Mazda MX-3 1.6 B6 '93r & MX-3 1.8 BP DOHC
no dobra, ale o to chodzi ,że nawet przy wyższych obrotach nie słychać tego efektu. można powiedzieć ,że jest cichy na całej skali obrotów. dlatego napisałem, że w Vkach jest inaczej, bo tam raczej na wysokich drze się w porównaniu do rzędówki. czytaj do końca i ze zrozumieniem
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
nie piekli sie tak bo spłoniesz
gdyby chciał uzyskać efekt dźwięku Vki to by zrobił swapa
zrobił tak jakie miał założenie i jest zadowolony a ty marudzisz, to nie twoje auto
Paco

gdyby chciał uzyskać efekt dźwięku Vki to by zrobił swapa
zrobił tak jakie miał założenie i jest zadowolony a ty marudzisz, to nie twoje auto
Paco

- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
a gdzie Ty marudzenie widzisz? tylko stwierdziłem fakt. nie mówię ,że to złe czy dobre. każdy robi auto pod siebie i nie neguję jego progresu
nawet dobrze ,że nie urywa uszu przy wysokich obrotach. zwyczajnie zdziwiłem się ,że jest tak spokojnie przy 4-6 krpm jak na przelot. to tyle
zero spinek
Paco wrzuć jakiś filmik z kabiny w trakcie jazdy
Paco wrzuć jakiś filmik z kabiny w trakcie jazdy
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Postój, a jazda to dwa różne punkty odniesienia
Powyżej 4tyś podczas jazdy na autostradzie zdecydowanie daje o sobie znać, powyżej 6tyś robi się już głośno. Jest dobrze tak jak ma być 
To odległe plany aczkolwiek do wiosny 2013r powinny zawitać
henddrix napisał(a):... powodzenia z tym dobiciem do 150 Km
To odległe plany aczkolwiek do wiosny 2013r powinny zawitać
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
ja wiem Paco
dlatego napisałem nawet żebyś wrzucił jakiś filmik z kabiny w trakcie jazdy
bo jeśli chodzi o postój, to cały czas mówię o tym ,że jak na rzędówkę to i tak cicho;) bo posłuchaj sobie jak Vka weed'a na twinloopie chodzi na postoju, to jest zupełnie co innego
własnie o to cały czas mi tylko chodziło
ale to dobrze jeśli częściej ma Ci to auto służyć do jazdy na co dzień ,niż na tor
a do BP dojdzie T?
a do BP dojdzie T?
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Jak będę miał sprzęt to ponagrywam podczas jazdy
Auto służy na co dzień i ma służyć...
BP-T nie przewiduje
Weed ma pełny przelot i większą średnicę ja mam wydech 2,25" zwężający się ku końcowi do 2" i dodatkowo katalizator sportowy to tez sporo wygłusza 
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
no tak, katalizator...
zapomniałem
to by dodatkowo wyjaśniało sprawę:) myślałem ,że też masz przelot pełny ,tyle że o mniejszej średnicy. jaki kolejny plan do realizacji? 
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
MRk napisał(a):jaki kolejny plan do realizacji?
Odzyskanie ok. 10Nm... podejrzewam, że problem tkwi w obecnym CAI i zapłonie zatem, pewne modyfikacje oraz wrzucenie Ecumastera det3, zestrojenia tego tak aby było 130KM i 160Nm Dość optymistyczne założenia aczkolwiek spróbujemy zobaczymy
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
ja miałem farta z CAI, bo i konstrukcyjnie jest zrobiony najprościej jak się dało ,bez zbędnych zawijasów
i swoją robotę ogólnie zrobił
czyli podniósł i moc i moment ciut 
a skoro auto ma służyć Ci na co dzień, a nie od święta, to rozumiem ,że nie planujesz zainwestować w zawias i posadzić ją na ziemię?
a skoro auto ma służyć Ci na co dzień, a nie od święta, to rozumiem ,że nie planujesz zainwestować w zawias i posadzić ją na ziemię?
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Rzeczywiście miałeś farta
w moim przypadku myślę, że jak odpowiednia dawka paliwa zawita w stosunku do zasysanego powietrza wówczas wrócą utracone Nm
Na pewno przez najbliższy rok-dwa gleby nie będzie wyleczyłem się na jakiś czas po ponad roku użytkowania w drugiej turkusowej MX'ie
Na pewno przez najbliższy rok-dwa gleby nie będzie wyleczyłem się na jakiś czas po ponad roku użytkowania w drugiej turkusowej MX'ie
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Sprawdź czy działa Ci VICS bo jak na moje to masz stale otwarty (lub tylko trochę przymknięty do 5200 obr/min) i stąd masz max moment mniejszy i uzyskiwany w wyższych obrotach. Fabrycznie powinien być w okolicach 4500 obr/min.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
15stego na AKS Chorzów wpadniesz ?
Z chęcią obadałbym na żywo 
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
tekkenfan@ VICS działa poprawnie przynajmniej od strony mechanicznej sprawdzane nie raz... przy 5100 ładnie się otwiera przynajmniej na to wskazuje
Muszę to porównać z innym egzemplarzem 
Egoist@ 15stego niestety okazało się, że pracuję do 21:00 zatem odpadam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Egoist@ 15stego niestety okazało się, że pracuję do 21:00 zatem odpadam
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Szkoda , ale co poradzić :<
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
Jacek176 napisał(a):Paco napisał(a):a docelowo za rok 150KM
Czyżby wymiana tłoków się szykowała?
Taak, zdecydowanie tłoki i za ciosem chyba ostre wałeczki też wpadną
Narazie muszę się uporać ze spadkiem momentu albo vics daje ciała albo dolot... hmmm...
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Prawdopodobnie wpadnie taki zestaw jak u Ciebie drogi Jacku
Możliwe, że trochę ostrzejsze wałki aczkolwiek to jest sprawa jeszcze do przemyślenia 
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości