Mazda MX-3 EC K8 1994 1.8 V6

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez wiiteekk » 26 sie 2013, 23:39

Już drugi raz chciałeś ja sprzedawać :)
wiiteekk
 

Postprzez Kt65c453 » 27 sie 2013, 07:37

No ładniutka , i widzę że oryginalne fele na biało dają rade i fajnie wyglądają, ja mam 15 na zimę i machnę je na biało, a powiedz jak z tymi lampami ma się sprawa tworzywa/plastiku ??, bo słyszałem że są pewne niedociągnięcia ale chyba nie jest to na tyle kłopotliwe bo ze atestu nie mają to mnie to akurat rybka a w planach mam tez ich zakup :)
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 11:42
Posty: 150
Skąd: Będzin
Auto: Mx3 1,8 v6 92

Postprzez amhp » 29 sie 2013, 14:47

Lampy świecą normalnie, nie rozumiem z czego wynika brak atestu. Ja je mam i nic się z nimi nie dzieje. Wszystko jest ok :) Gorzej z lampami z tył lexus clear black ... parują i tu sie pojawia problem, bo ciężko wymyślić patent na to aby nie parowały. Już ją rozszczelniałem, uszczelniałem i ehh.... czasochłonna sprawa :) Jak ktoś miał z nimi problem i sobie poradził to niech da znać :D

Miałem zamiar kiedyś sprzedawać mx'a tzn, był taki pomysł :P
Generalnie była tylko 2 dni w internecie do sprzedania ale sie rozmyśliłem i trzymam ją dla siebie :) Kupców i chętnych nie brakowało przez te dwa dni nie brakowało.

Dopisano 29 sie 2013, 14:55:

amhp napisał(a):Lampy świecą normalnie, nie rozumiem z czego wynika brak atestu. Ja je mam i nic się z nimi nie dzieje. Wszystko jest ok :) Gorzej z lampami z tył lexus clear black ... parują i tu sie pojawia problem, bo ciężko wymyślić patent na to aby nie parowały. Już ją rozszczelniałem, uszczelniałem i ehh.... czasochłonna sprawa :) Jak ktoś miał z nimi problem i sobie poradził to niech da znać :D

Miałem zamiar kiedyś sprzedawać mx'a tzn, był taki pomysł :P
Generalnie była tylko 2 dni w internecie do sprzedania ale sie rozmyśliłem i trzymam ją dla siebie :) Kupców i chętnych nie brakowało przez te dwa dni nie brakowało.
Kt65c453 napisał(a):No ładniutka , i widzę że oryginalne fele na biało dają rade i fajnie wyglądają, ja mam 15 na zimę i machnę je na biało, a powiedz jak z tymi lampami ma się sprawa tworzywa/plastiku ??, bo słyszałem że są pewne niedociągnięcia ale chyba nie jest to na tyle kłopotliwe bo ze atestu nie mają to mnie to akurat rybka a w planach mam tez ich zakup :)


nie polecam na zime na biało :D zajdą brudem migiem, lepiej na czarno :) ja tak bd robił :}
amhp
 

Postprzez michaelB » 30 sie 2013, 13:11

Ja z tylnymi lampami clear black poszedłem w inną stronę, tzn. nawierciłem 3-4 malutkie otworki w dolnej części klosza. Trzeba robić to ostrożnie, żeby nie pękły. Problem parowania zniknął.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez amhp » 4 wrz 2013, 10:25

http://www.mazparts.pl/oferta-specjalna ... s-9-k8kfkl

mówisz że od dołu ale od zewnetrznej strony czy jak za 'łączeniem' ?: )

ten zestaw rozrządu będzie ok? Czegoś brakuje do 'kompletnej wymiany' ? jakość zestawu jest raczej ok czy nie? Za ile wy wymienialiście rozrząd w Vałkach? :)
amhp
 

Postprzez michaelB » 4 wrz 2013, 20:59

Od dołu, od zewnątrz, w przezroczystej części, tuż przed czarną krawędzią. Nie zrobię teraz fotek, bo auto jest u stroiciela. Ale gdyby trzeba było to się i to załatwi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez amhp » 5 wrz 2013, 07:23

kolego jak możesz to załatw jakieś foto bo naprawde z mojej strony probowalem juz wszystkiego z tymi lampkami :|
amhp
 

Postprzez rafał88 » 5 wrz 2013, 08:05

Ja tez mialem prbolem z jedna lampa i zrobilem tak jak kolega tu napisal i wczoraj cala para zeszla z lampy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez amhp » 5 wrz 2013, 09:09

i nie parowała rano? zawsze byla odparowana w kazdych warunkach pogodowych?
amhp
 

Postprzez rafał88 » 5 wrz 2013, 17:48

mylem wlasnie samochod i nie paruje, wiadome jak zrobic otwor zbyt blisko klosza to woda bd sie dostawac.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez amhp » 9 wrz 2013, 13:02

amhp
 

Postprzez wilusjdm » 9 wrz 2013, 14:58

Ja bym polecił "emalinium" z Tesco bardziej rzucające się w oko :D
A tak na poważnie to na zimę na pewno się sprawdzą, bierz bo cena kusząca .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez presco » 9 wrz 2013, 17:22

Mam takie 3 rok, czy lato czy zima i mogę polecić. Ucho od dywanika kierowcy mi się urwało, tylne nie są zbytnio dopasowane do mx-3 ale za to mają wysokie korytka i dobrze się sprawdzają.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 18:23
Posty: 83
Auto: mx-3 1.6 16V DOHC '96

Postprzez amhp » 9 wrz 2013, 19:41

o prosze, mysle ze cena dobra :)

Nikt nie jest w stanie odpisac na mojego posta wyzej w sprawie tych czesci z rozrzadem? patrzylem na inne tematy to wydaje sie że czesci spoko, ale wolalbym poznac opinie i realne dane kogos kto juz ten rozrzad robil i ile faktycznie to wychodzi w praktyce :)_
amhp
 

Postprzez Rafał_ » 10 wrz 2013, 00:47

Ten komplet jest bardzo dobry jaościowo, a cena jak najbardzisj w porządku <ok>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez amhp » 11 wrz 2013, 10:59

dzieki kolego, wlasnie wczoraj bylem po sklepach w mojej miejscowosci i faktycznie, ta cena ktora oni tu daja na necie jest bdb a czesci ok.

Zmieniajac temat.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1

Obrazek

PANOWIE, WIDZE WAS TAM : )!! Fajnie bylo by stanac obok kogos z forum...
amhp
 

Postprzez tomekV6 » 11 wrz 2013, 21:21

Prawdopodobnie będzie nas min. trzech, tzn. jeszcze buczos i ja <spoko> O której się tam pojawiasz ??
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez amhp » 12 wrz 2013, 12:32

Wiesz co, napisz mi o ktorej być w dynowie to bd. Ja jade z Iwonicza Zdroju moim czerepem. ^^

Dopisano 12 wrz 2013, 12:59:

Pytanie: Ktoś z was wymieniał samodzielnie koncowki drazkow i laczniki stabilizatora z przodu? duzo z tym zabawy? Przy stabilizatorze bylo by to takie latwe jak wyglada? zeby odkrecic 2 nakretki, zalozyc nowy i dokrecic nakretki? :O A jak jest z koncowka drazka?
amhp
 

Postprzez tomekV6 » 12 wrz 2013, 22:31

Łączniki stabilizatora to nie problem ;) Najlepiej podnieś cały przód wtedy "zluźnisz" stabilizator i łatwiej będzie Ci je wymienić <spoko> Co do końcówek drążków to odkręcasz ją od zwrotnicy i wybijasz ze stożka. Później poluzujesz kontrę na drążku i skręcisz końcówkę z drążka. Nową wkręcasz tyle samo obrotów co stara i kontrujesz. Po wymianie końcówek pasowało by sprawdzić zbieżność, bo szkoda opon :P Dokładniej co i jak powiem Ci w Niedzielę papa
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez amhp » 13 wrz 2013, 10:16

tomekV6 napisał(a):Łączniki stabilizatora to nie problem ;) Najlepiej podnieś cały przód wtedy "zluźnisz" stabilizator i łatwiej będzie Ci je wymienić <spoko> Co do końcówek drążków to odkręcasz ją od zwrotnicy i wybijasz ze stożka. Później poluzujesz kontrę na drążku i skręcisz końcówkę z drążka. Nową wkręcasz tyle samo obrotów co stara i kontrujesz. Po wymianie końcówek pasowało by sprawdzić zbieżność, bo szkoda opon :P Dokładniej co i jak powiem Ci w Niedzielę papa


szczerze? najwiekszy problem byl z lacznikami stabilizatora. W mxie zeby je odkrecic trzeba skontrować 'gimbusem'.... po wlozeniu imbusika, zblokowaniu sruby i probie odkrecenia nakretki stwierdzilem iż był tak skorodowany środek śruby że imbus mogłem sobie w d. wsadzić, imbus obkrecił środek :D...... bosch, tarcza i poszło.... montaż samego nowego lacznika to 5 min.... ale przynajmniej wiem teraz jaka jest roznica na zakretach przy wyje*** drazkach a nowych....... kosmiczna :)

Generalnie podliczając MX znów zeżarł trochę pieniędzy. Jak się kocha to nie ma że boli.... ;/
-nowe końcówki drążka
-nowe łączniki stabilizatora
-nowe przeguby zew.
-nowe sworznie
-ori sprężynki zamiast gównianych 'obniżających'
-nowy olej + filtr
-nowa poducha + łożysko amorka
-nowy płyn chłodniczy
-nowy pasek alternatora
-nowe roleczki...
-nowe klocki przód
-wypróżnienie środka katalizatora
-delikatna modyfikacja tylnego wydechu ^^



większość z firmy 555 i TRW. Jakoś się nie zawiodłem na tych firmach jeszcze....
Najbardziej zadowolony jestem z tego ze doprowadziłem zawieche do serii... Było nisko i fajnie, ale siadły 2 osoby i przy każdej nierówności dobijało .... powiedziałem: nie dziękuje, teraz jest seria, można sobie pozapierd*** po wsi a auto trzyma się genialnie....

do zrobienia mazdy już niedaleko...zostały fotele przód, blacharsko malowanie i usuwanie wgniecen, rdzy jako tako nie ma :>

na wszystko przyjdzie czas bo ten samochodzik na to zasługuje :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
amhp
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy