Mazda 323F BA KL-DE 94'
no to musiało się nieźle dymić moje były porządnie wysuszone dzień lub dwa wcześniej były jeszcze pomalowane emalią wysokotemp pryśnięte
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Byś się pochwalił, że znowu grzebałeś przy elektryce 
- Od: 11 sie 2009, 00:46
- Posty: 240 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: MX-3 B6-DE
udało sie jakiś czas temu złapać takie cyferki

udało się również poprawić problem z długim kręceniem przy odpalaniu
dzięki za pomysł Gobass
po za tym cały czas autko spisuje się bezawaryjnie w wakacje zrobiło trasę Łodź – Wawa – Ryn i spowrotem bez zająknięcia
tak przy okazji wymiany linki ręcznego takie pierdu pierdu bez końcowego tłumika nagrywane pustakiem
ostatnio udało się uruchomić klimatyzację na gratach z Z5 wystarczyło tylko założyć łapę z V6 reszta pasuje jak ulał
niestety jest problem ze szczelnością bo po tyg lub 2 widać że na wejściu i wyjściu skraplacza złącza się pocą i jest wyciek oleju więc trzeba będzie odessać i inne o-ringi dać lub złącza wyczyścić dokładniej
stary osuszacz zapewne ori





udało się również poprawić problem z długim kręceniem przy odpalaniu
po za tym cały czas autko spisuje się bezawaryjnie w wakacje zrobiło trasę Łodź – Wawa – Ryn i spowrotem bez zająknięcia
tak przy okazji wymiany linki ręcznego takie pierdu pierdu bez końcowego tłumika nagrywane pustakiem
ostatnio udało się uruchomić klimatyzację na gratach z Z5 wystarczyło tylko założyć łapę z V6 reszta pasuje jak ulał
niestety jest problem ze szczelnością bo po tyg lub 2 widać że na wejściu i wyjściu skraplacza złącza się pocą i jest wyciek oleju więc trzeba będzie odessać i inne o-ringi dać lub złącza wyczyścić dokładniej
stary osuszacz zapewne ori





Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
W jaki sposób usunąłeś ten problem z długim kręceniem przy odpalaniu?
- Od: 1 sie 2013, 16:27
- Posty: 28
- Skąd: Sieniawa
- Auto: Mazda 323 F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869
zielone chyba z HNBR
a za sprawdzenie szczelności azotem nabicie i odgrzybienie stówkę dałem
a za sprawdzenie szczelności azotem nabicie i odgrzybienie stówkę dałem
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
no chyba udało się zadowalający efekt uzyskać wrzuciłem 1.31
na ciepłym pali od strzała
a na zimnym kręci, ale to muszę sprawdzić czy nie spada ciśnienie paliwa i dostroić prime pulse na zimny i cranking
zmieniłem w ustawieniach zapłonu na opóźnij/przyspiesz sygnał wieloząbkowy i zniknął problem z obrotami a miałem opóźnij sygnał pojedyńczy wcześniej ustawiony
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):no chyba udało się zadowalający efekt uzyskać wrzuciłem 1.31
na ciepłym pali od strzała
a na zimnym kręci, ale to muszę sprawdzić czy nie spada ciśnienie paliwa i dostroić prime pulse na zimny i cranking
zmieniłem w ustawieniach zapłonu na opóźnij/przyspiesz sygnał wieloząbkowy i zniknął problem z obrotami a miałem opóźnij sygnał pojedyńczy wcześniej ustawiony
Ty masz triggera?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
nie ale widocznie komp KF wspiera się sygnałem z czujnika na wale i nie ma problemów z opóźnieniem sygnału obrotów na logu
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Trza by odgrzać ten kotlet, bo Majki zaniedbał temat, auto jeździ, a nawer zap****la
Ale Majki nie ma czasu przy nim dłubnąć bo dłubie przy innych autach

Ostatnio edytowano 28 lut 2016, 23:51 przez Eklerek323f, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Heh, zmiażdżenie nóg na niewiele się zda, bo zawsze tym partaczom ręce zostają 

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
fajne spotkanko
a co ma Majki za wlepke? nie pamietam jej z Sulejowa 


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
już niektórzy chwalą się wynikami po zlocie to i ja coś skrobnę
wynik hamowni mnie lekko zaskoczył bo wyszło 174 KM i 200Nm
co przekładało się na czasy na ćwiartkę w okolicach 15.95 i 16.062 takie najlepsze jak gadula wrzuci plik z czasami możliwe że jeszcze się coś udało szybciej bryknąć
udało się przed zlotem pomalować felgi i zamontować oraz dołożyłem środkowy tłumik który zlikwidował metaliczne brzęcznie wydechu spowodowane brakiem kata
z reszty rzeczy exploatacyjnych wymieniłem tylko łożyska po lewej stronie przód i tył bo po 230 tyś ori się już poddały
oraz zająłem 3cie miejsce w konkursie CarAudio
kilka zdjęć wrzucę jutro
wynik hamowni mnie lekko zaskoczył bo wyszło 174 KM i 200Nm
co przekładało się na czasy na ćwiartkę w okolicach 15.95 i 16.062 takie najlepsze jak gadula wrzuci plik z czasami możliwe że jeszcze się coś udało szybciej bryknąć
udało się przed zlotem pomalować felgi i zamontować oraz dołożyłem środkowy tłumik który zlikwidował metaliczne brzęcznie wydechu spowodowane brakiem kata
z reszty rzeczy exploatacyjnych wymieniłem tylko łożyska po lewej stronie przód i tył bo po 230 tyś ori się już poddały
oraz zająłem 3cie miejsce w konkursie CarAudio
kilka zdjęć wrzucę jutro
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Fajny wynik, wystroiles kompa?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości