Mazda 323F BA 98' 1.8 BP Touring Kit A-Spec video str 13 zdjęcia str 14

Oto moja 323F BA
Posiadamy ją od września 2008r., zarejestrowane w kraju zostało 16 października 2008r. Mazda przyjechała z Holandii na kołach, my znaleźliśmy ją na OTOMOTO

Trochę o aucie:
Mazda 323F BA 98r. GLX
WYPOSAŻENIE SERYJNE
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– 4x elektryczne szyby
– klimatyzacja
– Poduszka powietrzna kierowcy
– wersja po liftingu
– centralny zamek
– wysuwana antena
– alufelgi 15" (opony 195/50/R15 z przodu TOYO Proxes T1R a z tyłu UNIROYAL RainSport 2)
– kolor 16P (ten z wersji z beżowymi skórami)
– silnik Z5 1.5 DOHC 16V
– zestaw głośnomówiący parrot
– wspomaganie kierownicy
– elektryczna regulacja przednich świateł
–
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
MODYFIKACJE + CO DODALIŚMY OD CZASU ZAKUPU SAMOCHODU
– oryginalna lotka
– tylne chlapacze
– alarm z zamkiem z pilota
– przednie halogeny
– Radio Pioneer DEH-4300UB
– CB Radio TTi TCB-880
– nowy akumulator bodajże CENTRA 54Ah
– amortyzatory Kamoka przód i tył
– pakiet Touring Kit A-Spec (progi + dokładka)
– Xenon Hid 4300K
– spryskiwacze reflektorów
– czarne ramki dookoła soczewek
– gałka zmiany biegów replika Skunk2
– silnik 1.8 BP po remoncie + nowa głowica
– Wydech przelot (kolektor seria, zamiast kata przelotowy tłumik środkowy, potem przelotowy tłumik środkowy i na końcu mugen)
– CAI Simota
– filtr na odmę Simota
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
Zdjęć było dużo, niestety wszystkie powygasały, podziękujmy Imageshack... Jak gdzieś na kompie coś znajdę to uzupełnię foty, póki co dzisiejsze cztery










Posiadamy ją od września 2008r., zarejestrowane w kraju zostało 16 października 2008r. Mazda przyjechała z Holandii na kołach, my znaleźliśmy ją na OTOMOTO
Trochę o aucie:
Mazda 323F BA 98r. GLX
WYPOSAŻENIE SERYJNE
– podgrzewane, elektryczne lusterka
– 4x elektryczne szyby
– klimatyzacja
– Poduszka powietrzna kierowcy
– wersja po liftingu
– centralny zamek
– wysuwana antena
– alufelgi 15" (opony 195/50/R15 z przodu TOYO Proxes T1R a z tyłu UNIROYAL RainSport 2)
– kolor 16P (ten z wersji z beżowymi skórami)
– silnik Z5 1.5 DOHC 16V
– zestaw głośnomówiący parrot
– wspomaganie kierownicy
– elektryczna regulacja przednich świateł
–
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
MODYFIKACJE + CO DODALIŚMY OD CZASU ZAKUPU SAMOCHODU
– oryginalna lotka
– tylne chlapacze
– alarm z zamkiem z pilota
– przednie halogeny
– Radio Pioneer DEH-4300UB
– CB Radio TTi TCB-880
– nowy akumulator bodajże CENTRA 54Ah
– amortyzatory Kamoka przód i tył
– pakiet Touring Kit A-Spec (progi + dokładka)
– Xenon Hid 4300K
– spryskiwacze reflektorów
– czarne ramki dookoła soczewek
– gałka zmiany biegów replika Skunk2
– silnik 1.8 BP po remoncie + nowa głowica
– Wydech przelot (kolektor seria, zamiast kata przelotowy tłumik środkowy, potem przelotowy tłumik środkowy i na końcu mugen)
– CAI Simota
– filtr na odmę Simota
--> jak sobie jeszcze coś przypomnę to dopiszę
Zdjęć było dużo, niestety wszystkie powygasały, podziękujmy Imageshack... Jak gdzieś na kompie coś znajdę to uzupełnię foty, póki co dzisiejsze cztery