amory spoko, ale jeden jest wylany
Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.
jeżdżę na ori, det sprzedany, w przypływie chwili go sprzedałem
ale na wiosnę chciałbym zadziałać, tylko nie będę sam grzebał, a zlecę komuś robotę kto mi na gwarancję, że to zrobi, a nie jak ja, zabieram się i zabieram i nic z tego nie wynika xD
amory spoko, ale jeden jest wylany
to od tych testów 
amory spoko, ale jeden jest wylany
Fajnie wygląda nowa podsufitka. Dlaczego nie zdecydowałeś się na czarny kolor?
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
trzydziech napisał(a):obroty ogarnięte, spalanie w miarę też, zostało odpalanie – muszę nacisnąć na gaz na chwilę żeby nie kręcić długo, po naciśnięciu gazu odpala od strzała.
Dobrze że nie ma mrozów bo by nam przestały zapalać te ulepy
Co było nie tak z obrotami? ten zaworek w przepustnicy?
mam wrażenie że dlatego Ci nie odpala od strzała bo nie ma wystarczająco paliw i dopiero jak pokręcisz to wytwarza się podciśnienie i uchyla się przepustnica a co za tym idzie ten mikowłącznik uruchamia pompe, u mnie jest chyba napięcie na pompie zaraz po przekręceniu stacyjki bo odpala od strzała
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
michal1983 napisał(a):Fajnie wygląda nowa podsufitka. Dlaczego nie zdecydowałeś się na czarny kolor?
w sumie nie wiem
.jaaco napisał(a):Dobrze że nie ma mrozów bo by nam przestały zapalać te ulepy
Co było nie tak z obrotami? ten zaworek w przepustnicy?
na pierwszych mrozach (typu -4/-5C) po wciśnięciu gazu odpala dość dobrze. zobaczymy dalej.
u mnie problemem był silniczek krokowy, który całkowicie umarł. kupiłem drugą przepustnicę, zdjętą z samochodu i nie grzebaną i nagle wszystko jest dobrze, nawet spalanie (w miarę)
jaaco napisał(a):mam wrażenie że dlatego Ci nie odpala od strzała bo nie ma wystarczająco paliw i dopiero jak pokręcisz to wytwarza się podciśnienie i uchyla się przepustnica a co za tym idzie ten mikowłącznik uruchamia pompe, u mnie jest chyba napięcie na pompie zaraz po przekręceniu stacyjki bo odpala od strzała
paliwo podaje bo po przekręceniu kluczyka na komputerku widzę że idzie dawka, może za mała, ale jeżeli kilka razy przekręcę kluczykiem, nic to nie daje, chyba że podaje przez wtryski powietrze

trzydziech napisał(a):mały update, pierdół ciąg dalszy
Tak z ciekawości – jak wykonałeś podsufitkę?
zdjalem cala podsufitke, zerwalem stary material, duzailosc kleju na ksztaltke podsufitki, suszarka i przyklejalem fregmentami caly material. zdjecie i zalozenie podsufitki to jakies 1,5h w sumie. samo klejenie tez jakos dlugo nie trwa, ja pozwolilem sobie na suszenie w temperaturze pokojowej przez tydzien 
Ale za to wyciągnięcie i włożenie podsufitki to fajna zabawa
Zwłaszcza jak się ma rozpórkę z tyłu haha
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
auto porobione.
wymienione sprzęgło z lżejszym zamachem (całe 1,5kg lżejsze), przegub prawy, założone halogeny (w końcu
), wymienione tylne amory, wymienione sprężyny na ori (jeden MTS sobie pękł – sprzedam tanio
), z przodu wymienione łożyska macpersona, naprawiona antena elektryczna i wiele wiele innych. nawet auto umyłem. wszystko zrobione – można sprzedawać
szczególnie że coś ma do mnie zjechać w przyszłym tygodniu
zdjęć nie ma
wymienione sprzęgło z lżejszym zamachem (całe 1,5kg lżejsze), przegub prawy, założone halogeny (w końcu


zdjęć nie ma

Tak całkiem serio. BePek po kapitalce – idealnie na swap do nowej, reszta na części, bo masz sporo ciekawych fantów na pokładzie, więc chętni się znajdą. Dla czemu niet?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
bp to bp, w mxach się wyżej kręcą więc pewnie by hydraulika mówiła
po paru odcinkach. a czemu nie próbuje – bo mi się już po prostu nie chce, wolę pojeździć więcej niż grzebać. mam tylko nadzieję, że ktoś weźmie auto w całości.
trzydziech napisał(a):mxach się wyżej kręcą więc pewnie by hydraulika mówiła![]()
srututu w mxach mechanika była dopiero od 99, co nie zmienia faktu że hydro można spokojnie kręcić do 7500 i powinno być git. Jacek kiedyś kręcił chyba do 8000 i też żyło. Co nie zmienia faktu że bez wałków itp. więcej jak ori odcinka nie ma za bardzo kręcić w normalnym użytkowaniu
A tak po za tym to BPeka się nie kręci tylko dmucha
Pucuj się lepiej co kupiłeś.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości