Zaczne może od siebie mam na imie Patryk i jestem uczniem drugiej klasy technikum o profilu technik mechanik . Zamiłowanie do marki zaczeło sie bardzo wcześnie jak byłem jeszcze malutki
O madzi
3 lata temu nadażyła sie okazja zakupienia mojego pierwszego auta jakim jest przedstawiana Mazda.
Została sprowadzona do naszego pięknego kraju za zachodniej granicy za śmieszne pieniądze, od pierwszego właściciela z pełną historią. Od razu po przyprowadzeniu została ogarnieta i od razu stała sie oczkiem w głowie. Były plany zmiany na nowszy model ale jednak ciężko mi było się z nią rozstać stąd też postanowienie "doprowadzę ją do stanu, że będzie cieszyć oko" a na prawdę jest trochę pracy.
Będzie ładna seria z drobnymi smaczkami, nie jestem zwolennikiem wsi co niestety często sie zdarza gdy taka madzia trafia w ręce osób w moim wieku...
Dane techniczne:
Silnik: 1.6 16V B6
Moc: 88KM
Kolor: w dowodzie wpisany zielony wiec zielony
Przebieg: 173 tys i ciągle rośnie
Serducho mazdy pracuje należycie, zero wycieków, nie spala oleju i nie wydaje z siebie różnych dzwięków. Wystarczająco mocy by sie normalnie poruszać i spalanie przy średnio ekonomicznej jezdzie jest dobre .
Wyposażenie:
*Wspomaganie kierownicy
*Szyberdach
*Centralny z immobilizerem
*Regulowana kierownica
Praktycznie to co mi w aucie na chwile obecną potrzebne .
Plany:
Mechanika:
– wymiana oleju + filtr
– rozrząd
– tarcze i klocki
– filtr paliwa
– nowy tłumik końcowy
Wszystko oprócz tłumika jest już zakupione i czeka na wymiane
Optyka:
– Na lato felgi 15tki
– małe zaprawki
– konserwacja ( wszystko co do konserwacji już kupione)
– różne drobiazgi do wnętrza
– dokończenie polerki pokrywy zaworów oraz przepływki
– pomalowanie osłony kolektora i mocowań chłodnicy
– założenie siłowników maski ( już zakupione i wypolerowane)
– założenie żarówek diodowych w postojówkach i podświetleniu tablicy
– na wiosne pranie całej tapicerki
– zakup klubowych ramek na tablice
Co zostało zrobione: