Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Piwo a róznica w cenie ?
Jutro wrzuce filmidła z 1/4
Jutro wrzuce filmidła z 1/4
Ostatnio edytowano 30 maja 2016, 13:24 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 1 raz
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
no roznica w cenie jest ogromna ale licza sie wyniki. nic tak nie polepsza wynikow czy na cwiare czy oesie jak opony. dobre opony czynia wiecej niz dodatkowe 50KM czy mniej niz 100kg wiec sa warte kazdych pieniedzy.
czekamy na wyniki
czekamy na wyniki
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
DARO MAZDA 323 napisał(a):Kakolewo i slynny Jelonek -zlot ogólnopolski nissana.
100 NX mój faworyt zlotu pokazuje że można zrobić wszystko tylko trzeba chcieć . Do budy 100 NX wstawiona podłoga dyfer wał i silnik z japońskiego Sunny GTiR. 4 x 4 I ponad 200 km w serii. Można można. ......
Akurat wielka sztuka to nie jest i opanowana na świecie, podłoga Sunny N14 i 100NX jest identyczna
Bartg napisał(a):DARO MAZDA 323 napisał(a):Kakolewo i slynny Jelonek -zlot ogólnopolski nissana.
100 NX mój faworyt zlotu pokazuje że można zrobić wszystko tylko trzeba chcieć . Do budy 100 NX wstawiona podłoga dyfer wał i silnik z japońskiego Sunny GTiR. 4 x 4 I ponad 200 km w serii. Można można. ......
Akurat wielka sztuka to nie jest i opanowana na świecie, podłoga Sunny N14 i 100NX jest identyczna
gdzieś Ci dzwoni ale to nie ten kościół
Buda ośki i 4x4 jest inna – nadwoziowo tą sa 2 całkiem inne samochody.
Tak jak mazda 323 GT i Mazda 323 GTX lub GTR to całkiem inna płyta podłogowa.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
weede napisał(a):mx-3lover napisał(a):Dobra, a jak tam czasy? Niska 14? Dasz radę EC ZE na prostej? O zakręty nawet nie pytam
od kiedy EC ZE robią niskie 14tki na prostej?
Dla mnie 14,3 Radka i 14,4 Rafała to niska 14.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Pyton napisał(a):na fejsie jest podany czas 14, 91 czy cos takiego
i to jest realny czas na porządnym sprzęcie pomiarowym. Podobnie jak EC KL-ZE. Nie mówie o wydumkach wybebeszonych ze slikiem na pompowanym na 1,5 bara
Adrenaline Addiction.
Idę po wydruki do auta i zaraz wkleję
wyniki .
Mazda 1100 Kg moc 192 Km Opona przód Federal .
Pierwsze 3 przejazdy " niskie 15" ale nie mogłem zejść poniżej 15 sekund.
Dopiero w południe po 13 tej jak zrobio sie ciepło udało się zejśc lekko poniżej 15 sekund.
Podsumowanie :
Auta turbo ośki robły tz niskie 14 tki ale to moce 250 – 290 KM .
Aby u mnie dojsc do takiej mocy trzeba zaiwestowac koło 5000 zł aby uszczknąć pół sekundy – bez sensu.
To nie auto na 1/4 mili jak Honda która robiła niskie 13 tki na zlocie.
Nie mam wszystkich karteczek lada dzień na forum NZ bedą oficjalne wyniki to wkleję
pzdr
Mazda 1100 Kg moc 192 Km Opona przód Federal .
Pierwsze 3 przejazdy " niskie 15" ale nie mogłem zejść poniżej 15 sekund.
Dopiero w południe po 13 tej jak zrobio sie ciepło udało się zejśc lekko poniżej 15 sekund.
Podsumowanie :
Auta turbo ośki robły tz niskie 14 tki ale to moce 250 – 290 KM .
Aby u mnie dojsc do takiej mocy trzeba zaiwestowac koło 5000 zł aby uszczknąć pół sekundy – bez sensu.
To nie auto na 1/4 mili jak Honda która robiła niskie 13 tki na zlocie.
Nie mam wszystkich karteczek lada dzień na forum NZ bedą oficjalne wyniki to wkleję
pzdr
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Jak ci ludzie czytają ? Przecież dopiero napisał, 192KM
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Mazda 1100 Kg moc 192 Km Opona przód Federal .
Pierwsze 3 przejazdy " niskie 15" ale nie mogłem zejść poniżej 15 sekund.
Dopiero w południe po 13 tej jak zrobio sie ciepło udało się zejśc lekko poniżej 15 sekund.
2 posty wyżej
Skrzynia seria od 323 GT , moc 192 KM , waga auta pełna seria 1100 kg ,
Pierwsze 3 przejazdy " niskie 15" ale nie mogłem zejść poniżej 15 sekund.
Dopiero w południe po 13 tej jak zrobio sie ciepło udało się zejśc lekko poniżej 15 sekund.
2 posty wyżej
Skrzynia seria od 323 GT , moc 192 KM , waga auta pełna seria 1100 kg ,
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Moim zdaniem jak na moc, wagę i Federala czasy masakra.
14,8 to robiłem Fiatem Grande Punto Sport 1.9 Diesel zrobionym na 176km.. nie dość, że diesel to "trochę cięższe i na jakiejś najzwyklejszej oponie..
Kilka razy w tym temacie pojawiły się posty, że jedzie co najmniej jak szatan a tu 15..
14,8 to robiłem Fiatem Grande Punto Sport 1.9 Diesel zrobionym na 176km.. nie dość, że diesel to "trochę cięższe i na jakiejś najzwyklejszej oponie..
Kilka razy w tym temacie pojawiły się posty, że jedzie co najmniej jak szatan a tu 15..

Piotr_ napisał(a):Nie wiem... te Mazdy coś jechać nie chcą
To nie wina Mazd, tylko tjuningów. Za ciężkie felgi, opony, które też bywają za szerokie. Źle dobrane ciśnienie. Za duże i sporo cięższe tarcze (gdyby występowały klocki Carbone Lorraine do MX-3 nigdy w życiu nie założyłbym zamulających hamulców z M6). O samej wadze Hond i Mazd chyba nie muszę wspominać.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Nie no proszę cię, EC z ZE waży prawie tyle samo co Civic coupe moc podobna jak nie ta sama.
Porównuje tu dwa auta na tym samym zlocie, Rafał miał 14,4... a Krzysiek w Coupe 14.0...
Porównuje tu dwa auta na tym samym zlocie, Rafał miał 14,4... a Krzysiek w Coupe 14.0...
Nie znam się na 1/4 mili i specyfikacji ale ten Civic to nie auto to Monster.
Waga coś koło 820 kg moc około 250 KM.
Waga , masa i opona auto zbudowane pod 1/4 mili wiec co sie dziwić że robiło 13,4 na 1/4 mili a potencjał jest na 12.9 ( cytat właściciela auta) ?
Waga coś koło 820 kg moc około 250 KM.
Waga , masa i opona auto zbudowane pod 1/4 mili wiec co sie dziwić że robiło 13,4 na 1/4 mili a potencjał jest na 12.9 ( cytat właściciela auta) ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości