Mazda 323F BJ DiTD Sportive 500000km przebiegu
Strasznie grube sie teraz wydaje to koło kierownicy
Te dokladki z tylu fabrycznie maja taka uszczelke?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Na grubość zyskała kierownica może z pół centymetra w obwodzie.
Tak,uszczelki były fabrycznie na każdej dokładce
Tak,uszczelki były fabrycznie na każdej dokładce
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Cześć. Niestety nie. Zostały na kolejny sezon
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Wczoraj korzystając z wolnego dnia zamontowalem nowy zestaw głośników Hertz Ev 165 z wysokotonowymi tweeterami w zestawie. Do tego wygluszyłem przednie drzwi jak na foto(w końcu) i trochę rzeźby z boczkami, nie wyszło mi to zupełnie i będę szukał nowych.
Głośniki w samochodzie to zestaw audio system 165 oraz Hertz Ev 165 pod radiem sony N5000bt robią robotę. Do tego subwoofer w bagażniku pod wzmacniaczem dopełnia efektu. Głośniki grają bardzo głośno i czysto, o to mi chodziło
Głośniki w samochodzie to zestaw audio system 165 oraz Hertz Ev 165 pod radiem sony N5000bt robią robotę. Do tego subwoofer w bagażniku pod wzmacniaczem dopełnia efektu. Głośniki grają bardzo głośno i czysto, o to mi chodziło
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Do pełnego szczęścia zdjąć listwy które niestety przy tym pakiecie masakrują linię boczną nadwozia
ale to tylko moja sugestia i moje osobiste zdanie
Poza tym poluj na fajne 17ki bo aż się prosi o to M
Szerokości i przyczepności Kolego 

17 będą poszukiwane na następny sezon. Listwy miałem w planie pomalować w kolorze. Chociaż zdjąć też niezły pomysł.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
dawid075321 napisał(a):17 będą poszukiwane na następny sezon. Listwy miałem w planie pomalować w kolorze. Chociaż zdjąć też niezły pomysł.
Boczne ładnie schodzą przy pomocy opalarki,ale w zderzakach niestety są po 3 dziury na 1 listwę i


No muszę przyznać, że z pakietem od sportiva wygląda znacznie lepiej 
A coście się tak doczepili do tych bocznych listew
Przynajmniej jak wjedzie w błoto, to po listwach zauważy, jak głęboko


A coście się tak doczepili do tych bocznych listew



- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Mazda przetrwała wyprawę do Belgii,chociaż nie obyło się bez stresu. Po wjechaniu do Niemiec pękł pasek klinowy. Szczęście w nieszczęściu takie, że mam wersję z klimatyzacją co za tym idzie dwa paski od alternatora i AC. Jakoś dojechałem na miejsce i przekulałem 2 tygodnie na jednym pasku. Zamówiłem z carspeedu paski bando, zrobiłem od wczoraj 300km i jest ok.
Z nudów chciałem wymienić żarówki postojowe na ledowe . Wrocilem do zwyklych postojowych. Coś się stało z elektryką i mam problem ze światłami. Słabo świecą a jak włączę długie to lewa mi gaśnie. Próbowałem różnych kombinacji na pinach lewej żarówki ale nic nie pomogło. Podaje za małe napięcie na h4. Na jedną 12v a na drugą 7 lub 10v. Co to może być? Jaka przyczyną awarii? Co się uszkodziło? Proszę o pomoc
Rozwiązanie problemu banalne: spalony styk na kostce, nowa kostka i piny i po problemie
Z nudów chciałem wymienić żarówki postojowe na ledowe . Wrocilem do zwyklych postojowych. Coś się stało z elektryką i mam problem ze światłami. Słabo świecą a jak włączę długie to lewa mi gaśnie. Próbowałem różnych kombinacji na pinach lewej żarówki ale nic nie pomogło. Podaje za małe napięcie na h4. Na jedną 12v a na drugą 7 lub 10v. Co to może być? Jaka przyczyną awarii? Co się uszkodziło? Proszę o pomoc
Rozwiązanie problemu banalne: spalony styk na kostce, nowa kostka i piny i po problemie
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Auto powoli idzie na sprzedaż, zrobiłem ankietę w temacie i proszę o pomoc. Samochód będę zmieniał na jesień tak wiec trochę czasu zostało. Moze ktos z forum bedzie zainteresowany?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
No tak, ale chce kupić nowe auto. Rozglądam się za 3 2.2 185km 2011r
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Panowie mam problem. Jakiś czas cieknie brązowy płyn z przewodów za zderzakiem . Dodaje foto. Jest to przewód klimy czy czegoś innego? Pomożecie znaleźć zamiennik? Na allegro nie znalazłem nic
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Od wspomagania.
nie, to rura od klimy poszła się pi.. miałem to samo u siebie. Sam wymieniałem w swoim sportivie, czas operacyjny około 3,5h z demontażem i montażem
Żeby rura wyszła i weszła musisz nieco "odgiąć chłodnicę
Powodzenia


- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Na moje oko to przerdzewiała chłodnica wspomaganie, czyli ta rurka co na zdjęciu. Z nową ciężko, używana też przerdzewieje. Ja wymieniałem na podobną z jakiegoś innego autka tylko z innego materiału. ewentualność co mi później przyszła do głowy to kupić rureczkę miedzianą i wygiąć podobny kształt i będzie wieczna.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości