Mazda 323F BA GT KF '95 2.0V6. Czerwona Lalka
Alu takie same jak moje tylko cal większe:)Bardzo ładnie się prezentuje.Co do tych kosmetyków to chyba @tomek@ z grupy podkarpackiej coś tam modził przy swojej ciemnej maździe możesz go popytać co i jak:)
- Od: 19 gru 2013, 15:30
- Posty: 80
- Skąd: Okolice Leżajska
- Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869
a mnie sie nie podoba jednak na tych felach. Jak zalozyles to to nie jst to jak dla mnie
gusta i gusta
ale reszta kolekcjonerska 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Pięknie siadły 17"
a jaki masz tam profil opon




W końcu przyszedł czas na naprawy 
Przegub wewnętrzny którego guma była pęknięta wywalał smar , i zaczął "pykać" jakiś czas temu.
Okazało się też ,że lewy sworzeń jest na wymarciu. A z pod pokrywy zaworów zaczęło się pocić coraz mocniej. Do wymiany miałem również gumę stabilizatora poprzecznego.
Dzisiaj zamówiłem części w carspeedzie.
Uszczelka pokrywy zaworów przedniej głowicy OE MAZDA
Przegub JAPAN OEM
Sworznie CENTRAL Corp. – stwierdziłem ,że lepiej będzie wymienić oba za razem , niż tylko ten zniszczony.
Zamontowałem też sterownik centralki , w końcu otwieram auto jak na mazdę przystało , a nie jakiegoś matiza (klucz)
Po tych zabiegach zostanie do ustawienia jeszcze geometria , bo przy ostrzejszym hamowaniu ściąga auto na lewo , ale podejrzewam ,że to wina tego sworznia
Teraz zostaje tylko kwestia obniżenia , i skóry wewnątrz
@
Paczuszka z carpseedu doszła , jutro montaż

Przegub wewnętrzny którego guma była pęknięta wywalał smar , i zaczął "pykać" jakiś czas temu.
Okazało się też ,że lewy sworzeń jest na wymarciu. A z pod pokrywy zaworów zaczęło się pocić coraz mocniej. Do wymiany miałem również gumę stabilizatora poprzecznego.
Dzisiaj zamówiłem części w carspeedzie.
Uszczelka pokrywy zaworów przedniej głowicy OE MAZDA
Przegub JAPAN OEM
Sworznie CENTRAL Corp. – stwierdziłem ,że lepiej będzie wymienić oba za razem , niż tylko ten zniszczony.
Zamontowałem też sterownik centralki , w końcu otwieram auto jak na mazdę przystało , a nie jakiegoś matiza (klucz)


Po tych zabiegach zostanie do ustawienia jeszcze geometria , bo przy ostrzejszym hamowaniu ściąga auto na lewo , ale podejrzewam ,że to wina tego sworznia
Teraz zostaje tylko kwestia obniżenia , i skóry wewnątrz
@
Paczuszka z carpseedu doszła , jutro montaż

- Od: 12 maja 2013, 14:20
- Posty: 100
- Skąd: RMI
- Auto: 323F BA GT
Dawno mnie nie było , madzia dostała , nowe poduszki amortyzatorów , alternator po regeneracji , i nowy akumulator.
Niestety pojawił się kolejny problem.
Rzecz w tym ,że jak silnik się mocno nagrzeje to nie chce odpalać , dopiero jak wystygnie trochę to pali od tyka!
Odstawiłem auto do mechanika , który stwierdził , że będzie to czujnik położenia wału.
Wszystko było by ok , gdyby nie to , że czujnik z ASO MAZDY dokładniej z oddziału w Rzeszowie , przysłali zepsuty , lub nie od tego modelu (chociaż z drugiej strony czytałem , że do K8 , KF i KL pasuje ten sam). Madzia na tym "nowym" czujniku , nie chciała zapalić w ogóle ! Nawet na zimnym. Po włożeniu starego czujnika , pali od tyka...
Więc zamówiliśmy jeszcze raz nowy czujnik , też z ASO Mazdy.
I co ? Na kolejnym czujniku te same objawy , nie pali wcale !
Po włożeniu starego (który był w kiepskim stanie , popękany , kable poskręcane) wszystko działa ! Nie pali tylko po dobrym nagrzaniu motora.
I teraz takie moje pytanie do was. Czy te czujniki to to samo ? 2.0 i 2.5 ?
Może gdzie indziej szukać przyczyny? Chociaż dziwne bo iskra jest , alternator po regeneracji , akumulator nowy. Świece i kable w porządku , bez przebić. Wszystko jest tak jak powinno , a jednak nie.
W poniedziałek będę miał auto z powrotem , złożone na tym starym czujniku. Który trochę trzeba było naprawić (polutować , zaizolować itp.) Będę wiedział czy dalej problem się powiela. Ale myślę , że z powrotem będzie to samo.
Ktoś ma jakiś pomysł ? Przegrzebałem cały internet , i nigdzie nie mogę znaleźć problemu chociaż zbliżonego do mojego. Jak już ktoś ma problem to z gaśnięciem , albo w ogóle nie chce odpalać.
Niestety pojawił się kolejny problem.
Rzecz w tym ,że jak silnik się mocno nagrzeje to nie chce odpalać , dopiero jak wystygnie trochę to pali od tyka!
Odstawiłem auto do mechanika , który stwierdził , że będzie to czujnik położenia wału.
Wszystko było by ok , gdyby nie to , że czujnik z ASO MAZDY dokładniej z oddziału w Rzeszowie , przysłali zepsuty , lub nie od tego modelu (chociaż z drugiej strony czytałem , że do K8 , KF i KL pasuje ten sam). Madzia na tym "nowym" czujniku , nie chciała zapalić w ogóle ! Nawet na zimnym. Po włożeniu starego czujnika , pali od tyka...
Więc zamówiliśmy jeszcze raz nowy czujnik , też z ASO Mazdy.
I co ? Na kolejnym czujniku te same objawy , nie pali wcale !
Po włożeniu starego (który był w kiepskim stanie , popękany , kable poskręcane) wszystko działa ! Nie pali tylko po dobrym nagrzaniu motora.
I teraz takie moje pytanie do was. Czy te czujniki to to samo ? 2.0 i 2.5 ?
Może gdzie indziej szukać przyczyny? Chociaż dziwne bo iskra jest , alternator po regeneracji , akumulator nowy. Świece i kable w porządku , bez przebić. Wszystko jest tak jak powinno , a jednak nie.
W poniedziałek będę miał auto z powrotem , złożone na tym starym czujniku. Który trochę trzeba było naprawić (polutować , zaizolować itp.) Będę wiedział czy dalej problem się powiela. Ale myślę , że z powrotem będzie to samo.
Ktoś ma jakiś pomysł ? Przegrzebałem cały internet , i nigdzie nie mogę znaleźć problemu chociaż zbliżonego do mojego. Jak już ktoś ma problem to z gaśnięciem , albo w ogóle nie chce odpalać.
- Od: 12 maja 2013, 14:20
- Posty: 100
- Skąd: RMI
- Auto: 323F BA GT
Hmm czujnik położenia wału może być inny zależnie od rocznika, chociaż w katalogach w sklepach był tylko jeden rodzaj
W manualu szukaj jaką powinieneś miec rezystancję na czujniku i takiego szukaj
Może dobrą używkę Ci się uda dorwać.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Mazda naprawiona , jeździ , pali , nie szarpie i nie gaśnie, problemem był jednak czujnik położenia wału , a dokładniej oba czujniki które przysłali z FOX Rzeszów były bez magnesu...
Mały update , dopadłem PlastiDipa i coś popsikałem.
Tak właściwie to użyłem tylko matowego. Ale i tak kolor i efekt jest zadowalający



I jeszcze znaczki maźnąłem

a tu ktoś zostawił misia koło auta , to zrobiłem mu fote

Jakieś tam dywany na lato na wymiar.

Z nowości to we wtorek zakładam nowe amortyzatory i sprężyny obniżające 40/40
Także kozie śmierć
Mały update , dopadłem PlastiDipa i coś popsikałem.
Tak właściwie to użyłem tylko matowego. Ale i tak kolor i efekt jest zadowalający



I jeszcze znaczki maźnąłem

a tu ktoś zostawił misia koło auta , to zrobiłem mu fote



Jakieś tam dywany na lato na wymiar.

Z nowości to we wtorek zakładam nowe amortyzatory i sprężyny obniżające 40/40
Także kozie śmierć

- Od: 12 maja 2013, 14:20
- Posty: 100
- Skąd: RMI
- Auto: 323F BA GT
Fajnie się Dzieje 

kurde a gdzie te apexy dorwales? jak ja szukalem to tylko u jednego typa byly ale chwilowo niedostepne :/
Vka zdecydowanie lepiej siedzi
Vka zdecydowanie lepiej siedzi

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ładnie siadła, tego brakowało zdecydowanie
Tak powinna w serii wychodzić, bo o ile przy 1.5 jeszcze idzie zrozumieć taki terenowy zawias, ale przy vałce to już nieporozumienie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości