Mazda 323 BF B6T 1988r – GTX 4WD – 1.6 16V Turbo
Bratcukierka bladzisz panie bladzisz moze i 323 sa ladne ale dla mnie osobiscie mx3 tez jest cudnym autem poprostu bf to inna epoka , kurde sa gustai gusciki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Oczywiście, że MX-3 jest fajnym autkiem i też złego słowa nie powiem na ten model, ładnie wygląda i daje mnóstwo frajdy z jazdy... Dla Mnie dobre mazdy skończyły się na EC/BG/GE... miałem 323 F BA i mimo, że jeździło się ok, ładnie brzmiało na remusie i obniżone fajnie jeździło po zakrętach, ale nie wywoływało we Mnie emocji...
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Dostałem cynk że mnie tu obgadują. 
Co do mojej ex to wygląda na to, że nowy właściciel nic z tym autem nie zrobił od zakupu co mnie trochę smuci choćby dlatego że BF turbo to gatunek na wymarciu...
Blacha jest do odratowania jak najbardziej i nawet przez myśl mi by mi nie przeszła zmiana budy także ktoś Ci TTter lewe info sprzedał (nie mam żadnego interesu w sprzedaży tego auta jakby co także piszę szczerze).
Większym problemem może być pozyskanie pasującej zwrotnicy bo części do tych aut jest jak na lekarstwo a to musi być wersja z "dużymi"
tarczami 260mm i wygląda na to, że nowemu właścicielowi się to zadanie nie udało.
Generalnie auto dla kogoś ogarniętego lub z zaprzyjaźnionym warsztatem jeżeli ma być jeżdzone a nie stać latami w garażu.
A co do GTX'a którego dotyczy ten temat to TTter gratuluję właściwego podejścia, fajnie widzieć BF turbo w akcji, szczególnie jak jest jeszcze przy tym modyfikowane z głową.
Co do mojej ex to wygląda na to, że nowy właściciel nic z tym autem nie zrobił od zakupu co mnie trochę smuci choćby dlatego że BF turbo to gatunek na wymarciu...
TTter napisał(a):Co do Ex Adrianowej BFki to sytuacja wyglada tak że chciałem ją łyknąć do kompletu ale dowiedziałem się że jeśli chodzi o blachę to łatwiej i taniej będzie zmienić budę niż ratować obecną. Tak więc sporo, sporo pracy i czasu przed przyszłym nabywcą bo ja się na pewno poddaję.
Blacha jest do odratowania jak najbardziej i nawet przez myśl mi by mi nie przeszła zmiana budy także ktoś Ci TTter lewe info sprzedał (nie mam żadnego interesu w sprzedaży tego auta jakby co także piszę szczerze).
Większym problemem może być pozyskanie pasującej zwrotnicy bo części do tych aut jest jak na lekarstwo a to musi być wersja z "dużymi"

Generalnie auto dla kogoś ogarniętego lub z zaprzyjaźnionym warsztatem jeżeli ma być jeżdzone a nie stać latami w garażu.
A co do GTX'a którego dotyczy ten temat to TTter gratuluję właściwego podejścia, fajnie widzieć BF turbo w akcji, szczególnie jak jest jeszcze przy tym modyfikowane z głową.

- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Adriano takie info sprzedał mi obecny właściciel samochodu. Powiedział że jego blacharz stwierdził ze taniej będzie kupić nową budę i poprzekładać niż ratować tą. Nie wiem ile w tym prawdy ale szkoda jej tak czy inaczej. Gdyby blacha była do odratowania to niezły rodzynek by przetrwał a tak czuje ze za dużej przyszłości jej nie wróżę.......skoro obecny właściciel ma takie o niej zdanie.....Ale mówił że jest duzo szybsza niż GTFour jego brata 
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Haha, takiej odpowiedzi się nie spodziewałem! 
No w sumie pytanie czy auto od przejścia w ręce nowego właściciela stało pod dachem czy pod chmurą ale mimo wszystko uważam że czas/koszt wymiany budy ma się nijak do zrobienia blacharki – myślę że w 2 tysiącach z materiałami się można zmieścić żeby to dobrze zrobić tylko musiałby się znaleźć ktoś kto chciałby takie auto dłużej potrzymać bo wiadomo że w samochodzie do zabawy na pół roku nie opłaca się inwestować takich pieniędzy przy tej wartości auta.
Swoją drogą znalezienie idealnej budy w aucie z tego rocznika raczej graniczy z cudem więc też by taki dawca pewnie wizyty u blacharza wymagał.
Co do szybkości to to auto naprawdę zap...., realne 13.5s na 1/4, brakuje mi tego kopa w plecy na trójce przy 1.4 bara.
Te silniki mają potencjał do 250 KM w serii takze warto się trochę z nimi pobawić o ile napęd Ci TTter pozwala.
No w sumie pytanie czy auto od przejścia w ręce nowego właściciela stało pod dachem czy pod chmurą ale mimo wszystko uważam że czas/koszt wymiany budy ma się nijak do zrobienia blacharki – myślę że w 2 tysiącach z materiałami się można zmieścić żeby to dobrze zrobić tylko musiałby się znaleźć ktoś kto chciałby takie auto dłużej potrzymać bo wiadomo że w samochodzie do zabawy na pół roku nie opłaca się inwestować takich pieniędzy przy tej wartości auta.
Swoją drogą znalezienie idealnej budy w aucie z tego rocznika raczej graniczy z cudem więc też by taki dawca pewnie wizyty u blacharza wymagał.
Co do szybkości to to auto naprawdę zap...., realne 13.5s na 1/4, brakuje mi tego kopa w plecy na trójce przy 1.4 bara.

Te silniki mają potencjał do 250 KM w serii takze warto się trochę z nimi pobawić o ile napęd Ci TTter pozwala.
- Od: 13 gru 2008, 14:21
- Posty: 189
- Skąd: Leeds/Gdynia
- Auto: Type R EP3 04' 245KM
Witam
Po bardzo długiej przerwie – ponad rok.....Mazda znów atakuje
Wczoraj zaliczyliśmy Trackday na X – lecie naszego Opolskiego forum samochodowego.....Impreza mega fajnie zorganizowana – dało się bezpiecznie wyszaleć i sprawdzić stan i ustawienia Mazd
Wystawiłem do boju swoje dwie z trzech BF Turbo
1 – to moje oczko w głowie, o które znów muszę zacząć dbać i szanować
Po bardzo długiej przerwie – ponad rok.....Mazda znów atakuje
Wczoraj zaliczyliśmy Trackday na X – lecie naszego Opolskiego forum samochodowego.....Impreza mega fajnie zorganizowana – dało się bezpiecznie wyszaleć i sprawdzić stan i ustawienia Mazd

Wystawiłem do boju swoje dwie z trzech BF Turbo
1 – to moje oczko w głowie, o które znów muszę zacząć dbać i szanować
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
Jak tam Madzia dała radę ? Mowad pisał że zrobił ponad 100 km po lotnisku.
Brakowało mojej 3 do kompletu
Madzia dziś straciła głowice i dobrał sie mechanik do pierscieni.
A jak u Ciebie zostalo trochę bieżnika na lotnisku ?
Brakowało mojej 3 do kompletu
A jak u Ciebie zostalo trochę bieżnika na lotnisku ?
A tak w ogóle z nowych parts'ów to wpadły
-Nowe R888
-Gwintowanie zawieszenie na BILSTEIN B12 – naprawdę świetny zawias – nic typu MS Schmelc czy TA Lego technik
– Digital Cluster ( zakupiony z pomarańczową Mazda 323 BF GT – która poszła na partsy )
– Nowe lampy pozycyjne z kierunkiem JDM/EDM.
Po Trackday'u wiem już że mogę śmiało gwinta skręcić na dół i będzie jeszcze bardzo dobrze..R888 trzymają świetnie ale też się świetnie zużywają
Podsumowanie – Mazda wraca do łask
-Nowe R888
-Gwintowanie zawieszenie na BILSTEIN B12 – naprawdę świetny zawias – nic typu MS Schmelc czy TA Lego technik
– Digital Cluster ( zakupiony z pomarańczową Mazda 323 BF GT – która poszła na partsy )
– Nowe lampy pozycyjne z kierunkiem JDM/EDM.
Po Trackday'u wiem już że mogę śmiało gwinta skręcić na dół i będzie jeszcze bardzo dobrze..R888 trzymają świetnie ale też się świetnie zużywają
Podsumowanie – Mazda wraca do łask
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
A mialem byc na tej imprezie. Jak oglądam fotki to mnie szlag trafia. Pogoda super tor super ekipa zgrana i tanie smiganie. Madzia dzielnie dawala rade na zdjeciach widsc jak tyl mocno siada w zakrecie. Zdał by sie mocniejszy zawias . NIC nie obcieralo ? pzdr.
kladzie sie masakrycznie. jakby stabow wogole nie miala albo amory totalnie padniete byly. ustaw na maks twardo bo wyklada sie jak jakis tapczan typu mercedes czy citroen. tyl zwlaszcza widac ma mega wychyl. albo tam gumy w stabach padly albo po prostu za miekkie amory czy sprezyny.
Ale zawias to B12 i spręzyna H&R dość dobry zestaw. I wcale nie jest miękki.
Co do stabów to są na pewno – ale co do gum na nich trzeba by sprawdzić ich stan. Ale czy to mogło by mieć aż taki wpływ
Na pewno za wysoko stoi i trzeba skręcić tego GWINTA....ale to były pierwsze przymiarki i testy...W wolnym czasie skręcę przód z 4-5 cent i tył z 2-3 cent.
Poza tym tył się kładzie bo napęd jest jeśli dobrze pamiętam 63% na tył
To nie ma znaczenia 
Co do stabów to są na pewno – ale co do gum na nich trzeba by sprawdzić ich stan. Ale czy to mogło by mieć aż taki wpływ
Poza tym tył się kładzie bo napęd jest jeśli dobrze pamiętam 63% na tył
- Od: 9 mar 2006, 17:09
- Posty: 118
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 323 BF GTX 4WD 1988r,
Mazda 323 BF GT Turbo Sedan 1989,
Mazda 6 GY 2003r
Daihatsu YRV Gtti 2005
ale ten b12 jest regulowany? jesli tak to skrec twardosc amorow jak nie regulowane to kupiles te b12 nowki czy uzywane? jak uzywane to wyslij do zerkopolu na utwardzenie i regeneracje.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości