Mazda MX-3 EC K8 1994 1.8 V6
No ładniutka , i widzę że oryginalne fele na biało dają rade i fajnie wyglądają, ja mam 15 na zimę i machnę je na biało, a powiedz jak z tymi lampami ma się sprawa tworzywa/plastiku
, bo słyszałem że są pewne niedociągnięcia ale chyba nie jest to na tyle kłopotliwe bo ze atestu nie mają to mnie to akurat rybka a w planach mam tez ich zakup 
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
- Od: 18 wrz 2012, 11:42
- Posty: 150
- Skąd: Będzin
- Auto: Mx3 1,8 v6 92
Lampy świecą normalnie, nie rozumiem z czego wynika brak atestu. Ja je mam i nic się z nimi nie dzieje. Wszystko jest ok
Gorzej z lampami z tył lexus clear black ... parują i tu sie pojawia problem, bo ciężko wymyślić patent na to aby nie parowały. Już ją rozszczelniałem, uszczelniałem i ehh.... czasochłonna sprawa
Jak ktoś miał z nimi problem i sobie poradził to niech da znać 
Miałem zamiar kiedyś sprzedawać mx'a tzn, był taki pomysł
Generalnie była tylko 2 dni w internecie do sprzedania ale sie rozmyśliłem i trzymam ją dla siebie
Kupców i chętnych nie brakowało przez te dwa dni nie brakowało.
Dopisano 29 sie 2013, 14:55:
nie polecam na zime na biało
zajdą brudem migiem, lepiej na czarno
ja tak bd robił :}
Miałem zamiar kiedyś sprzedawać mx'a tzn, był taki pomysł
Generalnie była tylko 2 dni w internecie do sprzedania ale sie rozmyśliłem i trzymam ją dla siebie
Dopisano 29 sie 2013, 14:55:
amhp napisał(a):Lampy świecą normalnie, nie rozumiem z czego wynika brak atestu. Ja je mam i nic się z nimi nie dzieje. Wszystko jest okGorzej z lampami z tył lexus clear black ... parują i tu sie pojawia problem, bo ciężko wymyślić patent na to aby nie parowały. Już ją rozszczelniałem, uszczelniałem i ehh.... czasochłonna sprawa
Jak ktoś miał z nimi problem i sobie poradził to niech da znać
Miałem zamiar kiedyś sprzedawać mx'a tzn, był taki pomysł![]()
Generalnie była tylko 2 dni w internecie do sprzedania ale sie rozmyśliłem i trzymam ją dla siebieKupców i chętnych nie brakowało przez te dwa dni nie brakowało.
Kt65c453 napisał(a):No ładniutka , i widzę że oryginalne fele na biało dają rade i fajnie wyglądają, ja mam 15 na zimę i machnę je na biało, a powiedz jak z tymi lampami ma się sprawa tworzywa/plastiku, bo słyszałem że są pewne niedociągnięcia ale chyba nie jest to na tyle kłopotliwe bo ze atestu nie mają to mnie to akurat rybka a w planach mam tez ich zakup
nie polecam na zime na biało
-
amhp
Ja z tylnymi lampami clear black poszedłem w inną stronę, tzn. nawierciłem 3-4 malutkie otworki w dolnej części klosza. Trzeba robić to ostrożnie, żeby nie pękły. Problem parowania zniknął.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
http://www.mazparts.pl/oferta-specjalna ... s-9-k8kfkl
mówisz że od dołu ale od zewnetrznej strony czy jak za 'łączeniem' ?: )
ten zestaw rozrządu będzie ok? Czegoś brakuje do 'kompletnej wymiany' ? jakość zestawu jest raczej ok czy nie? Za ile wy wymienialiście rozrząd w Vałkach?
mówisz że od dołu ale od zewnetrznej strony czy jak za 'łączeniem' ?: )
ten zestaw rozrządu będzie ok? Czegoś brakuje do 'kompletnej wymiany' ? jakość zestawu jest raczej ok czy nie? Za ile wy wymienialiście rozrząd w Vałkach?
-
amhp
Od dołu, od zewnątrz, w przezroczystej części, tuż przed czarną krawędzią. Nie zrobię teraz fotek, bo auto jest u stroiciela. Ale gdyby trzeba było to się i to załatwi.
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
kolego jak możesz to załatw jakieś foto bo naprawde z mojej strony probowalem juz wszystkiego z tymi lampkami 
-
amhp
o prosze, mysle ze cena dobra 
Nikt nie jest w stanie odpisac na mojego posta wyzej w sprawie tych czesci z rozrzadem? patrzylem na inne tematy to wydaje sie że czesci spoko, ale wolalbym poznac opinie i realne dane kogos kto juz ten rozrzad robil i ile faktycznie to wychodzi w praktyce
_
Nikt nie jest w stanie odpisac na mojego posta wyzej w sprawie tych czesci z rozrzadem? patrzylem na inne tematy to wydaje sie że czesci spoko, ale wolalbym poznac opinie i realne dane kogos kto juz ten rozrzad robil i ile faktycznie to wychodzi w praktyce
-
amhp
Ten komplet jest bardzo dobry jaościowo, a cena jak najbardzisj w porządku 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
dzieki kolego, wlasnie wczoraj bylem po sklepach w mojej miejscowosci i faktycznie, ta cena ktora oni tu daja na necie jest bdb a czesci ok.
Zmieniajac temat.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

PANOWIE, WIDZE WAS TAM : )!! Fajnie bylo by stanac obok kogos z forum...
Zmieniajac temat.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

PANOWIE, WIDZE WAS TAM : )!! Fajnie bylo by stanac obok kogos z forum...
-
amhp
Wiesz co, napisz mi o ktorej być w dynowie to bd. Ja jade z Iwonicza Zdroju moim czerepem. ^^
Dopisano 12 wrz 2013, 12:59:
Pytanie: Ktoś z was wymieniał samodzielnie koncowki drazkow i laczniki stabilizatora z przodu? duzo z tym zabawy? Przy stabilizatorze bylo by to takie latwe jak wyglada? zeby odkrecic 2 nakretki, zalozyc nowy i dokrecic nakretki? :O A jak jest z koncowka drazka?
Dopisano 12 wrz 2013, 12:59:
Pytanie: Ktoś z was wymieniał samodzielnie koncowki drazkow i laczniki stabilizatora z przodu? duzo z tym zabawy? Przy stabilizatorze bylo by to takie latwe jak wyglada? zeby odkrecic 2 nakretki, zalozyc nowy i dokrecic nakretki? :O A jak jest z koncowka drazka?
-
amhp
Łączniki stabilizatora to nie problem
Najlepiej podnieś cały przód wtedy "zluźnisz" stabilizator i łatwiej będzie Ci je wymienić
Co do końcówek drążków to odkręcasz ją od zwrotnicy i wybijasz ze stożka. Później poluzujesz kontrę na drążku i skręcisz końcówkę z drążka. Nową wkręcasz tyle samo obrotów co stara i kontrujesz. Po wymianie końcówek pasowało by sprawdzić zbieżność, bo szkoda opon
Dokładniej co i jak powiem Ci w Niedzielę 

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
tomekV6 napisał(a):Łączniki stabilizatora to nie problemNajlepiej podnieś cały przód wtedy "zluźnisz" stabilizator i łatwiej będzie Ci je wymienić
Co do końcówek drążków to odkręcasz ją od zwrotnicy i wybijasz ze stożka. Później poluzujesz kontrę na drążku i skręcisz końcówkę z drążka. Nową wkręcasz tyle samo obrotów co stara i kontrujesz. Po wymianie końcówek pasowało by sprawdzić zbieżność, bo szkoda opon
Dokładniej co i jak powiem Ci w Niedzielę
szczerze? najwiekszy problem byl z lacznikami stabilizatora. W mxie zeby je odkrecic trzeba skontrować 'gimbusem'.... po wlozeniu imbusika, zblokowaniu sruby i probie odkrecenia nakretki stwierdzilem iż był tak skorodowany środek śruby że imbus mogłem sobie w d. wsadzić, imbus obkrecił środek
Generalnie podliczając MX znów zeżarł trochę pieniędzy. Jak się kocha to nie ma że boli.... ;/
-nowe końcówki drążka
-nowe łączniki stabilizatora
-nowe przeguby zew.
-nowe sworznie
-ori sprężynki zamiast gównianych 'obniżających'
-nowy olej + filtr
-nowa poducha + łożysko amorka
-nowy płyn chłodniczy
-nowy pasek alternatora
-nowe roleczki...
-nowe klocki przód
-wypróżnienie środka katalizatora
-delikatna modyfikacja tylnego wydechu ^^
większość z firmy 555 i TRW. Jakoś się nie zawiodłem na tych firmach jeszcze....
Najbardziej zadowolony jestem z tego ze doprowadziłem zawieche do serii... Było nisko i fajnie, ale siadły 2 osoby i przy każdej nierówności dobijało .... powiedziałem: nie dziękuje, teraz jest seria, można sobie pozapierd*** po wsi a auto trzyma się genialnie....
do zrobienia mazdy już niedaleko...zostały fotele przód, blacharsko malowanie i usuwanie wgniecen, rdzy jako tako nie ma
na wszystko przyjdzie czas bo ten samochodzik na to zasługuje




-
amhp
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości