Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
Nie sprawdzałem, nie mam pomysła jak. Zobacze jeszcze może jak na dwóch pompach równolegle i fmu będzie się zachowywać.
Jakby to zaczęło śmigać na fmu to wcale bym nie kombinował więcej. 180KM i będe happy jak nie wiem.
Jakby to zaczęło śmigać na fmu to wcale bym nie kombinował więcej. 180KM i będe happy jak nie wiem.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
No dobra, zainstalowałem smt6+mapsensor i większe wtryski(niebieskie). Smt chyba podłączone ok bo jak dodaje lub odejmuje w analog map to silnik zaczyna inaczej pracować , + lub -10 na jałowych to zaczyna prychać i przygasa. Zapłon też daje rade przyśpieszać i opóźniać. Tylko kurde co bym nie robił to od 4tysobr auto staje jakby odcinka załączała sie...
Dla ludzi z doświadczeniem przy strojeniu tego urządzonka i chcących mi pomóc
:
-pod analog deflection podłączyłem mapsensor,
-pod analog in jest przepływka no analog out do ecu w miejsce przeplywki,
-obroty wciąłem się pod pin 1G idący z ecu do modułu zapłonowego,
-czujnik temp silnika podłączony i widać jak napięcie maleje wraz z rosnacą temp ale nie da sie modyfikować map względem niego :/ w komórce zawsze jest 1,00,
-lambda czy lewa czy prawa, czy zimna czy rozgrzana zawsze pokazuje głupoty jakieś
Nie mam szerokopasmówki, po prostu powyżej 4tys obr i obciążenia od około połowy zaczełem dodawać od 10 do 40 i na plucie i na minusie tak samo nie jedzie. Rozumiem że takie zmiany cyferek na pałę to głupota ale z grubsza powinno zadziałać :/
Dla ludzi z doświadczeniem przy strojeniu tego urządzonka i chcących mi pomóc
-pod analog deflection podłączyłem mapsensor,
-pod analog in jest przepływka no analog out do ecu w miejsce przeplywki,
-obroty wciąłem się pod pin 1G idący z ecu do modułu zapłonowego,
-czujnik temp silnika podłączony i widać jak napięcie maleje wraz z rosnacą temp ale nie da sie modyfikować map względem niego :/ w komórce zawsze jest 1,00,
-lambda czy lewa czy prawa, czy zimna czy rozgrzana zawsze pokazuje głupoty jakieś
Nie mam szerokopasmówki, po prostu powyżej 4tys obr i obciążenia od około połowy zaczełem dodawać od 10 do 40 i na plucie i na minusie tak samo nie jedzie. Rozumiem że takie zmiany cyferek na pałę to głupota ale z grubsza powinno zadziałać :/
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=55447&hilit=smt6&start=80
dopisz w tym temacie, więcej tam ludzi zaglada więc moze ktoś Ci pomoże
dopisz w tym temacie, więcej tam ludzi zaglada więc moze ktoś Ci pomoże
Witam.
W aucie pare zmian:
-walbro 255 – dzięki wielkie dla HKSze za szybka wysyłkę
-regulator cisnienia paliwa
-intercooler iveco
Ogólnie cały dolot od nowa zrobiony i nie ma w nim grama kibelrury

Skombinuje dolną dokładkę zderzaka to może nie będzie to tak tragicznie wyglądało.
Dziś autko odbyło swoją pierwszą podróż dalej niż 200m. Pojechało do speca od strojenia
Szerokopasmówka w miejsce lambdy i heja. Wtryski od klze 220ccm ciut za małe bo tylko 22% wiecej paliwka leją od starych 180ccm i żeby udało się trafić w okolicę 180KM trzeba było podnieść ciśnienie paliwa do ok 3,5bar. Mieliśmy problem z utrzymaniem doładowania bo wymyśliłem sobie że wystroimy smt6 jakiś zaworek od łady
żeby działał jak ebc ale nie nadawał sie. Super działał zaworek co przez neigo jest podłączany fabryczny regulator ciśnienia paliwa ale po wypięciu ecu wchodził w tryb awaryjny, więc musze skombinować rezystorek w jego miejsce.
Jak wracałem po trasie, odkryłem że na piątym biegu sprzegło zaczyna sie ślizgać:
but na max a sprzegła nie tykałem. Na niskich biegach jest ok. Tu na filmiku troszkę przeładowywał 0,9bar zamiast 0,6 i jak to poprawię to zobaczymy czy nadal będzie się ślizgać.
Teraz jest ok 7sek do paczki, może ciut mniej. Coś jest nie tak bo na odpiętym wężyku z wastegate pakowała 0,6bar a jak ostygła to 0,9. Moze turbina siada. Wydech przytkał się? Zrobie prostą rurę a na końcu burczyrurkę. Dolot powietrza do turbiny też przemyślę.
O jeszcze podliczyłem wszystko i wyszło ok 1200zł ale fmu zaraz wystawie na allegro
W aucie pare zmian:
-walbro 255 – dzięki wielkie dla HKSze za szybka wysyłkę
-regulator cisnienia paliwa
-intercooler iveco
Ogólnie cały dolot od nowa zrobiony i nie ma w nim grama kibelrury

Skombinuje dolną dokładkę zderzaka to może nie będzie to tak tragicznie wyglądało.
Dziś autko odbyło swoją pierwszą podróż dalej niż 200m. Pojechało do speca od strojenia
Jak wracałem po trasie, odkryłem że na piątym biegu sprzegło zaczyna sie ślizgać:
but na max a sprzegła nie tykałem. Na niskich biegach jest ok. Tu na filmiku troszkę przeładowywał 0,9bar zamiast 0,6 i jak to poprawię to zobaczymy czy nadal będzie się ślizgać.
Teraz jest ok 7sek do paczki, może ciut mniej. Coś jest nie tak bo na odpiętym wężyku z wastegate pakowała 0,6bar a jak ostygła to 0,9. Moze turbina siada. Wydech przytkał się? Zrobie prostą rurę a na końcu burczyrurkę. Dolot powietrza do turbiny też przemyślę.
O jeszcze podliczyłem wszystko i wyszło ok 1200zł ale fmu zaraz wystawie na allegro
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Normalnie w kolektor dolotowy.
Korby padają od Nm a nie doładowania
Korby padają od Nm a nie doładowania
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Bez przesady, jakoś [tiiit] to nie jezdzi. Wątpie żeby te 180KM wyszło. Kurcze czy seryjne sprzęgło nie dało by rady? Czy moje jest takie cudowne po prostu?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Fotki sprzęgła? Narazie nie ruszam nic. Ew przerobie wydech i dolot. Podniose się trochę z finansowego dna i pomyślę co dalej. Wiem że jak zrzucę skrzynkę to zamach wysyłam do odchudzenia a sprzegło jak się rozleciało to kupie używaną serie a jak nie to nabije spieka.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):wszystko i wyszło ok 1200zł
a potem ktoś powie ,,eee a wszyscy mówią że uturbienie takie drogie"

Szacun za projekt bo naprawdę to nie takie proste

Chętnie! Wpierw jednak kumpla 323f 1.6 lpg
Będzie budzet 250zł i cel 140KM 
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Turbiny to grosze a jedyny większy koszt to flansza 30zł i blowoff ok 150zł ale i on nie jest niezbędny
Jak masz lpg stary na parowniku to poprostu dodajesz kompensacje i już sprawe paliwa masz załatwioną, miałem tak w ładzie.
Ostatnio edytowano 28 kwi 2012, 23:54 przez janiszzz_mx3, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Z5 silniki tanie 
Tylko nie odchudzaj za bardzo kola zamachowego bo pod gurke cie objedzie B6
Koło zamachowe od K8 spokojnie wystarczy, weź starą tarcze i docisk od KL i wyślij do nabicia mocniejszy okładzin na tarczy powinno latać dobrze.
Czekamy na wynik rolek, albo przejazd z jakimś KLZE w EC
Tylko nie odchudzaj za bardzo kola zamachowego bo pod gurke cie objedzie B6
Czekamy na wynik rolek, albo przejazd z jakimś KLZE w EC
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości