Mazda 323f Sportive BJ FS 2001r 2.0 w zimowych butach
Zacnie Jakie są parametry tych hebli do BJ?
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Gib napisał(a):Ale miejsca pod maską, masz wyprowadzony nadmuch zimnego?
co do nadmuchu to jeszcze go nie ma i dopiero planuje załozyc rure spod zderzaka dopiero po zimie bo teraz nie widze takiej potrzeby.
A tu taki filmik z telefonu jaki jest dziwiek tego filtra. nie ma rewelaci bo to jest tylko FS 2.0
http://www.youtube.com/watch?v=o79iZ60UO2I
- Od: 24 sie 2010, 23:24
- Posty: 83
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323f Sportrive Bj
Jak u siebie zdjąłem to co było za puszką filtra (te wszystkie śmieszne komory rezonacyjne i inne cuda) to auto nabrało basowego odgłosu z dolotu ale czas przyspieszania 100-200 na 5 biegu pogorszył się o 20 sekund
Stała pod ścianą prężąc kakao
ładnie się trzyma gratulować, motor w dobrej kondycji
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
Wynik bardzo ładny. Wiesz może w jakiej temperaturze był robiony pomiar?
Neonixos666 napisał(a):Wynik bardzo ładny. Wiesz może w jakiej temperaturze był robiony pomiar?
dzieki . Nie wiem jaka była temperatura. To był zwykły garaż bez ogrzewania a temperatura na dworze była ok 6 stopni. A to ma jakieś znaczenie przy silniku bez doładowania?? . przed autem stał wielki wiatrak żeby motorownia się nie zgrzała.
- Od: 24 sie 2010, 23:24
- Posty: 83
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323f Sportrive Bj
Witam. Po dłuższej nie obecności odświeżam temat . W pierwszych planach Mazda miała się sprzedać i była myśl kupna czegoś nowszego ale ze auto nie chciała odejść i jeszcze na dodatek zrobiła niezłego psikusa to zostaje ze mną.
A wiec po wieczornym lataniu do moich uszu dotarły dziwne odgłosy z silnika. Choć silnik równo pracował . Wiec nie odkładałem tego na później tylko na drugi dzień pojechałem do swojego mechesa no i diagnoza wstępna trochę mnie przeraziła. Klekotanie silnika w zakresie 2- 3.5 tys obrotów. Okazało się naj gorsze, panewka chodź kompresja była i ciśnienie oleju tez. Wiec i na mnie przyszła kolej robienia silnika ( przekładka silnika starego nie wchodziła w grę)
No i trochę o tym co już jest zrobione i co będzie robione:
Silnik pojechał do warsztatu na obróbkę ( do silnikarzy) a robione było:
-szlif wału pod wymiar
-honowanie tulei (chyba tak to się nazywa)
-Obmiar i dopasowanie korb
-dopasowanie panewek nad wymiarowych
-nowe pierścienie (trochę szkoda bo stare były jeszcze dobre no ale co …)
-planowanie bloku
-planowanie głowicy
-wymiana uszczelniaczy zaworowych
-polerowanie kanałów (takie mikro GT )
No i reszta nowych gratów:
-popa wody
-wszystkie uszczelki
-nowy rozrząd ( stary miał tylko przejechane ok. 30 tys)
-klocki hamulcowe (to tak przy okazji)
A tu kilka fotek z operacji ( foty robione telefonem)
kilka godzin i pod maska nic prawie nie zostało
blok juz zrobiony :d
zbieranie wszystkiego w całość
Pierwszy raz taka dużo naprawę robię wiec wszystkie komentarze i wskazówki mile widziane
cdn...
A wiec po wieczornym lataniu do moich uszu dotarły dziwne odgłosy z silnika. Choć silnik równo pracował . Wiec nie odkładałem tego na później tylko na drugi dzień pojechałem do swojego mechesa no i diagnoza wstępna trochę mnie przeraziła. Klekotanie silnika w zakresie 2- 3.5 tys obrotów. Okazało się naj gorsze, panewka chodź kompresja była i ciśnienie oleju tez. Wiec i na mnie przyszła kolej robienia silnika ( przekładka silnika starego nie wchodziła w grę)
No i trochę o tym co już jest zrobione i co będzie robione:
Silnik pojechał do warsztatu na obróbkę ( do silnikarzy) a robione było:
-szlif wału pod wymiar
-honowanie tulei (chyba tak to się nazywa)
-Obmiar i dopasowanie korb
-dopasowanie panewek nad wymiarowych
-nowe pierścienie (trochę szkoda bo stare były jeszcze dobre no ale co …)
-planowanie bloku
-planowanie głowicy
-wymiana uszczelniaczy zaworowych
-polerowanie kanałów (takie mikro GT )
No i reszta nowych gratów:
-popa wody
-wszystkie uszczelki
-nowy rozrząd ( stary miał tylko przejechane ok. 30 tys)
-klocki hamulcowe (to tak przy okazji)
A tu kilka fotek z operacji ( foty robione telefonem)
kilka godzin i pod maska nic prawie nie zostało
blok juz zrobiony :d
zbieranie wszystkiego w całość
Pierwszy raz taka dużo naprawę robię wiec wszystkie komentarze i wskazówki mile widziane
cdn...
- Od: 24 sie 2010, 23:24
- Posty: 83
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323f Sportrive Bj
Ciekaw jestem jak bedzie smigac po tych wszystkich zabiegach. A wynik z hamowni iście książkowy jak w mps bj
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Bardzo ładny Sportive, myślę że po tym remoncie silnika, mam na myśli szlif bloku głowicy i kanałów będzie ciut lepiej się kręcić niż fabryczna A z innej beczki, ktoś wie gdzie można ogarnąć takie halogeny przednie?? i jaki mógłby być koszt. przepraszam za OT
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości