Deszczowe i pochmurne dni, a przede wszystkim fakt że mazdowiczem jestem nie od dziś skłonił mnie abym pokazał swoją Mazde szerszemu gronu
Cześć osób kojarzyć mnie będzie (może) z czerwona BG którą byłem na zlocie w Koninie rok temu, a bez niej w Sochaczewie.
Dokładnie rok temu postanowiłem nabyć nowszą Mazdę. Było to wynikiem spontanicznego wyjazdu z którego jestem zadowolony
Autko było sprowadzone z Niemiec. W Polsce stało 2 dni. Pokazałem fotki dla naszego PR i powiedział że warto przyjrzeć się, a że BA w pięknym granatowym kolorze nie było zastanawiania się.
O 3 rano już byliśmy na nogach tzn na kolkach i swoją czerwoną BG pocisneliśmy w okolice Rzeszowa.
Opis auta nie zgadzał się z tym co było napisane w ogłoszeniu (brak ABS i Klimy). Mazdę sprawdziliśmy miernikiem lakieru, czujnikiem diodowym wykrywania błędów, jeździe testowej. Badania techniczne tez przeszedł od razu. Na karoserii widać zwykłe użytkowanie i male odpryski (ale żeby to zobaczyć trzeba się dobrze przyjrzeć) Cóż nówka to to nie jest.
Dzięki pomocy "Gaduli" i jego kobiecie "Andariel" po małych negocjacjach, zostałem właścicielem tej granatowej BA
Ok do rzeczy!!
Silnik: 1.5 Z5 160 tyś km (wg licznika) dziś 169 tyś km.
Oleju nie łyka za dużo. A zaczął mi łapać gdy przedziurawiłem misę olejowa i się po kropelce sączyło. Zalany olej to Mobil 1 pólsyntetyk 10W-40.
Auto pochodzi z końcowki 1995 roku. Pierwsza rejestracja w Niemczech kwiecień 1996.
Wyposażenie:
2x elektyczneszyby
2x airbag
Światła soczewkowe
4x alufelgi 17 calowe (poczatkowo Mazda stała na zimowkach) a alusy byly z Hondy Civic
Radio Sony CDX-R3350
Nakladka na kierownicę srebrno-czarna
Choinka Wunderbaum "Energy"
Jak to bywa z nowym nabytkiem potrzeba byla przeprowadzic troszkę napraw.
Wymienione:
Rozrząd i pompa wody
Końcowy tłumik (bo na początku wyglądał strasznie) oraz rura od kolektora
Misa olejowa
Opony. Były łysawe i jedną podczas powrotu rozerwaliśmy :/ Teraz wstawione są 40/205 przód i 45/205 tył (od czerwca 2011 na przodzie 45/205) – poprzednia nie wytrzymały
Sierpień 2010
– wymienione 4x amorki (+ osłony i odboje), przeguby, tylne łączniki stabilizatora, tarcze i klocki hamulcowe.
Aż trudno uwierzyć ale przez rok nic nie bylo robione
Sierpien 2011
– wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów
Kwiecień 2013
– wstawiona klimatyzacja
Wnętrze pokażę wkrótce. Jest w kolorze szaro czarnym. Boczki z dużymi zamykanymi klapkami
Dziękuje i Pozdrawiam



BG & BA







