Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
Dla mnie pompowanie azotem to bzdura na wyciągniecię kasy od klientów
Tak wiem fizyka itd, ale w realu sens takiego rozwiązania żaden, chyba że komuś ciąży ~20zł.
Tak sobie myślę może bym zasadził koło 60-2 z saaba żeby mieć pełną kontrolę nad zapłonem i ustawić smt6 żeby działał na mapie rpm x map(jako deflection) a korekcje dać po temperaturze w dolocie, czyli taki speed density bez tpsa. Ciekawe jakby to chodziło. Jeszcze cold start z jakiegoś wtryskiwacza rozruchowego np z audii + termik czy coś żeby to załączało bez zawracania gitary smt choć te ma takie setpoint output z wejśc rmp, temp, map które można wykorzystać do załączenia wtrysku na zimno. Zawsze jest też drugi zestaw mapek który można wystroić na zimno. Szkoda że już nie mam gdzie dłubać...
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Dobra nic już nie będę kombinowac z tym. Wspawałem sobie dziś wydeszek, nawet pasuje i nie ma już tego rezonansu a wybebeszonej puchy.
Ale mam kilka problemów, po pierwsze silnik się grzeje! Temp powinna być ciut powyżej połowy a powoli wzrasta. Płyn jest, wiatrak chodzi nonstop. Tylko dziś się to zdarzyło bo w sumie straszny upał. A jak maskę podnoszę to nie mogę patyka-podpórki utrzymać w ręku, taki gorący. Nie stygł nawet jadąc 100km/h na piątce delikatnie ani stojąc w korku, dopiero w parkingu podziemnym gdzie był chłodek, uspokoiło się. Nie wiem czy drugi wiatrak by pomógł bo przecież podczas jazdy pęd powietrza jest spory?
Druga sprawa to hamowanie na tych oponach, dziś mało się nie zabiłem. Czy to możliwe że abs wariuje jeśli inny obwód koła? Ze 140km/h hamowałem chyba 100m a rzucało autem ze mało mnie bokiem nie postawiło. Wcześniej hamowała [tiiit].
Jeszcze mam problem mega kopcenia, szczególnie po odpaleniu. Podejrzewam że tak ją zalewa bo aż ciężko się jedzie na pół gazie. Oleju nic nie ubywa co dziwne bardzo. No nic, trzeba by to porządnie wystroić ale to już będzie problem przyszłego właściciela
Ale mam kilka problemów, po pierwsze silnik się grzeje! Temp powinna być ciut powyżej połowy a powoli wzrasta. Płyn jest, wiatrak chodzi nonstop. Tylko dziś się to zdarzyło bo w sumie straszny upał. A jak maskę podnoszę to nie mogę patyka-podpórki utrzymać w ręku, taki gorący. Nie stygł nawet jadąc 100km/h na piątce delikatnie ani stojąc w korku, dopiero w parkingu podziemnym gdzie był chłodek, uspokoiło się. Nie wiem czy drugi wiatrak by pomógł bo przecież podczas jazdy pęd powietrza jest spory?
Druga sprawa to hamowanie na tych oponach, dziś mało się nie zabiłem. Czy to możliwe że abs wariuje jeśli inny obwód koła? Ze 140km/h hamowałem chyba 100m a rzucało autem ze mało mnie bokiem nie postawiło. Wcześniej hamowała [tiiit].
Jeszcze mam problem mega kopcenia, szczególnie po odpaleniu. Podejrzewam że tak ją zalewa bo aż ciężko się jedzie na pół gazie. Oleju nic nie ubywa co dziwne bardzo. No nic, trzeba by to porządnie wystroić ale to już będzie problem przyszłego właściciela
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
U Ciebie na pewno drugi wentylator by się przydał lub podniesienie maski na zawiasach. W moim mxie przy takich upałach też się często wentyl załącza ale temp nie wzrasta. Jakby co tą włączaj ogrzewanie przy katowaniu 
Raczej te nowe opony nie mają nic wspólnego z absem. Może masz zbyt niskie lub za wysokie ciśnienie, albo asfalt (smoła) była mocno rozgrzana i się ślizgał po prostu?
Ile będziesz chciał za ten sprzęt? +/–
Raczej te nowe opony nie mają nic wspólnego z absem. Może masz zbyt niskie lub za wysokie ciśnienie, albo asfalt (smoła) była mocno rozgrzana i się ślizgał po prostu?
Ile będziesz chciał za ten sprzęt? +/–
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Dałem 2bar i raczej trzyma. No dziś asfalt był mega rozgrzany hmm może rzeczywiscie to opony. Mieliśmy takiego saaba w warsztacie niedawno co na michelinach w miare świeżych piszczał przy byle skręcie a na rondach szaleliśmy jak tylnonapędowcem. Kurcze może zamówie jakieś inne opony a te pchne
Wystawie za 7tyś i co miesiąc będe schodził 500zł aż pewnie sprzedam za 4
Wystawie za 7tyś i co miesiąc będe schodził 500zł aż pewnie sprzedam za 4
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
A ileż masz teraz kucy i nutsów? 
Jakbyś sprzedawał to w tym setupie co teraz czy byś coś wyjął?
Blachy ok?
Jakbyś sprzedawał to w tym setupie co teraz czy byś coś wyjął?
Blachy ok?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Nic nie wyjmuje, dorzucam starego laptopa z programem do strojenia i dwie fuldy co zdjąłem z przodu, turbinę którą chciałem założyć, stare wtryski z listwami(coby można było nissanowskie porzeźbić) i wszystko co znajdę do tego . Co do blachy to poczytaj wątek od początku
Generalnie na aucie nie widać nic rdzy i błyszczy się jak psu...
Nie wiem ile to ma koni.
Nie wiem ile to ma koni.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kurcze odwołali 8lipca zawody więc może dostane wolną sobotę i wpadne 14 na zlot 
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Kurcze odwołali 8lipca zawody więc może dostane wolną sobotę i wpadne 14 na zlot
No to piknie panocku:D wpadaj zobaczymy czy sie swieci jak psu .....

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Elegancki projekt:)
Oj, będzie ciekawie 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Już pewne, będę na rykach na 100% Trochę ciężko mi się będzie jechało bo mi strasznie się autko grzeje, w stylu 15-20km powolnej jazdy i trzeba się zatrzymać
Ale to szczegół, wezme ze sobą kilka baniaków 5l wody, dopcham ją na lotnisko i niech się dzieje co chce 
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Już pewne, będę na rykach na 100% Trochę ciężko mi się będzie jechało bo mi strasznie się autko grzeje, w stylu 15-20km powolnej jazdy i trzeba się zatrzymaćAle to szczegół, wezme ze sobą kilka baniaków 5l wody, dopcham ją na lotnisko i niech się dzieje co chce
Dlaczego tak sie dzieje? Wywal termostat cos pomoze a na cwiare wymontuj maske. Pompa woday czasem sie nie zatarla? Wentylator sie wlacza?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Takie małe bąbelki lecą do zbiorniczka 
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Takie małe bąbelki lecą do zbiorniczka
Bable mocy:D:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jak jadę powoli, na podciśnieniu to jeszcze jako tako ale jak wchodzę na doładowanie to połowa tego powietrza dmucha w zbiornik. Nie przeszkodziło mi to w ponownym zdięciu wężyka z wg
Może nawet po zlocie na spokojnie zwale czapki i zainwestuje te 250zł w naprawę.
Węże twarde, temperatura taka że patyka od podpierania maski nie da się utrzymać
Węże twarde, temperatura taka że patyka od podpierania maski nie da się utrzymać
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości