Strona 1 z 5

Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 24 cze 2010, 16:00
przez bezy
Witam wszystkich ponownie,
dopiero prawie po roku znalazło się troszkę czasu by rozpocząć temacik mojego najnowszego nabytku.
Jest to Mazda 323f BA Gt z 1998 roku. Autko sprowadziłem sobie w zeszłym roku z Holandii, bo w Polsce nie było szans na tak zadbany model i to jeszcze w tym roczniku. Moje poszukiwania trwały okolo 5 miesięcy i kwestia pieniędzy nie była tak ważna jak stan samochodu. W końcu pojawiło się ogłoszenie i zdecydowałem się pojechać obejrzeć autko (1300km w jedną stronę :P ). Troszkę historii, autko kupiłem od 3 właściciela, miała przejechane 165 tyś km, a odziwo książka serwisowa posiadała ostatni wpis bodajże w 2006 z przebiegiem 114 tyś km.Wnętrze było bardzo zadbane,właścicielami chyba do tamtej pory były osoby niepalące :D .
Wyposażenie

– 4x elek. szyby
– klimatyzacja
– el. sterowane i podgrzewane lusterka
– Airbag
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Felgi aluminiowe 16" (oryginał)
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Elektryczna antena
– System Audio
– centralka z pilota

Dane techniczne

– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM
– Maksymalny moment obr – 186 NM

Auto jeszcze nie było hamowane:(, ale najlepszy czas na 1/4 16.00 :D

Modyfikacje

-tarcze indiglo by moman

-biale kierunkowskazy boczne

-wywalone pomarańczki z przednich kierunkowskazów

-wyciety prekatalizator i katalizator, wstawiona pusta rurka.

-wydech końcowy, dedykowany Remus

-pomalowana na czarno tylna blenda

-pomalowane na czrno tylne kierunkowskazy

-podkładki klubowe

-CAI airbox simota

-obniżone zawieszenie

Plany


Najpierw musze porobić pare podstawowych spraw przy aucie:

-nowe świece +

-kable zaplonowe

-klocki hamulcowe + ferodo marzec 2012

– końcówki drążków i stabilizatorów +

-łożyska tył i przód + Koyo marzec 2012

– przeguby wymienione tylko na jakieś goffno i już tyrkoczą

a następnie

– pakiet mazdaspeed
– felgi 17 cali
-skrzynia od k8 + lekkie koło + zrobione
– silnik po kapitalce od xxx + zrobione



kilka fotek:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 24 cze 2010, 16:21
przez People_Hate_Me
co tu dużo mowić :D piękna jednostka piękny stan :D Tylko szerokości i bezawaryjności życzę :D

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 24 cze 2010, 16:24
przez ravo
i w dodatku szyba :) gratki

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 24 cze 2010, 17:59
przez bigoneo
Nie będę się rozpisywał powiem tylko tyle- moja ulubiona opolska BA <diabełek> (trzeba przydziobać u PR'a ;) )

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 26 cze 2010, 15:24
przez @tomek@
Mazdę widziałem w koninie bardzo ładna zadbana i w srebrnym kolorze też w takim miałem poprzednią :P Ale w środku to żeś chyba pól plaka wypsykał :D

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 11:09
przez bezy
@tomek@ napisał(a):Ale w środku to żeś chyba pól plaka wypsykał


Darmowy to zaszalałem :D :P

Dzięki za miłe kometarze

A tu mały pokaz możliwości, oczywiście autostrada w Niemczech :P


Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 18:26
przez say
W Niemczech :P....zjazd z Giewontu raczej :D. Zadbana mazdzinka...szerokości :).

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 19:11
przez pinky
Beza, fajna furka :D Tylko te zegary <nie>

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 21:08
przez Badyl
14 czerwca i Snowsporty? <lol>
Żartuję, jest piękna – srebrna, zglebiona, przyciemnione szyby. Sztos. Że też jej nie widziałem wcześniej?

ps koniecznie zainwestuj w białe diody w postojówki

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 22:09
przez bezy
Badyl napisał(a):14 czerwca i Snowsporty?


właśnie rozwaliłem jedną na studzience i wale jutro do pracy z buta, bo już dzisiaj nie mam siły dojazdówki zakładać :(

Badyl napisał(a):Że też jej nie widziałem wcześniej?


ukrywałem się :D

pinky napisał(a):Beza, fajna furka :D Tylko te zegary <nie>


dzięki, poka swoje :P

say napisał(a):zjazd z Giewontu raczej


z góry Św. Anny, ale na prostej tylko 5 mniej :P

Badyl napisał(a):koniecznie zainwestuj w białe diody w postojówki


ah nie ma czasu podejść i jeszcze srebrne kierunki zapodać musze

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 22:19
przez pinky
Beza swoje to ja ci mogę wymiona pokazać :D :D

Re: bezy (323f BA GT 1998)

PostNapisane: 30 cze 2010, 22:33
przez bezy
nie rób mi tu OT :P

wymiona? te owłosione? fuuuuj :P

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 10:53
przez bezy
Przejazd finałowy z fivem :D



najlepszy czas 16.214 :D Chciałem żeby pękła 16 ale ciężko ;)

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 11:04
przez Badyl
bo trzeba było środek wyciągać

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 11:13
przez bezy
Jak bym wiedział, że będzie tak blisko 15 to pewnie bym wyciągał graty i siedzenia :P

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 11:31
przez People_Hate_Me
Bezy na kuracje odchudzeniową pora :P

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 11:35
przez bezy
No fakt prawie 100 kg :D
Mogłem ciebie wsadzić :P

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 12:06
przez People_Hate_Me
bezy napisał(a):No fakt prawie 100 kg :D
Mogłem ciebie wsadzić :P

no to wtedy napewno złamane by było 16 xD

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 18 paź 2010, 18:41
przez Adaś
bezy napisał(a):Jak bym wiedział, że będzie tak blisko 15 to pewnie bym wyciągał graty i siedzenia :P

mi w Sochaczewie zabrakło 0,004s do pełnej 16tki i 0,005s do jej przełamania :P

odpycha się sprawnie, gratki :) w Sochaczewie byłaby szansa na złamanie 16 :)

Re: Mazda 323f BA KF 2.0 V6 GT 1998

PostNapisane: 28 paź 2010, 10:18
przez bezy
:( madzia będzie za jakis miesiąc do sprzedania :( mieszkanie ważniejsze, a kasy brakło. Kto szuka prezentu pod choinkę?