Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Malpiszon78 » 16 lis 2009, 19:26

Po co ciągniesz ponad 6.500rpm ? Widać, że już spada bardzo moment. Zrób sobie test Vmax i 1 ciągnij do 7k rpm, a pozostałe zapinaj zaraz po 6.500 . Po 6.5k rpm. moment Ci leci na łeb. Pozdrawiam !
Serwis komputerowy – usługi – porady – dojazd .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 15:27
Posty: 65
Skąd: Gdańsk
Auto: Mx6 KL, Mondeo 1.8HE, Ducato 2.8, Eagle Vision 3.5

Postprzez Radex » 16 lis 2009, 19:26

to jest ten filc co z niego robią wkładki do butów na zimę i ruskie na targu sprzedają? :P :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Green » 16 lis 2009, 19:28

Radex84 napisał(a):to jest ten filc co z niego robią wkładki do butów na zimę i ruskie na targu sprzedają? :P :D


hahaha dobre dobre :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez Adaś » 16 lis 2009, 20:21

Malpiszon78 napisał(a):Po co ciągniesz ponad 6.500rpm ? Widać, że już spada bardzo moment. Zrób sobie test Vmax i 1 ciągnij do 7k rpm, a pozostałe zapinaj zaraz po 6.500 . Po 6.5k rpm. moment Ci leci na łeb. Pozdrawiam !

Ponieważ z nowym układem wydechowym zmieniła się charakterystyka krzywej momentu i mocy – max moc obecnie jest przy 7150rpm i do tej wartości obrotowej również moment się nieźle utrzymuje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 16 lis 2009, 22:01

Malpiszon78 napisał(a):Po co ciągniesz ponad 6.500rpm ? Widać, że już spada bardzo moment. Zrób sobie test Vmax i 1 ciągnij do 7k rpm, a pozostałe zapinaj zaraz po 6.500 . Po 6.5k rpm. moment Ci leci na łeb.

No i co z tego, że "moment leci na łeb"? Ale moc cały czas rośnie i to jest najważniejsze.
Moim zdaniem dobrze by było przesunąć odcinkę żeby pociągnąć go jeszcze wyżej. Bo po wrzuceniu niektórych biegów obroty spadają aż do 5000! A tam na wykresie jest PADACZKA.
Ewentualnie wrzucić jakąś "krótszą" skrzynię biegów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Adaś » 16 lis 2009, 22:55

Przy 5555 jest max moment obrotowy więc padaczką to to nie jest, a moc wtedy jak widać na wykresie pnie się ochoczo w górę. Przesuwać odcięcia również nie ma sensu bo przy 7500 moc i moment są na poziomie 5500 rpm i lecą w dół. Na chwilę obecną nie interesują mnie dalsze wzrosty mocy, tylko dokończenie car audio (może do sierpnia skończę <lol> ) i na wiosnę zawieszenie (amory z mocowaniami, łączniki, gumy, może sprężyny z delikatnym -35mm).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Radex » 16 lis 2009, 23:02

Green napisał(a):
Radex84 napisał(a):to jest ten filc co z niego robią wkładki do butów na zimę i ruskie na targu sprzedają? :P :D


hahaha dobre dobre :D
no co?! jak Ci zostanie trochę to se dotnij na zimę do butów ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Badyl » 16 lis 2009, 23:36

Adaś nie rób gleby. Jak Ci audio nie powykręca wszystkich śrubek, to na pewno wytrzęsie to zawias.
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez pawelMX6 » 16 lis 2009, 23:39

Jacek176 napisał(a):No i co z tego, że "moment leci na łeb"? Ale moc cały czas rośnie i to jest najważniejsze.

To nie ma znaczenia jeśli chodzi o przyspieszanie :P Tutaj liczy się moment, nie moc ;)

Adaś, maksymalny moment masz ma 5500? Wysoko trochę, ale jeśli biegi przepinasz na 6500 to chyba idealnie :)

Więcej JDMu :P :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Adaś » 16 lis 2009, 23:45

pawelMX6 napisał(a):Więcej JDMu

czekam na dobre wieści o progach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 16 lis 2009, 23:52

Adaś napisał(a):rzy 5555 jest max moment obrotowy więc padaczką to to nie jest

Chodziło mi o 5000obr. Masz w tym miejscu jakieś dziwne załamanie wykresu i moc ok. 105KM

pawelMX6 napisał(a):To nie ma znaczenia jeśli chodzi o przyspieszanie język Tutaj liczy się moment, nie moc oczko

Dobra, nie będę tu rozpoczynał kolejnej dyskusji na temat wyższości momentu nad mocą.
Powiem tylko, że ja mam max. moment przy ok. 5000obr. (i odtąd powoli opada) a w czasie wyścigów nie trafiam w to miejsce ani razu ;) Najkorzystniej jest utrzymywać silnik w zakresie obrotów, w którym ma najwyższą moc. Dlatego "krótka" skrzynia jest taka dobra bo po zmianie biegu obroty nie spadają zbyt nisko.
Adaś wie co robi ciągnąc silnik tak wysoko ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Adaś » 17 lis 2009, 18:56

Wracając do CA dałem dziś stolarzowi szablony do wycięcia podłogi ;)

W drodze również materiał obiciowy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 18 lis 2009, 20:39

Wczoraj przywdziałem zimóweczki, bardziej z okazji wolnej chwili na podjechanie po nie i założenie, niż z uwagi na pogodę :)

Letnie Falkeny zostały wykąpane na karcherze z piachu i błota, nasmarowane czernidłem do opon i niech sobie odpoczywają do wiosny :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Badyl » 18 lis 2009, 20:43

Adaś a nie chcesz mojej gotowej zabudowy?:)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Adaś » 18 lis 2009, 21:47

Badyl napisał(a):Adaś a nie chcesz mojej gotowej zabudowy?:)

Patryk nigdy nie pokazał jak ona wygląda :) moja zabudowa jest zwymiarowana pod obydwa wzmacniacze i kondensator, oraz nie zabiera miejsca na koło zapasowe ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez andrzejq » 18 lis 2009, 22:04

Na jakich springach planujesz ją posadzić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Postprzez Badyl » 18 lis 2009, 22:29

no zrobiona jest na jeden, więc rzeczywiście nie pod Twoje rozwiązanie...
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Adaś » 18 lis 2009, 23:16

andrzejq napisał(a):Na jakich springach planujesz ją posadzić?

Będę się zastanawiać na wiosnę ;) a u mnie z tymi planami to jest różnie, a właściwie z ich realizacją :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez TomK » 19 lis 2009, 12:41

adaś jak coś mam tanio do sprzedania piękne zielone weitecki :) uderz na PW na pewno się dogadamy ;)
http://superslub.blogspot.com/

http://koryszko.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2007, 01:23
Posty: 449
Skąd: Lublin
Auto: Civic EJ9 D16Z6+

Postprzez Adaś » 19 lis 2009, 20:34

TomK napisał(a):adaś jak coś mam tanio do sprzedania piękne zielone weitecki :) uderz na PW na pewno się dogadamy ;)

A one ile obniżają?

Oraz zanabyłem oryginalny bagażnik dachowy Mazda za całkiem śmieszne pieniądze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron