Mazda 323F BA Z5-->KL 95r by KoRnFUN na kompie KL

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Bartg » 28 lis 2016, 21:42

4 zawory, wysoko odcinka, tak bedzie ze w okolicy max momentu będzie wyrazny kop :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez KoRnFUN » 28 lis 2016, 23:45

mam nadzieje ogarnac wszystko do wiosennego zlotu i zobaczymy co hamownia pokaze. Chyba ze wczesniej bede wiedział ze juz jest dobrze to podjade na jakaś lokalna hamownie.
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 30 lis 2016, 15:26

Dzisiaj dzieki znajomościom majkiego88 udało sie podjechać do zaprzyjaźnionego warsztatu zeby zdiagnozować co jest przyczyną trzęsienia całą budą w niskim zakresie obrotów.
Winny okazał sie przegub wewnetrzny na długiej półosi. Podmianka całej półosi od majkiego pomogła.
Załączniki
dwie mazdy.jpg
mazdy u smyka.jpg
mazdy2.jpg
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 2 gru 2016, 02:36

Mimo zimowej aury w Mazdzie ciągle coś sie dzieje. Dzieki kolegom z Grupy Łódzkiej a zwłaszcza tradycyjnie dzieki Majkiemu88 na dzisiejszym spocie zrobilismy kilka rzeczy.
Przedewszystkim udało sie uruchomic halogeny, które od swapu wisiały w zderzaku tylko na sztukę.
Poza tym wróciłem do xenonów zeby poprawić widoczność na ten jesienno-zimowy czas. Do tego podreperowane zostały swiatła drogowe bo tez kulały już jakis czas. Mijania wyregulowane i odrazu inna jazda w takich warunkach.
Przy okazji został uzupelniony olej w skrzyni biegów i sprawdzona kompresja. Wszystkie cylindry trzymaja na poziomie 12barów.
Załączniki
xenon.jpg
KL power.jpg
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 12 gru 2016, 16:51

Ostatnio wymieniona została przednia sonda do drugiej nie dało rady się dostać bez kanału. W najblizszych dniach postaram sie gdzieś podjechać na kanał i wymienić drugą.
BTW od SWAPU stuknęło już 7000km :)
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bo_Lo » 12 gru 2016, 18:03

Orientujesz sie jak by wygladala sprawa ze swapem BPprzedlift na KL z mx6?
Przypuśćmy za mam KLa z cala wiazka silnika i możliwe ze wnętrza tez
Duza rzezba?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Kociak500 » 12 gru 2016, 18:22

Ja robiłem Roboty sporo tylko że ja miałem 2,0 i zmieniałem na 2,5 z całą wiązka silnika i wnętrza
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez KoRnFUN » 12 gru 2016, 18:44

Ja zmieniałem wszystkie wiązki. wnętrza, silnika i nawet wiązki drzwi.
Gdybym nie miał dawcy BA z napedami, sankami,kolektorami kompletem hebli to bym sie nie brał za SWAP z rzedówki na V-ke
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bo_Lo » 12 gru 2016, 18:54

Czyli darowac sobie..Niby stoi caly mx6,ale pewnie okaże sie ze kilka rzeczy musi byc z BA KF.Motor ma zdrowy wiec dam sobie spokój.Tym bardziej ze największym problemem jest notoryczny brak czasu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez KoRnFUN » 12 gru 2016, 18:58

no wiązki musiałbys zmieniac napewno. Do tego sanki z BA V6, półosie z KFa, zwrotnice itd
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Kociak500 » 12 gru 2016, 19:00

I poduszki bo z mx6 raczej nie podejdę (inny rozstaw śrub) a te z 1,8 mogą być za słabe do 2,5
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez KoRnFUN » 12 gru 2016, 19:06

Fakt jest taki ze SWAP z R4 na V6 jest nieopłacalny. chyba ze sie ma worek pieniedzy albo tak zryty beret jak ja <lol>
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Kociak500 » 12 gru 2016, 19:07

I najlepiej mieć całe auto dawcy Kupno części jest nieopłacalne bo zawsze czegoś będzie brakować
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez KoRnFUN » 12 gru 2016, 19:19

Ja miałem całe auto na dawce a i tak połowy rzeczy brakło. :D
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 12 gru 2016, 21:41

Brakowalo bo niechciales robic polifta wnetrza ;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Kociak500 » 12 gru 2016, 21:51

I dobrze polifty są nieładnie i biedne
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez rafał88 » 12 gru 2016, 21:56

Deska jest ładniejsza i sam licznik tez, tylko te boczki drzwi faktycznie są biedne. Tak nic nie brakuje :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez czarek1991 » 12 gru 2016, 22:47

rafał88 napisał(a):Deska jest ładniejsza i sam licznik tez, tylko te boczki drzwi faktycznie są biedne. Tak nic nie brakuje :P


Polać mu :D Dobrze gada :D Na dodatek polifty fabrycznie mają czarne plastiki a nie szare albo paskudne zielone :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez KoRnFUN » 12 gru 2016, 23:27

nigdy mi sie nie podobało wnetrze polifta. a własnie zielona deska przedliftowa jest [tiiit] i nigdzie indziej nie spotykana. I do tego przedlift ma lampki w drzwiach <serduszka>
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez czarek1991 » 12 gru 2016, 23:36

Przedlifty z plusow to mają jeszcze schowki w drzwiach i miejsce na radio 2DIN ale za to nie mają cupholderów i mają brzydsze halogeny przeciwmgłowe :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy