Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Felga po całym dniu hamowania
I spotkanie garażowe ze starszą siostrą.
I spotkanie garażowe ze starszą siostrą.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mocowanie AKU
Potrzeba chwili, matką wynalazku
U mnie też zdało egzamin.
Dzięki za przejażdżkę i trawnik na mokrym torze
Szkoda, że się nie nagrało 


Dzięki za przejażdżkę i trawnik na mokrym torze
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
kolejne foty z Poznania
dla tych co mają FB cała relacja
https://www.facebook.com/ckjMotoFoto/ph ... =3&theater
Przed Poznaniem wymieniłem jeszcze czujnik temperatury cieczy chłodzacej który załącza wiatrak stary był już reanimowany i nie zawsze działał jak trzeba .
dla tych co mają FB cała relacja
https://www.facebook.com/ckjMotoFoto/ph ... =3&theater
Przed Poznaniem wymieniłem jeszcze czujnik temperatury cieczy chłodzacej który załącza wiatrak stary był już reanimowany i nie zawsze działał jak trzeba .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Ogolnie pomimo, ze moj zamysl na youngtimery jest inny (za duza felga, zderzak GTR ktory imo tylko w prawdziwym GTR ma prawo jezdzic), to ta pierwsza fotka jest genialna i widzialbym ja w jakims kalendarzu co najmniej. No i czas z toru zacny. Szkoda ze nie dalem rady wpasc i zobaczyc na zywo...
- Od: 13 maja 2011, 15:57
- Posty: 146
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00
Coś się czai za rogiem
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
dziś montaż zegarów z GTX do GT. Pytanie po co ?
A po to aby śiwciła sie pewna zielona kontrolka
Podziękowania dla Janusza z NZ – sam bym nie dał rady z elektroniką .
puenta – można – da się
A po to aby śiwciła sie pewna zielona kontrolka
Podziękowania dla Janusza z NZ – sam bym nie dał rady z elektroniką .
puenta – można – da się
- Załączniki
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Teraz uchylę trochę rabka tajemnicy . Trzeba mieć zegary z GTX lub GTR . Od komputera głownego ( tego pod nogami ) trzeba pociągnąć 1 kabelek do zegarów aby był impuls ( sterowanie ) do zegarów . Kontrolka zapala sie jak turbo zaczyna pompować czyli już od 3000 obr / min
Można śmiało powiedzieć , że to taka kontrolka od ekonomicznej jazdy wel ekonomizer
A tu wczorajsze spotkanie . Jak ich człowiek szuka to nie znajduje a jak jedzie na gyrosa to zawsze sie napatoszy jakiś Potwór
Można śmiało powiedzieć , że to taka kontrolka od ekonomicznej jazdy wel ekonomizer
A tu wczorajsze spotkanie . Jak ich człowiek szuka to nie znajduje a jak jedzie na gyrosa to zawsze sie napatoszy jakiś Potwór
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Gdzie blachy zgubiłeś?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Ravo
za spostrzegawczosć Ty wiesz o co kaman
Blacha znaczy rejstracja od Poznania w bagażniku . Wczoraj lataliśmy z RZ po miescie i stwierdizłem że musi być mega opona na przód bo do 3 biegu brak trakcji . Zmiany już po weekendzie majowym na nowe laczki i nie tylko
.

Blacha znaczy rejstracja od Poznania w bagażniku . Wczoraj lataliśmy z RZ po miescie i stwierdizłem że musi być mega opona na przód bo do 3 biegu brak trakcji . Zmiany już po weekendzie majowym na nowe laczki i nie tylko
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Coś musiała przeskrobać .... 
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Ponad prawem
Co to się stało?
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Izba wytrzeźwień

Za dużo pije

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)



Za dużo pije
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Taki mały mod
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Dość kontrowersyjny 

w końcu znalałzem chwile czasu i przymiarka 215 /45/17 było ( 205 /40/17 )
jest wyższa i szersza co ma za zadanie poprawić trakcję i to juz chyna największy rozmiar jaki wejdzie na seryjny zawias i amorek. Odległość opony z tyłu od amortyzatora 3-4 mm ( na grubość 5 złotwki ) .
jest wyższa i szersza co ma za zadanie poprawić trakcję i to juz chyna największy rozmiar jaki wejdzie na seryjny zawias i amorek. Odległość opony z tyłu od amortyzatora 3-4 mm ( na grubość 5 złotwki ) .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Czyścimy polerujemy głaszczemy
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości