Mazda 323 BF B6T GTX 1988 TURBO 4 x 4 (SPRZEDANA)
I zostaly na samochodzie bo nie znalazłeś magicznego kluczyka do odkrecenia dekli od alusow. A ja go odnalazlem ;–). Opona to 195 50 15 et 35 + PIERSCIENIE CENTRUJACE. Przód wystaje poza obrys błotnikia ale tak jest nawet wbite w brifie niemieckim. W tej chwili jestem poza domem a auto jest bez silnika . Wpadaja nowe pierscienie nowa glowica uszczelka . Cały silnik na śrubki rozkrecony i skladany na nowo. Niebawem zdjecia i dokladne info.celuje w zdrowe 0,8 bara czyli okolice 200 km bez kucia. Duzy IC nowa chlodnica nowe kable zaplonowe i wogole wszystko nowe . Ile starczy kasy a szybko sie rozchodzi. Pzdr.
DARO Ty chyba żarty sobie robisz ......żeby takie felgi odkręcić – to ja kluczyk dostałem do ręki od niemiaszka który mi ją sprzedawał ....Dla pocieszenia elegancki praktycznie nowy komplet zimówek w 14 calach z ori felgą lezą w garażu i czekają na zimę 
Tak więc DARO ---- odpuść
PS gdybym one mi się choć troszkę podobały to już dawno były by inne na tej białej – ale wzór zupełnie do mnie nie przemawia
Tak więc DARO ---- odpuść

PS gdybym one mi się choć troszkę podobały to już dawno były by inne na tej białej – ale wzór zupełnie do mnie nie przemawia

- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Darek!!! Kręć jakiś filmik jak to maleństwo się powinno zbierać!
PS. Wszyscy kochają Piotrka
U mnie dzisiaj powolutku... rozrząd poszedł w dół, pompa wody i termostat. Zdjęty kolektor wydechowy, więc zostaje jeszcze dolot z całą tą "puszką" nad nim, wtryski i zabieram głowicę na przejażdżkę do pana doktora.
Jak złożę wszystko do kupy to będę musiał chwilę podocierać i powoli jeździć
Lada dzień wracam do Wrocka i wrzucę opis prac i zdjęcia .
Pzdr
Lada dzień wracam do Wrocka i wrzucę opis prac i zdjęcia .
Pzdr
Głowica wróciła po generalnym remoncie .
Nowe gumki zaworowe , frezowanie gniazd , planowanie głowicy , docieranie , mycie , sprawdzenie szczelności itd.
Tłoki lądują już na miejscu z nowymi pierścieniami
Na razie 1 i 4 , Panewki jak nowe 0 zużycia
Tak teraz jest pod maską
Szukam nowej chłodnicy , nowego IC, i węży bo stare to śmietnik .
Pokrywa zaworów jedzie do lakierni wraz z kolektorem – będą białe .
Rozpórka będzie złota tez jedzie do spa .
a to wszystko trzeba jeszcze z powrotem zamontować.
Zakupiłem tez nowe przewody , świece , wszystkie uszczelki jakie się dało a reszta to sylicon.
Cel 200 KM
Nowe gumki zaworowe , frezowanie gniazd , planowanie głowicy , docieranie , mycie , sprawdzenie szczelności itd.
Tłoki lądują już na miejscu z nowymi pierścieniami
Na razie 1 i 4 , Panewki jak nowe 0 zużycia
Tak teraz jest pod maską
Szukam nowej chłodnicy , nowego IC, i węży bo stare to śmietnik .
Pokrywa zaworów jedzie do lakierni wraz z kolektorem – będą białe .
Rozpórka będzie złota tez jedzie do spa .
a to wszystko trzeba jeszcze z powrotem zamontować.
Zakupiłem tez nowe przewody , świece , wszystkie uszczelki jakie się dało a reszta to sylicon.
Cel 200 KM
Jak będzie gotowa zamawiam jazdę testową, oficjalnie jako pierwszy 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Pięknie się dzieje 
Jak bym miał wszystko to za 3 dni auto by już jeździło.
A tak graty w lakierni proszkowej .
z innej beczki .
Mam pytanie czysto techniczne .
Jest moment dokręcenia śrub korbowodu i głowicy na fabrycznych szpilkach ?
Składam silnik do kupy i tak się dopytuje aby nie strzelić gafy?
Znalazłem wszystko w manualu serwisowym
A tak graty w lakierni proszkowej .
z innej beczki .
Mam pytanie czysto techniczne .
Jest moment dokręcenia śrub korbowodu i głowicy na fabrycznych szpilkach ?
Składam silnik do kupy i tak się dopytuje aby nie strzelić gafy?
Znalazłem wszystko w manualu serwisowym
Pokrywa zaworów doczyszczona
a od spodu było po 3 mm smoły i szlamu starego oleju.
Dziś lakiernia w piątek odbiór – kolor niespodzianka
Może złoty ?
a od spodu było po 3 mm smoły i szlamu starego oleju.
Dziś lakiernia w piątek odbiór – kolor niespodzianka
DARO MAZDA 323 napisał(a):Może złoty ?
Nieeeeeeeee, jakoś mi tu nie pasuje
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Proponuję sinokoperkowy – róż 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Raczej pójde w niebieski
Już jutro odbiór.
Ale znowu kłody pod nogii.
Okazało się że turbo jest chore. Dokładnie turbina i wirnik OK.
Pęknięta jest muszla żeliwna od zewnątrz strony i od środka na wylocie z turbo ;(
Szukam na gwałt samej muszli żeliwnej . Gdyby ktoś miał uszkodzoną turbinę ze zdrową muszlą to chętnie odkupię.
Ale znowu kłody pod nogii.
Okazało się że turbo jest chore. Dokładnie turbina i wirnik OK.
Pęknięta jest muszla żeliwna od zewnątrz strony i od środka na wylocie z turbo ;(
Szukam na gwałt samej muszli żeliwnej . Gdyby ktoś miał uszkodzoną turbinę ze zdrową muszlą to chętnie odkupię.
Dobry wybór z tym kolorem. U siebie planuje zrobić podobny odcień co Crenshaw. Ciekawe jak wyjdzie w BF'ce.
https://lh3.googleusercontent.com/-km1QDJRdDVY/U9AAFuM4K5I/AAAAAAAAG-Y/4KddAnXWKiQ/s800/DSC_0097.JPG
Szkoda turbiny, ale patrząc na dotychczasowe tempo prac szybko ogarniesz temat
https://lh3.googleusercontent.com/-km1QDJRdDVY/U9AAFuM4K5I/AAAAAAAAG-Y/4KddAnXWKiQ/s800/DSC_0097.JPG
Szkoda turbiny, ale patrząc na dotychczasowe tempo prac szybko ogarniesz temat
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Daro – zmobilizuj mnie jutro ok 9 rano telefonem to podjadę do garażu – tam mam turbo z uszkodzonymi łopatkami wirnika – ale zew. chyba było wsio ok.... mam całe 1500m do garażu więc się uda 
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
TTter – dzwonię
Jest Niebiesko .
Jest Niebiesko .
A gdzie fotki 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):A gdzie fotki
Czekamy na spy foto przed złożeniem...
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości