Mazda MX-3 1.6 B6 '93r & MX-3 1.8 BP DOHC

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez MRk » 9 mar 2012, 10:55

no dobra, ale o to chodzi ,że nawet przy wyższych obrotach nie słychać tego efektu. można powiedzieć ,że jest cichy na całej skali obrotów. dlatego napisałem, że w Vkach jest inaczej, bo tam raczej na wysokich drze się w porównaniu do rzędówki. czytaj do końca i ze zrozumieniem
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez alk80 » 9 mar 2012, 11:21

nie piekli sie tak bo spłoniesz <diabel>

gdyby chciał uzyskać efekt dźwięku Vki to by zrobił swapa ;P
zrobił tak jakie miał założenie i jest zadowolony a ty marudzisz, to nie twoje auto ;P

Paco <spoko>
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez henddrix » 9 mar 2012, 11:32

Wydech miło buczy i jest cichy, gratuluje:) Moc też trochę wyższa, powodzenia z tym dobiciem do 150 Km :)
Pozdrawiam Łukasz :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 17:18
Posty: 52
Skąd: Ruda Śl.
Auto: Mazda 6 GG 2.3 l

Postprzez MRk » 9 mar 2012, 11:58

a gdzie Ty marudzenie widzisz? tylko stwierdziłem fakt. nie mówię ,że to złe czy dobre. każdy robi auto pod siebie i nie neguję jego progresu ;) nawet dobrze ,że nie urywa uszu przy wysokich obrotach. zwyczajnie zdziwiłem się ,że jest tak spokojnie przy 4-6 krpm jak na przelot. to tyle ;) zero spinek :)

Paco wrzuć jakiś filmik z kabiny w trakcie jazdy :)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Paco » 9 mar 2012, 17:48

Postój, a jazda to dwa różne punkty odniesienia :) Powyżej 4tyś podczas jazdy na autostradzie zdecydowanie daje o sobie znać, powyżej 6tyś robi się już głośno. Jest dobrze tak jak ma być :P

henddrix napisał(a):... powodzenia z tym dobiciem do 150 Km


To odległe plany aczkolwiek do wiosny 2013r powinny zawitać ;)
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez MRk » 9 mar 2012, 21:43

ja wiem Paco :D dlatego napisałem nawet żebyś wrzucił jakiś filmik z kabiny w trakcie jazdy :) bo jeśli chodzi o postój, to cały czas mówię o tym ,że jak na rzędówkę to i tak cicho;) bo posłuchaj sobie jak Vka weed'a na twinloopie chodzi na postoju, to jest zupełnie co innego ;) własnie o to cały czas mi tylko chodziło :) ale to dobrze jeśli częściej ma Ci to auto służyć do jazdy na co dzień ,niż na tor :)

a do BP dojdzie T? :P
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Paco » 9 mar 2012, 22:49

Jak będę miał sprzęt to ponagrywam podczas jazdy :) Auto służy na co dzień i ma służyć... :) BP-T nie przewiduje :P Weed ma pełny przelot i większą średnicę ja mam wydech 2,25" zwężający się ku końcowi do 2" i dodatkowo katalizator sportowy to tez sporo wygłusza :)
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez MRk » 9 mar 2012, 22:58

no tak, katalizator... ;) zapomniałem :P to by dodatkowo wyjaśniało sprawę:) myślałem ,że też masz przelot pełny ,tyle że o mniejszej średnicy. jaki kolejny plan do realizacji? ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Paco » 10 mar 2012, 08:08

MRk napisał(a):jaki kolejny plan do realizacji? ;)


Odzyskanie ok. 10Nm... podejrzewam, że problem tkwi w obecnym CAI i zapłonie zatem, pewne modyfikacje oraz wrzucenie Ecumastera det3, zestrojenia tego tak aby było 130KM i 160Nm Dość optymistyczne założenia aczkolwiek spróbujemy zobaczymy ;)
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez MRk » 10 mar 2012, 08:57

ja miałem farta z CAI, bo i konstrukcyjnie jest zrobiony najprościej jak się dało ,bez zbędnych zawijasów ;) i swoją robotę ogólnie zrobił :) czyli podniósł i moc i moment ciut :)

a skoro auto ma służyć Ci na co dzień, a nie od święta, to rozumiem ,że nie planujesz zainwestować w zawias i posadzić ją na ziemię? ;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2008, 18:31
Posty: 952 (0/3)
Skąd: Chełmno/UK
Auto: MX-3 2.5 V6 (KL-ZE), '94

MB CLS 3.5 V6 CGI, '06

Postprzez Paco » 10 mar 2012, 22:37

Rzeczywiście miałeś farta ;) w moim przypadku myślę, że jak odpowiednia dawka paliwa zawita w stosunku do zasysanego powietrza wówczas wrócą utracone Nm ;)
Na pewno przez najbliższy rok-dwa gleby nie będzie wyleczyłem się na jakiś czas po ponad roku użytkowania w drugiej turkusowej MX'ie :P
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez tekkenfan » 10 mar 2012, 23:25

Sprawdź czy działa Ci VICS bo jak na moje to masz stale otwarty (lub tylko trochę przymknięty do 5200 obr/min) i stąd masz max moment mniejszy i uzyskiwany w wyższych obrotach. Fabrycznie powinien być w okolicach 4500 obr/min.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Egoist » 10 mar 2012, 23:46

15stego na AKS Chorzów wpadniesz ? :) Z chęcią obadałbym na żywo :)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez Paco » 11 mar 2012, 00:25

tekkenfan@ VICS działa poprawnie przynajmniej od strony mechanicznej sprawdzane nie raz... przy 5100 ładnie się otwiera przynajmniej na to wskazuje :] Muszę to porównać z innym egzemplarzem :)

Egoist@ 15stego niestety okazało się, że pracuję do 21:00 zatem odpadam :(
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez Egoist » 11 mar 2012, 00:54

Szkoda , ale co poradzić :<
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez Jacek176 » 15 mar 2012, 13:55

Paco napisał(a):a docelowo za rok 150KM :P

Czyżby wymiana tłoków się szykowała? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Paco » 15 mar 2012, 14:36

Jacek176 napisał(a):
Paco napisał(a):a docelowo za rok 150KM :P

Czyżby wymiana tłoków się szykowała? :D


Taak, zdecydowanie tłoki i za ciosem chyba ostre wałeczki też wpadną ;)

Narazie muszę się uporać ze spadkiem momentu albo vics daje ciała albo dolot... hmmm...
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez Jacek176 » 15 mar 2012, 14:47

No to myslę, że może byc więcej niż 150 :D
Jakie tłoki?
Wałeczki jakieś markowe czy też Świątek?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Paco » 17 mar 2012, 12:41

Prawdopodobnie wpadnie taki zestaw jak u Ciebie drogi Jacku :) Możliwe, że trochę ostrzejsze wałki aczkolwiek to jest sprawa jeszcze do przemyślenia :)
http://www.mx-3.pl – forum MAZDY MX-3!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2008, 20:30
Posty: 233
Skąd: Zabrze
Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r

Postprzez Jacek176 » 17 mar 2012, 22:32

Zdecy6dowanie zamawiaj ostrzejsze. Conajmniej 280 stopni. Wtedy może nawet przegonisz mnie z mocą :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy