Mazda 323 BF B6T 1988r – GTX 4WD – 1.6 16V Turbo

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez mlody1921 » 18 mar 2013, 19:34

Bratcukierka bladzisz panie bladzisz moze i 323 sa ladne ale dla mnie osobiscie mx3 tez jest cudnym autem poprostu bf to inna epoka , kurde sa gustai gusciki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez BratCukierka » 18 mar 2013, 20:37

Oczywiście, że MX-3 jest fajnym autkiem i też złego słowa nie powiem na ten model, ładnie wygląda i daje mnóstwo frajdy z jazdy... Dla Mnie dobre mazdy skończyły się na EC/BG/GE... miałem 323 F BA i mimo, że jeździło się ok, ładnie brzmiało na remusie i obniżone fajnie jeździło po zakrętach, ale nie wywoływało we Mnie emocji...
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Adriano_4G » 25 mar 2013, 22:41

Dostałem cynk że mnie tu obgadują. ;)
Co do mojej ex to wygląda na to, że nowy właściciel nic z tym autem nie zrobił od zakupu co mnie trochę smuci choćby dlatego że BF turbo to gatunek na wymarciu...
TTter napisał(a):Co do Ex Adrianowej BFki to sytuacja wyglada tak że chciałem ją łyknąć do kompletu ale dowiedziałem się że jeśli chodzi o blachę to łatwiej i taniej będzie zmienić budę niż ratować obecną. Tak więc sporo, sporo pracy i czasu przed przyszłym nabywcą bo ja się na pewno poddaję.

Blacha jest do odratowania jak najbardziej i nawet przez myśl mi by mi nie przeszła zmiana budy także ktoś Ci TTter lewe info sprzedał (nie mam żadnego interesu w sprzedaży tego auta jakby co także piszę szczerze). :)
Większym problemem może być pozyskanie pasującej zwrotnicy bo części do tych aut jest jak na lekarstwo a to musi być wersja z "dużymi" <lol> tarczami 260mm i wygląda na to, że nowemu właścicielowi się to zadanie nie udało.
Generalnie auto dla kogoś ogarniętego lub z zaprzyjaźnionym warsztatem jeżeli ma być jeżdzone a nie stać latami w garażu. :)
A co do GTX'a którego dotyczy ten temat to TTter gratuluję właściwego podejścia, fajnie widzieć BF turbo w akcji, szczególnie jak jest jeszcze przy tym modyfikowane z głową. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez TTter » 25 mar 2013, 22:55

Adriano takie info sprzedał mi obecny właściciel samochodu. Powiedział że jego blacharz stwierdził ze taniej będzie kupić nową budę i poprzekładać niż ratować tą. Nie wiem ile w tym prawdy ale szkoda jej tak czy inaczej. Gdyby blacha była do odratowania to niezły rodzynek by przetrwał a tak czuje ze za dużej przyszłości jej nie wróżę.......skoro obecny właściciel ma takie o niej zdanie.....Ale mówił że jest duzo szybsza niż GTFour jego brata :D
Orange Wheels........White Car??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 17:09
Posty: 118
Skąd: Opole
Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005

Postprzez Adriano_4G » 25 mar 2013, 23:19

Haha, takiej odpowiedzi się nie spodziewałem! :D
No w sumie pytanie czy auto od przejścia w ręce nowego właściciela stało pod dachem czy pod chmurą ale mimo wszystko uważam że czas/koszt wymiany budy ma się nijak do zrobienia blacharki – myślę że w 2 tysiącach z materiałami się można zmieścić żeby to dobrze zrobić tylko musiałby się znaleźć ktoś kto chciałby takie auto dłużej potrzymać bo wiadomo że w samochodzie do zabawy na pół roku nie opłaca się inwestować takich pieniędzy przy tej wartości auta.
Swoją drogą znalezienie idealnej budy w aucie z tego rocznika raczej graniczy z cudem więc też by taki dawca pewnie wizyty u blacharza wymagał.
Co do szybkości to to auto naprawdę zap...., realne 13.5s na 1/4, brakuje mi tego kopa w plecy na trójce przy 1.4 bara. <serduszka>
Te silniki mają potencjał do 250 KM w serii takze warto się trochę z nimi pobawić o ile napęd Ci TTter pozwala. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2008, 14:21
Posty: 189
Skąd: Leeds/Gdynia
Auto: Type R EP3 04' 245KM

Postprzez TTter » 18 sie 2014, 16:50

Witam
Po bardzo długiej przerwie – ponad rok.....Mazda znów atakuje <rotfl>
Wczoraj zaliczyliśmy Trackday na X – lecie naszego Opolskiego forum samochodowego.....Impreza mega fajnie zorganizowana – dało się bezpiecznie wyszaleć i sprawdzić stan i ustawienia Mazd !!
Wystawiłem do boju swoje dwie z trzech BF Turbo

1 – to moje oczko w głowie, o które znów muszę zacząć dbać i szanować
Załączniki
10532929_673085792776857_4085845044147828694_n.jpg
Mycie – żeby wstyd nie było....
10494484_673085899443513_5690221461017500864_o.jpg
Wjazd na lotnisko
10454938_673086049443498_5113534084612741547_o.jpg
my Beauty and the Beast
10333455_673087206110049_4681923298552744163_o.jpg
Walka
10499601_673086462776790_5383275385579324648_o.jpg
Pogoń za Ali'ego Sunny SR20VE (190KM)– zaliczona powodzeniem
10507043_673086206110149_4029053971158155408_o.jpg
Walka cd....
10497495_673087026110067_1102348234959525642_o.jpg
Podglądamy konkurencję
IMG_0251.jpg
323 GTX vs Sunny SR20VE – 190KM
IMG_0211.jpg
Moje nowe felgi i oponki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 17:09
Posty: 118
Skąd: Opole
Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005

Postprzez DARO MAZDA 323 » 18 sie 2014, 21:51

Jak tam Madzia dała radę ? Mowad pisał że zrobił ponad 100 km po lotnisku.
Brakowało mojej 3 do kompletu ;) Madzia dziś straciła głowice i dobrał sie mechanik do pierscieni.
A jak u Ciebie zostalo trochę bieżnika na lotnisku ? :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez Cukierek » 18 sie 2014, 22:01

Pięknie!! Aż się łezka w oku kręci, ale dobrze że trafiła w dobre ręce które o nią dbają :)
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez TTter » 19 sie 2014, 10:42

A tak w ogóle z nowych parts'ów to wpadły

-Nowe R888
-Gwintowanie zawieszenie na BILSTEIN B12 – naprawdę świetny zawias – nic typu MS Schmelc czy TA Lego technik
– Digital Cluster ( zakupiony z pomarańczową Mazda 323 BF GT – która poszła na partsy )
– Nowe lampy pozycyjne z kierunkiem JDM/EDM.

Po Trackday'u wiem już że mogę śmiało gwinta skręcić na dół i będzie jeszcze bardzo dobrze..R888 trzymają świetnie ale też się świetnie zużywają :D

Podsumowanie – Mazda wraca do łask :D
Załączniki
10454937_762322390502348_8268777658948341623_o.jpg
10465466_762322160502371_7749737585485885742_o.jpg
10495703_706541212752335_3148693497722482790_o.jpg
10497221_762322610502326_2395794083893699925_o.jpg
10620910_674010316017738_1313037705_n.jpg
Coś ze środka – DIGITAL :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 17:09
Posty: 118
Skąd: Opole
Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 sie 2014, 21:48

A mialem byc na tej imprezie. Jak oglądam fotki to mnie szlag trafia. Pogoda super tor super ekipa zgrana i tanie smiganie. Madzia dzielnie dawala rade na zdjeciach widsc jak tyl mocno siada w zakrecie. Zdał by sie mocniejszy zawias . NIC nie obcieralo ? pzdr.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez piwo » 26 sie 2014, 06:01

kladzie sie masakrycznie. jakby stabow wogole nie miala albo amory totalnie padniete byly. ustaw na maks twardo bo wyklada sie jak jakis tapczan typu mercedes czy citroen. tyl zwlaszcza widac ma mega wychyl. albo tam gumy w stabach padly albo po prostu za miekkie amory czy sprezyny.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez TTter » 26 sie 2014, 06:23

Ale zawias to B12 i spręzyna H&R dość dobry zestaw. I wcale nie jest miękki.
Co do stabów to są na pewno – ale co do gum na nich trzeba by sprawdzić ich stan. Ale czy to mogło by mieć aż taki wpływ ?? Na pewno za wysoko stoi i trzeba skręcić tego GWINTA....ale to były pierwsze przymiarki i testy...W wolnym czasie skręcę przód z 4-5 cent i tył z 2-3 cent.
Poza tym tył się kładzie bo napęd jest jeśli dobrze pamiętam 63% na tył ?? To nie ma znaczenia ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2006, 17:09
Posty: 118
Skąd: Opole
Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005

Postprzez k1bic93 » 26 sie 2014, 09:27

u nas w BG GTX jest 57% na tył i 43% na przód
było by inaczej w BF'kach ?
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez piwo » 26 sie 2014, 10:22

ale ten b12 jest regulowany? jesli tak to skrec twardosc amorow jak nie regulowane to kupiles te b12 nowki czy uzywane? jak uzywane to wyslij do zerkopolu na utwardzenie i regeneracje.
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy