Mazda 323C BA BP '95r 1.8 16V

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez 187Piru » 4 paź 2012, 17:48

luki_92_92 napisał(a):Jak dasz lekko w dół to jedzie manualnie, jak wciśniesz do końca to automatycznie jedzie do samego dołu, w górę masz tylko manualnie czyli musisz trzymać. Przynajmniej ja tak mam w 323F więc pewnie masz tak samo.



bardzo często jest tak ze w górę musisz trzymać ciągle... mam tej jeepa granda i tez tak jest. wszystkie vw tez tak maja. (wszystkie ktorymi śmigałem:)) a nie spotkałem się żeby było auto w jedną i w drugą str chociaż to ciekawe by było :D <spoko>

ps. dzięki za info o owej zaślepce :)

a mam jeszcze jedno pytanie. pod maską mam kupę nieużywanych wtyczek i tę na kokpicie od halogenów też mam zaślepioną. możliwe że instalacja już leży ale po prostu nie ma włącznika i odbiornika? (halogenów)
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2012, 15:55
Posty: 37
Skąd: Słubice
Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99

Postprzez budyn-87 » 4 paź 2012, 19:31

Tak instalacje już masz na pewno podciągniętą nie tylko tą, ale i podgrzewane lusterka podgrzewanie siedzeń i wiele innych instalacji jest już pod tapicerką i czeka na uaktywnienie :)

A co do szyb z tego co wiem każda BA ma tak że automat jedzie tylko na dół w górę samo nie jedzie bo to jakieś tam zasady bezpieczeństwa
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2010, 09:08
Posty: 705
Skąd: Pszczyna/Łąka
Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+

Postprzez luki_92_92 » 4 paź 2012, 19:41

Szkoda że szyba pasażera też nie jest w automacie tylko trzeba trzymać, kuzyn w mitsu carsima 1997 gdi ma automat w każdej szybie bodajże :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez asterf » 5 paź 2012, 10:15

budyn-87 myślisz że w każdej tak jest? Ja przymierzam się na lusterka, maty już są. Mam nadzieję że u mnie też jest bo inaczej to będzie więcej roboty... Pewnie któreś piny we wtyczce za to odpowiadają tak?

luki_92_92 dobry pomysł na moda, to bierzesz się za to;p? tekkenfan pisał, że w BG jest góra dół automat
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez 187Piru » 5 paź 2012, 16:47

asterf napisał(a):budyn-87 myślisz że w każdej tak jest? Ja przymierzam się na lusterka, maty już są. Mam nadzieję że u mnie też jest bo inaczej to będzie więcej roboty... Pewnie któreś piny we wtyczce za to odpowiadają tak?



ja mam nadzieję, że budyn-87 ma rację :) na drzwiach wyczaiłem, że okablowanie pod centralkę i pod szybki leży :) tylko tapicerkę zmienić siłowniczki zainstalować i jest elektryczność <glupek2>
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2012, 15:55
Posty: 37
Skąd: Słubice
Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99

Postprzez budyn-87 » 5 paź 2012, 17:10

asterf napisał(a):budyn-87 myślisz że w każdej tak jest? Ja przymierzam się na lusterka, maty już są. Mam nadzieję że u mnie też jest bo inaczej to będzie więcej roboty... Pewnie któreś piny we wtyczce za to odpowiadają tak?


gdzieś widziałem jak przerabiają cały przełącznik i jest automat w każdą stronę ale trochę dłubania jest.
Co do mat polecam. Wbrew pozorom bardzo przydatny bajer. Piny tak jak mówisz są, jeśli masz el. lusterka to są to te 2 wolne a jeśli nie masz to ci mogę zrobić fotke
A i jeszcze o ile pamiętam na 90% będziesz musiał potrzebować przekaźnik "LA 10" ale to groszowe sprawy
<faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2010, 09:08
Posty: 705
Skąd: Pszczyna/Łąka
Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+

Postprzez asterf » 5 paź 2012, 17:14

e no podpiąłbym się pod przekaźnik od podgrzewania tylnej szybki, bo to fabrycznie też jest tak spięte co nie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez budyn-87 » 5 paź 2012, 20:47

właśnie że w kostce w drzwiach jest tak jak by osobno i trzeba dać przekaźnik bo nie grzeje, gniazdo na niego też jest więc tylko wkładasz i działa. Do tylnej szyby też by się dało wpiąć ale trzeba by było instalacje do środka przeciągnąć
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2010, 09:08
Posty: 705
Skąd: Pszczyna/Łąka
Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+

Postprzez luki_92_92 » 5 paź 2012, 21:58

Jak już przerabiać panel w drzwiach i dłubać to warto pomyśleć o podświetlanym tak jak ma pewna osoba z innego klubu :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez asterf » 6 paź 2012, 20:15

luki_92_92przełączniku? też o tym myślałem, budyn-87 a gdzie to gniazdo jest?

Na razie to walka z pokrywką, ani ja, ani nikt inny nie podołał, żeby olej nie przeciekał, raz dłużej, raz krócej ale zawsze w końcu się leje, załamuje mnie to! :|

Panowie co robicie, żeby nie parowały szybki podczas jazdy w deszczu. Czasem są takie temp, że normalnie nie da się jechać. dmuchawa na 4, nawiew na szybę tylko maks cieple powietrze i można się zagotować w samochodzie, a i tak trochę paruje przednia szyba, a boczne to już lepiej nie mówić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez tekkenfan » 6 paź 2012, 20:31

asterf napisał(a):Na razie to walka z pokrywką, ani ja, ani nikt inny nie podołał

Stosujesz ORI uszczelkę czy zamienniki?
Może Ci się płaszczyzna zwichrowała?

Co do parowania to proponuję odkurzyć w środku i wyrzucić gazety i tym podobne rzeczy które lubią gromadzić wilgoć.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez asterf » 7 paź 2012, 02:34

pokrywkę zmieniłem, bo była lekko pęknięta. kupiłem z anglika na allegro. reinza i ajuse próbowałem, nie ori...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez tekkenfan » 7 paź 2012, 02:39

No to już wiesz czemu cieknie. Najśmieszniejsze jest to że ori uszczelka nie jest dużo droższa od zamienników. Co niektórzy jeszcze dają trochę sylikonu na tych półkolach nad wałkami i aparatem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez asterf » 7 paź 2012, 08:22

też dawałem, raz dałem nawet po całości nad i pod uszczelką. dosyć długo trzymało ale w końcu poszło :)
Teraz ciężko po silikonie mogę dokładnie doczyścić te zagłębienia, normalnie cały dzień roboty. Dobra spróbuję dorwać ORI i zobaczę. Dzięki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez 187Piru » 8 paź 2012, 20:53

nie musi byc cieply nawiew :)) jak wieje zimnym to para tez zejdzie... wiatr jest wiatr heh
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2012, 15:55
Posty: 37
Skąd: Słubice
Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99

Postprzez luki_92_92 » 8 paź 2012, 21:18

U mnie para schodzi tylko jak jest ciepły nawiew lub włączona klima, jak dam zimny nawiew para nie znika nie wiem czemu tak jest <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez 187Piru » 9 paź 2012, 18:21

tez nie mam pojecia ;/ u mnie dam nawiewy na zimna 1-ke i looz. kilka sekund i jest odparowane. no chyba ze jest na dworze 0stopni jak dzisiaj bylo w nocy to fftedy cieply pelna para hehe ale w czasie deszczu to albo max zimny jak mi goraco albo tak w przejsciowce miedzy zimnym a cieplym do 2 stopnia dmucha i jest spoko loozik :) :]



przypomnialo mi sie ze mialem w mondziaku kiedys problemy z parowaniem szyb bo zimny nie wial wgl a goracy slabo i kumpel powiedzial mi zebym wymienil filtr od nawiewow. tam byl w podszybiu. wymienilem i pomoglo <jupi>
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2012, 15:55
Posty: 37
Skąd: Słubice
Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99

Postprzez asterf » 9 paź 2012, 19:15

ja nie mam filtra kabiny wgl u siebie i sądzę, że to kwestia tak jak tekkenfan pisał. Jak wsiądziesz zmoczony z deszczu do auta to zaczniesz parować, jak masz w środku suchutko i sam nie jesteś podlany deszczem to pewnie jest no problemo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez 187Piru » 9 paź 2012, 19:56

asterf napisał(a):ja nie mam filtra kabiny wgl u siebie i sądzę, że to kwestia tak jak tekkenfan pisał. Jak wsiądziesz zmoczony z deszczu do auta to zaczniesz parować, jak masz w środku suchutko i sam nie jesteś podlany deszczem to pewnie jest no problemo




<spoko> <spoko> <spoko>
może i silniczek malutki ale dusza wielkości titanica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2012, 15:55
Posty: 37
Skąd: Słubice
Auto: MAZDA 323 V C 1.3i 16V 80KM Anno Domini'96

JEEP GRAND CHEROKEE WJ 3.1TD 140KM Anno Domini'99

Postprzez luki_92_92 » 9 paź 2012, 20:23

asterf napisał(a):ja nie mam filtra kabiny wgl u siebie i sądzę, że to kwestia tak jak tekkenfan pisał. Jak wsiądziesz zmoczony z deszczu do auta to zaczniesz parować, jak masz w środku suchutko i sam nie jesteś podlany deszczem to pewnie jest no problemo


No ja mam filtr kabinowy a i tak czasami parują szyby (jak jest fest wilgoć w powietrzu np. pada kilka dni bez przerwy)

Czasami jak się zostawi auto a później się przyjdzie i są zaparowane szyby, ja mam na to taki myk że przed wyłączeniem silnika daję nawiew na nogi – jakoś dziwnym trafem wtedy nigdy szyby nie parują, może chodzi o powietrze wydobywające się z nawiewów? :D Przydaje się to szczególnie w zimie, gdzie taka para na szybach zamarza, i później mamy problem bo trzebaby drapać szyby od środka <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy