Mazda 323F BA Z5-->KL 95r by KoRnFUN na kompie KL

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez dam92 » 21 lip 2016, 00:20

Po za odpaleniem KL'a jakoś mi umknęły inne media :(
Myślałem że jakiś przelot jest i zamiast końcowego jest strumiennica stąd moje pytanie o wydech ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2011, 22:57
Posty: 194 (0/3)
Skąd: Tychy
Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'

Postprzez KoRnFUN » 21 lip 2016, 00:27

W tej chwili wydech to kolektory z v-ki dalej strumienica zamiast kata v-ki a reszta to narazie wydech z Z5.
Media sa ale czekaja na swoja kolej
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 22 lip 2016, 00:39

Z nowosci wlecial wkoncu obrotomierz od v-ki i teraz juz wiem ze KL odcina przy 7500 a nie
w okolicach 11000 <lol>
dzis w drodze ze spota udalo sie troche przegonic bestie.
Mimo odpietych sond po przekroczeniu 4tys auto zaczyna jechac.
Trzeba ogarnac drugi vris bo jest martwy
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez chmielu_KL » 22 lip 2016, 07:03

Się kuwa KL'i zachciało :D no gratki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1846 (8/20)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez KoRnFUN » 27 lip 2016, 05:43

Musze ogarnac wkoncu te sondy bo narazie spalanie jest masakryczne.
Do tego nie dziala podswietlenie licznika i nie zapala sie rezerwa.
Ale najbardzie denerwuje mnie brak pradu w obu przednich drzwiach. Zwlaszcza teraz w te upaly ze nie moge szyby otworzyc
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 27 lip 2016, 07:58

No jak sondy nie dzialają to tam wciaga sobie naście litrow :P
Klime przekladaj z tamtej mazdy a nie otwieranie szyb :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 27 lip 2016, 10:01

Klima juz prawie w calosci na pokladzie
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 27 lip 2016, 16:41

<spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 29 lip 2016, 21:47

Jak Majki88 wróci z urlopu mam nadzieje ze ogarniemy juz wszystko co zostało.
chciałbym sie do zlotu wyrobic i pojechac BA zeby ją troche sprawdzic i przede wszystkim zhamowac bestie. czy chociaz te 150kucy na gratach z KFa wypluje
Jutro jade wkoncu wymienic złacze elastyczne bo juz łeb boli od tego ryku
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 30 lip 2016, 09:28

Noo ogarniaj ogarniaj :) CHoc i tak szybko to poszło <spoko>
Pamietaj o hamulcach majster bo juz jednak silnik jest wiekszy=ciezszy i NM ma 2x co Z5 :P

Kuni wypluje napewno bo ja widzialem i slyszalem jak to jedzie takze moze i nawet wiecej byc <diabełek> Czego Ci życze :D <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 30 lip 2016, 12:03

Chyba zaden KL na forum nie wyciagnal jeszcze x2 momentu do Z5 bez doładowania ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez rafał88 » 30 lip 2016, 13:34

Mało brakuje :-P Z5 ma 130+/– a Kl powyżej 200-240 także i tak w ciul więcej ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez honda2911 » 30 lip 2016, 14:38

rafał88 napisał(a):Noo ogarniaj ogarniaj :) CHoc i tak szybko to poszło <spoko>
Pamietaj o hamulcach majster bo juz jednak silnik jest wiekszy=ciezszy i NM ma 2x co Z5 :P

Kuni wypluje napewno bo ja widzialem i slyszalem jak to jedzie takze moze i nawet wiecej byc <diabełek> Czego Ci życze :D <spoko>


ciekaw jestem jak na słuch można ocenić moc hahaha
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez rafał88 » 30 lip 2016, 14:44

Podobno mam dobre sluch i dupohamownie :P Z Sylwem jedna przejezdzka na odcinkow 1km powiedzialem ,ze ok 170-175 i na hamowni wyszło cos takiego, to samo Damianov6 gdybał ile mu kf wypluje , a jezdzilem i mowilem ,ze dobrze bedzie jak 130 wypluje i było 128 :) Tutaj pewnie bedzie ze 160-165:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 31 lip 2016, 02:01

Ile bedzie to bedzie. Okaze sie na hamowni.
Dzis wkoncu znalazlem czas zeby wytargac elektryke tylnych drzwi i lusterek. Jutro sprobuje to jakos pozenic z moja ba.
Zlacze elastyczne wymienione i nastala dziwna cisza
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 5 sie 2016, 05:32

Tylne drzwi uzbrojone w elektryke. Ale zeby bylo ciekawiej to z przodu roznice miedzy przedliftem i poliftem sa zbyt duze i trzeba kupic kolejne wiazki.
Sa tez dobre wiesci Majki88 ogarnal sondy i podcisnienia dzieki czemu ozywily sie vrisy i zniknal blad EGR.
Auto jednak nadal nie jedzie od dolu. I nie mam juz pomyslu co moze byc przyczyna. Gora idzie w miare niezle
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 5 sie 2016, 07:38

Egr trzeba było zaślepic ;) Kąt wyprzedzenia zapłonu ?? Bo to tez jak zle to silnik sie muli a nie jedzie od dołu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez caroleck » 5 sie 2016, 09:24

Dokładnie tak jak pisze Rafał. Było od razu zaślepić egr bo zaraz bedzie z nim problem a dostęp ciulowy. Ja z pierdzeniem na jałowym walczyłem pół roku i okazało się, że to egr. Rzecz zupełnie nie potrzebna a może napsuć nerwów :)

Wysłane z nokii 3310
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez KoRnFUN » 5 sie 2016, 10:26

Zaplon ustawiony. A z EGRem zobaczymy moze sie go zaslepi
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bartg » 7 sie 2016, 10:22

Komputer z kfa raczej tez nie pomaga, silnik pewnie mocno przelany.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy