Mazda 323F BG '91 1.6 16V

Hej, na poczatek wypada sie przedstawic nazywam sie Przemek, jestem z polnocy polski a dokladniej z suwalk. Moja przygoda z Mazda zaczela sie dosc dziwnie, ale raczej podobnie bylo u wiekszosci z was. Kupilem ja calkowicie przypadkowo, w wiszukiwarce na allegro zaznaczylem samochody do 2tys i wojewodztwo podlaskie. i to byl jedyny samochod ktory dosc przyzwoicie wygladal za ta sume. wiec od czasu zobaczenie ogloszenie do podpisania umowy minelo nie cale 3 godziny, dodam ze mialem 120km zeby dojechac ponia. Poprostu szybko potrzebowalem auta do pracy, na 2-3tyg i ktore moglbym bez wiekszej strarty potem sprzedac. i tak to sie potoczylo. mam ja juz ponad rok i niechce innego samochodu. a mialem naprawde rozne samochody.
za to co teraz napisze czeka mnie napewno szubienica, ale coz najwazniejsze to przyznac sie do swoich bledow. teraz pluje sie w twaz ale co bylo to juz nie wroci. Ta Madzia 323F to moja druga Mazda, pierwsza nigdy sie nie przejechalem, nigdy nie usiadlem nawet za kierownico. kupilem ja jako pomoc w biedzie od kolegi, miala uszkodzona skrzynie i tak stal i przewalalem ja z konta w kont, az ojciec sie w.... wiec kazalem ja dla brata wywiesc na zlom, i zostawic silnik. ale bratu spodobala sie ta cala zabawa ze zostala mi tylko chlodnica, rozrusznik, alternator, pompa wspomagania, lampy, ECU i przednie fotele. byla to 323 BG 1.8 DOHC z silniczkiem bez kropelki spocenia. zaplacilem za nia koledze 350zl. sam teraz jestem zly na siebie za to co zrobilem. dla samego serduszka do mojej na SPAW jak znalaz.
Mazda 323F BG 1.6 8V aktualnie jest 1.6 16V stare serduszko padlo, jeden garnek przestal pracowac
Felgi ETA BETA EB16 "15
Opony przd 195x50x15 Euro-Tyfoon
Opony tyl 195x55x15 Firelli
Przy wimianie silnika zamontowalem odrazu magielnice ze wspomaganiem, bo naprawde ciezko bylo ukrecic na parkingu na tych oponkach. wymienilem jeden stabilizator i lozysko w przednim kole. zmienilem rozniez przod instalacji gazowej. wczesniej byla to 2 generacja ze sterownikim sondy lambdy. a teraz jest sekwencja na Stag-4 reduktoze Tomason alaska (tani ale narazie musi posluzyc chociaz do wiosny), listwa wtryskowa Valteca. wstawilem strumienice okraglo niepamietam jakiej firmy ale nie ta najtansza, jakos w sredniej cenie. jestem bardzo zadowolony wszysto ladnie chodzi.
zamiezam( do wiosny postaram sie wszystko skompletowac, i w pierwsze juz cieple dni ruszyc do pracy)
Kompletne malowanie kolor z palety Audi A8 czarna perla
Renowacja Alufelg tylko kompletnie niewiem jak mam sie do tego jeszcze zabac
wymiana lamp na gladkoszybowe i mozliwe ze beda tam soczewki siedzialy
wymiana kompletna ukladu hamulcowego przud i tyl
zaturbic, niemam jakis przewidzianych ile to mam niec koni, jak wyjdzie tak bedzie
mam turbosprezarke od audi 200 2.2 mysle ze pokombinuje cos znia, intercoller tez jakis sie znajdzie. rury z kwasuwki i TIG sa. wiec tylko zabawa zostaje.
Mam jeszcze pytanie, jak narazie mam przeplywozmez wsadzony od 1.8 DOHC do na starym gazie mi strzelilo w zime i tatmten sie zaciol. wsadzilem co mialem i wszystko chodzi, czy musze kupic taki jak powinien byc??




za to co teraz napisze czeka mnie napewno szubienica, ale coz najwazniejsze to przyznac sie do swoich bledow. teraz pluje sie w twaz ale co bylo to juz nie wroci. Ta Madzia 323F to moja druga Mazda, pierwsza nigdy sie nie przejechalem, nigdy nie usiadlem nawet za kierownico. kupilem ja jako pomoc w biedzie od kolegi, miala uszkodzona skrzynie i tak stal i przewalalem ja z konta w kont, az ojciec sie w.... wiec kazalem ja dla brata wywiesc na zlom, i zostawic silnik. ale bratu spodobala sie ta cala zabawa ze zostala mi tylko chlodnica, rozrusznik, alternator, pompa wspomagania, lampy, ECU i przednie fotele. byla to 323 BG 1.8 DOHC z silniczkiem bez kropelki spocenia. zaplacilem za nia koledze 350zl. sam teraz jestem zly na siebie za to co zrobilem. dla samego serduszka do mojej na SPAW jak znalaz.
Mazda 323F BG 1.6 8V aktualnie jest 1.6 16V stare serduszko padlo, jeden garnek przestal pracowac
Felgi ETA BETA EB16 "15
Opony przd 195x50x15 Euro-Tyfoon
Opony tyl 195x55x15 Firelli
Przy wimianie silnika zamontowalem odrazu magielnice ze wspomaganiem, bo naprawde ciezko bylo ukrecic na parkingu na tych oponkach. wymienilem jeden stabilizator i lozysko w przednim kole. zmienilem rozniez przod instalacji gazowej. wczesniej byla to 2 generacja ze sterownikim sondy lambdy. a teraz jest sekwencja na Stag-4 reduktoze Tomason alaska (tani ale narazie musi posluzyc chociaz do wiosny), listwa wtryskowa Valteca. wstawilem strumienice okraglo niepamietam jakiej firmy ale nie ta najtansza, jakos w sredniej cenie. jestem bardzo zadowolony wszysto ladnie chodzi.
zamiezam( do wiosny postaram sie wszystko skompletowac, i w pierwsze juz cieple dni ruszyc do pracy)
Kompletne malowanie kolor z palety Audi A8 czarna perla
Renowacja Alufelg tylko kompletnie niewiem jak mam sie do tego jeszcze zabac
wymiana lamp na gladkoszybowe i mozliwe ze beda tam soczewki siedzialy
wymiana kompletna ukladu hamulcowego przud i tyl
zaturbic, niemam jakis przewidzianych ile to mam niec koni, jak wyjdzie tak bedzie
mam turbosprezarke od audi 200 2.2 mysle ze pokombinuje cos znia, intercoller tez jakis sie znajdzie. rury z kwasuwki i TIG sa. wiec tylko zabawa zostaje.
Mam jeszcze pytanie, jak narazie mam przeplywozmez wsadzony od 1.8 DOHC do na starym gazie mi strzelilo w zime i tatmten sie zaciol. wsadzilem co mialem i wszystko chodzi, czy musze kupic taki jak powinien byc??