Mazda 323F BA 2.0 V6 GT '98

Witam! Po czterech latach turlania się 323F Z5 w październiku 2009 w bardzo spontanicznych okolicznościach kupiłem swoją V-kę. Auto z samej końcówki produkcji (Hiroszima 25.02.1998 r.) w kolorze 12N "Indigo Blue". Posiada bogate jak na wersje GT przystało wyposażenie min. klimatyzację, ABS, 2 poduszki powietrzne, 4 elektryczne szyby i elektryczne podgrzewane lusterka – co najważniejsze na chwilę obecną wszystko sprawne. Mazda wcześniej jeździła w Szwajcarii i wg papierków miała tam jednego właściciela, który nakręcił nią 159.000 km. Ostatni wpis w książce pochodzi z kwietnia 2007 – 126.200 km przebiegu. Także papierkowo wszystko cacy i co na szczęście pokrywa się z ogólnym stanem technicznym samochodu. Autko kupiłem seryjne tak jak wyjechało z fabryki – nie dotknięte żadnymi agro wstawkami. Oczywiście z tego jestem jak najbardziej zadowolony i tego będę się trzymał. Oczywiście jak to w używanym samochodzie w dodatku 12 letnim zawsze znajdzie się coś do zrobienia...
Eksploatacja:
Mazda śmiga na Mobilu 1 5W50 i co najważniejsze nie żre go w nadmiernych ilościach
Od momentu zakupu wymieniłem:
– rozrząd + pompa wody
– filtry (oleju, kabinowy, paliwa)
– płyn chłodniczy
– łączniki stabilizatorów przód i tył (Yamato)
– osłony przegubów
– prawy sworzeń
– chłodnicę klimatyzacji
– tarcze, klocki tył (Ashika)
– kabelki WN i świece (NGK)
– kopułkę + palec
– akumulator
– sondy lambda (NGK/NTK)
– komplet sprzęgła EXEDY
– uszczelniacze półosi, wału
– olej w skrzyni (Valvoline)
Ponad to kupiłem w ramach promocji komplet nowych świateł przeciwmgielnych w ASO (jeden stary był rozbity). Została wyklepana i pomalowana maska (ktoś się po niej przebiegł) przy okazji zostały zrobione zaprawki.
Modyfikacje:
– sprężynki H&R dedykowane do V6 -30mm
– odświeżenie oryginalnych felg + naciągnięcie nowych opon Yokohama S-Drive 205/50/16
– zastąpienie dziurawej rury dolotowej łącznikiem SAMCO,
– wkładka K&N
– pomalowanie lusterek w kolor nadwozia
– nakrętki na wentyle mazdaspeed
– w kolejce czeka na malowanie pokrywa zaworów (czarna farba VHT + polerka napisów)
Z poważniejszych rzeczy chciałbym założyć 17'' ale nie wiem czy uda się to za mojej kadencji...
Fotki z mojego pierwszego Mega Zlotu Mazdaspeed w Piotrkowie Trybunalskim. Oczywiście dziękuję autorom fotek Mikołajowi i Adasiowi – tylko jedna jest moja







Pozdrawiam
Eksploatacja:
Mazda śmiga na Mobilu 1 5W50 i co najważniejsze nie żre go w nadmiernych ilościach
Od momentu zakupu wymieniłem:
– rozrząd + pompa wody
– filtry (oleju, kabinowy, paliwa)
– płyn chłodniczy
– łączniki stabilizatorów przód i tył (Yamato)
– osłony przegubów
– prawy sworzeń
– chłodnicę klimatyzacji
– tarcze, klocki tył (Ashika)
– kabelki WN i świece (NGK)
– kopułkę + palec
– akumulator
– sondy lambda (NGK/NTK)
– komplet sprzęgła EXEDY
– uszczelniacze półosi, wału
– olej w skrzyni (Valvoline)
Ponad to kupiłem w ramach promocji komplet nowych świateł przeciwmgielnych w ASO (jeden stary był rozbity). Została wyklepana i pomalowana maska (ktoś się po niej przebiegł) przy okazji zostały zrobione zaprawki.
Modyfikacje:
– sprężynki H&R dedykowane do V6 -30mm
– odświeżenie oryginalnych felg + naciągnięcie nowych opon Yokohama S-Drive 205/50/16
– zastąpienie dziurawej rury dolotowej łącznikiem SAMCO,
– wkładka K&N
– pomalowanie lusterek w kolor nadwozia
– nakrętki na wentyle mazdaspeed
– w kolejce czeka na malowanie pokrywa zaworów (czarna farba VHT + polerka napisów)




Z poważniejszych rzeczy chciałbym założyć 17'' ale nie wiem czy uda się to za mojej kadencji...
Fotki z mojego pierwszego Mega Zlotu Mazdaspeed w Piotrkowie Trybunalskim. Oczywiście dziękuję autorom fotek Mikołajowi i Adasiowi – tylko jedna jest moja







Pozdrawiam