Mazda 323C BH Z5 '96r
Fajna sesyjka. Masz talenta. OOOOddawaj moje halogeny 
BTW odkopie sprawe podswietlenie zamka drzwi
Moja wg papierow jest z 1996, tez ma ten bajer. Uruchamia sie po zlapaniu za klamke wraz z podswietleniem stacyjki. Zeby wybadac sprawe wystarczy zdjac boczek odkleic folie i zerknac, czy przy zamku sa 2 kabelki prowadzace do zarowki.
BTW odkopie sprawe podswietlenie zamka drzwi
Moja wg papierow jest z 1996, tez ma ten bajer. Uruchamia sie po zlapaniu za klamke wraz z podswietleniem stacyjki. Zeby wybadac sprawe wystarczy zdjac boczek odkleic folie i zerknac, czy przy zamku sa 2 kabelki prowadzace do zarowki.
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
andrzej-w napisał(a):Fajna sesyjka. Masz talenta. OOOOddawaj moje halogeny
A dziękuję
andrzej-w napisał(a):Zeby wybadac sprawe wystarczy zdjac boczek odkleic folie i zerknac, czy przy zamku sa 2 kabelki prowadzace do zarowki.
Jak się trochę ociepli to zobaczę co jest grane w drzwiach
Mam zamiar też wygłuszyć drzwi, a w przyszłości może całe auto. Czy wygłuszenie powoduję, że muzyka jest mniej słyszalna na zewnątrz a bardziej w środku auta?
Mam jeszcze jedno pytanie. Mój mieszek zmiany biegów jest w opłakanym stanie, mianowicie nie trzyma się zaczepów i przy zmianie biegów dosłownie lata. Czy ewentualnie taki mieszek by podpasował i jakby to ewentualnie wyglądało? Proszę o opinię

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
Generalni z tym mieszkiem to nie powiem Ci na 100%. Ale zamawiałem kilka sztuk w skórach dla grupy łódzkiej i między 323C, 323F BA, 323 BG były różnice.
Między 323 BG a 323c oba fabryczne są gumowe i różniły się tylko kształtem ramki mocującej.
15 zł nie jakaś straszna kwota, możesz kupić i zdać relację
Powinno podejść, ewentualnie delikatnie podrzeźbisz i będzie ok. 
Między 323 BG a 323c oba fabryczne są gumowe i różniły się tylko kształtem ramki mocującej.
15 zł nie jakaś straszna kwota, możesz kupić i zdać relację

l3mur91 napisał(a):Generalni z tym mieszkiem to nie powiem Ci na 100%. Ale zamawiałem kilka sztuk w skórach dla grupy łódzkiej i między 323C, 323F BA, 323 BG były różnice.
Między 323 BG a 323c oba fabryczne są gumowe i różniły się tylko kształtem ramki mocującej.
15 zł nie jakaś straszna kwota, możesz kupić i zdać relacjęPowinno podejść, ewentualnie delikatnie podrzeźbisz i będzie ok.
W aukcji napisali tak:
"Po zakupie proszę napisać do jakiego modelu auta ma być produkt gdyż każdy jest inny."
Więc rzeźba raczej nie będzie potrzebna.
Chodziło mi bardziej, czy ktoś ma ewentualnie coś takiego i jak to wygląda
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
Przeglądając Allegro, trafiłem na takie oto sprężynki :
http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-mazda-323f-bj-98-2003-i1472289964.html
I teraz moje pytanie, czy technicznie jest to możliwe zamontować takie sprężynki do 323 BA ?

I teraz moje pytanie, czy technicznie jest to możliwe zamontować takie sprężynki do 323 BA ?
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
hmmm z tego co ja się orientuje ( a orientuje się nie wiele|) to 323c była produkowana do 98r
a sprężyny są do modeli po 98r więc nie podejdą te dwie po prawej są podobne do tych jamexów co mi dzisiaj przyszły ale te 2 po lewej na pewno nie podejdą

- Od: 5 gru 2010, 09:08
- Posty: 705
- Skąd: Pszczyna/Łąka
- Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+
Sama felga
, ale czerwona do koloru Twojej cetki ? Hmm... tak troszkę nie bardzo pasuje
Jak już chcesz malować felgę to pokombinuj z innymi kolorami trochę 

Ja mam takie BBS czarne. Mi tam się podobają no ale może nie czerwone 
- Od: 26 cze 2010, 23:06
- Posty: 132
- Skąd: Leżajsk
- Auto: emiks 3 :P
Bartg napisał(a):Takie małe ?Imho średnio pasują, do cetek fajnie pasuje coś z lekkim rantem.
Na większe nie ma kaski...
Te właśnie są z rantem polerowanym
A do mnie jakoś ta czerwień przemawia
Małe VT:

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
tez jestem na nie, jesli bylby srodki czarne + rozmiar min 15" to jeszcze yakotako.yp
albo inaczej: idz na calosc i trzasnij glebe + taka felge –> youtube.com/watch?v=a4EFVdCtL3Y

Sam zastanawiam sie nad takim zestawem, tylko dystans nie 40 a 10mm(chyba wystarczy)

albo inaczej: idz na calosc i trzasnij glebe + taka felge –> youtube.com/watch?v=a4EFVdCtL3Y

Sam zastanawiam sie nad takim zestawem, tylko dystans nie 40 a 10mm(chyba wystarczy)

Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Co do felg to kupiłem od kolegi Lucasskywalkera z forum. OZ 15 cali do małej renowacji, już dzisiaj się za to zabrałem.
Na weekend z nudów postanowiłem wyczyścić pokrywę zaworów. Lekkie podszlifowanie i od razu ładniej wygląda(na żywo jest lepszy efekt)
Oczywiście to jeszcze nie jest skończone. Jak będzie cieplej zabiorę się za to do końca.

Przy okazji zauważyłem, że rura od dolotu jest pęknięta w paru miejscach. Po zdjęciu okazało się, że pęknięta w paru miejscach jest. Od razu skleiłem taśmą izolacyjną(chyba dobrze?) i silnik już nie faluje na wolnych obrotach i nie ma "zamulenia" podczas szybszego przyśpieszania, co miało miejsce przed tym zabiegiem.
Na weekend z nudów postanowiłem wyczyścić pokrywę zaworów. Lekkie podszlifowanie i od razu ładniej wygląda(na żywo jest lepszy efekt)

Przy okazji zauważyłem, że rura od dolotu jest pęknięta w paru miejscach. Po zdjęciu okazało się, że pęknięta w paru miejscach jest. Od razu skleiłem taśmą izolacyjną(chyba dobrze?) i silnik już nie faluje na wolnych obrotach i nie ma "zamulenia" podczas szybszego przyśpieszania, co miało miejsce przed tym zabiegiem.
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość