dlaczego wziąłem dot3 ,ale na korku mam jak byk napisane DOT3 , więc
nie wiem czy ktoś podmienił korek czy naprawdę tak jest
Jak jest DOT3 to można lać (wymienić) DOT4 spokojnie. Coś wspomniałeś, że jest na sprzedaż, jaka cena?
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Wanio123 napisał(a):No właśnie , sam się głowiłem dlaczego wziąłem dot3 ,ale na korku mam jak byk napisane DOT3 , więcnie wiem czy ktoś podmienił korek czy naprawdę tak jest
W 323 (a już zwłaszcza w GT) powinien być DOT4. Widocznie korek jest nieoryginalny.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Póki co warunki i tak nie pozwalają na jakąś uliczną gonitwę , więc zostawie tego DOT3 , a na wiosnę zaleje go DOT4 . Cena za auto? – czekam na rozsądne oferty to może rozważę sprzedaż . Póki co napieramy z robotą
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
Radex napisał(a):opcja nr 2, chycic wkretami od spodu i dociagnac zderzak
No tylko jak je wkręcić aby nie wylazły na wierzch , bo nie ukrywam ,że strasznie mnie to drażni
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
wszystko kwestia wyobraźni, nie wiem jak to z bliska wygląda...
mógłbyś też spróbować podgrzać te miejsca opalarką i spróbować dogiąć plastik
ale tu już istnieje ryzyku odprysków, najwyżej jak sie nie uda to szpachla i malowanie
mógłbyś też spróbować podgrzać te miejsca opalarką i spróbować dogiąć plastik
ale tu już istnieje ryzyku odprysków, najwyżej jak sie nie uda to szpachla i malowanie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości