dopiero prawie po roku znalazło się troszkę czasu by rozpocząć temacik mojego najnowszego nabytku.
Jest to Mazda 323f BA Gt z 1998 roku. Autko sprowadziłem sobie w zeszłym roku z Holandii, bo w Polsce nie było szans na tak zadbany model i to jeszcze w tym roczniku. Moje poszukiwania trwały okolo 5 miesięcy i kwestia pieniędzy nie była tak ważna jak stan samochodu. W końcu pojawiło się ogłoszenie i zdecydowałem się pojechać obejrzeć autko (1300km w jedną stronę
Wyposażenie
– 4x elek. szyby
– klimatyzacja
– el. sterowane i podgrzewane lusterka
– Airbag
– ABS
– Wspomaganie kierownicy
– Felgi aluminiowe 16" (oryginał)
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Elektryczna antena
– System Audio
– centralka z pilota
Dane techniczne
– Pojemność – 1998 cm3
– Układ cylindrów – V6
– Ilość zaworów – 24
– Moc maksymalna – 144 KM
– Maksymalny moment obr – 186 NM
Auto jeszcze nie było hamowane:(, ale najlepszy czas na 1/4 16.00
Modyfikacje
-tarcze indiglo by moman
-biale kierunkowskazy boczne
-wywalone pomarańczki z przednich kierunkowskazów
-wyciety prekatalizator i katalizator, wstawiona pusta rurka.
-wydech końcowy, dedykowany Remus
-pomalowana na czarno tylna blenda
-pomalowane na czrno tylne kierunkowskazy
-podkładki klubowe
-CAI airbox simota
-obniżone zawieszenie
Plany
Najpierw musze porobić pare podstawowych spraw przy aucie:
-nowe świece +
-kable zaplonowe
-klocki hamulcowe + ferodo marzec 2012
– końcówki drążków i stabilizatorów +
-łożyska tył i przód + Koyo marzec 2012
– przeguby wymienione tylko na jakieś goffno i już tyrkoczą
a następnie
– pakiet mazdaspeed
– felgi 17 cali
-skrzynia od k8 + lekkie koło + zrobione
– silnik po kapitalce od xxx + zrobione
kilka fotek:
















