Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

Witam wszystkich ponownie,
dopiero prawie po roku znalazło się troszkę czasu by rozpocząć temacik mojego najnowszego nabytku.
Jest to Mazda 323f BA Gt z 1998 roku. Autko sprowadziłem sobie w zeszłym roku z Holandii, bo w Polsce nie było szans na tak zadbany model i to jeszcze w tym roczniku. Moje poszukiwania trwały okolo 5 miesięcy i kwestia pieniędzy nie była tak ważna jak stan samochodu. W końcu pojawiło się ogłoszenie i zdecydowałem się pojechać obejrzeć autko (1300km w jedną stronę
). Troszkę historii, autko kupiłem od 3 właściciela, miała przejechane 165 tyś km, a odziwo książka serwisowa posiadała ostatni wpis bodajże w 2006 z przebiegiem 114 tyś km.Wnętrze było bardzo zadbane,właścicielami chyba do tamtej pory były osoby niepalące
.
Wyposażenie
– 4x elek. szyby
– klimatyzacja
– el. sterowane i podgrzewane lusterka
– Airbag
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Felgi aluminiowe 16" (oryginał)
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Elektryczna antena
– System Audio
– centralka z pilota
Dane techniczne
– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM
– Maksymalny moment obr – 186 NM
Auto jeszcze nie było hamowane:(, ale najlepszy czas na 1/4 16.00
Modyfikacje
-tarcze indiglo by moman
-biale kierunkowskazy boczne
-wywalone pomarańczki z przednich kierunkowskazów
-wyciety prekatalizator i katalizator, wstawiona pusta rurka.
-wydech końcowy, dedykowany Remus
-pomalowana na czarno tylna blenda
-pomalowane na czrno tylne kierunkowskazy
-podkładki klubowe
-CAI airbox simota
-obniżone zawieszenie
Plany
Najpierw musze porobić pare podstawowych spraw przy aucie:
-nowe świece +
-kable zaplonowe
-klocki hamulcowe + ferodo marzec 2012
– końcówki drążków i stabilizatorów +
-łożyska tył i przód + Koyo marzec 2012
– przeguby wymienione tylko na jakieś goffno i już tyrkoczą
a następnie
– pakiet mazdaspeed
– felgi 17 cali
-skrzynia od k8 + lekkie koło + zrobione
– silnik po kapitalce od xxx + zrobione
kilka fotek:

















dopiero prawie po roku znalazło się troszkę czasu by rozpocząć temacik mojego najnowszego nabytku.
Jest to Mazda 323f BA Gt z 1998 roku. Autko sprowadziłem sobie w zeszłym roku z Holandii, bo w Polsce nie było szans na tak zadbany model i to jeszcze w tym roczniku. Moje poszukiwania trwały okolo 5 miesięcy i kwestia pieniędzy nie była tak ważna jak stan samochodu. W końcu pojawiło się ogłoszenie i zdecydowałem się pojechać obejrzeć autko (1300km w jedną stronę
Wyposażenie
– 4x elek. szyby
– klimatyzacja
– el. sterowane i podgrzewane lusterka
– Airbag
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Felgi aluminiowe 16" (oryginał)
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Elektryczna antena
– System Audio
– centralka z pilota
Dane techniczne
– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM
– Maksymalny moment obr – 186 NM
Auto jeszcze nie było hamowane:(, ale najlepszy czas na 1/4 16.00
Modyfikacje
-tarcze indiglo by moman
-biale kierunkowskazy boczne
-wywalone pomarańczki z przednich kierunkowskazów
-wyciety prekatalizator i katalizator, wstawiona pusta rurka.
-wydech końcowy, dedykowany Remus
-pomalowana na czarno tylna blenda
-pomalowane na czrno tylne kierunkowskazy
-podkładki klubowe
-CAI airbox simota
-obniżone zawieszenie
Plany
Najpierw musze porobić pare podstawowych spraw przy aucie:
-nowe świece +
-kable zaplonowe
-klocki hamulcowe + ferodo marzec 2012
– końcówki drążków i stabilizatorów +
-łożyska tył i przód + Koyo marzec 2012
– przeguby wymienione tylko na jakieś goffno i już tyrkoczą
a następnie
– pakiet mazdaspeed
– felgi 17 cali
-skrzynia od k8 + lekkie koło + zrobione
– silnik po kapitalce od xxx + zrobione
kilka fotek:
















