Obiecywane info odnośnie nowego wydechu zatem w końcu pospawane oraz zamontowane

Jestem nad wyraz zadowolony z dźwięku jest w końcu cicho, a zarazem przelotowo

Co do mocy niewiele więcej przybyło aczkolwiek patrząc na to ,że wcześniej też był przelot to wzrost mocy głównie zawdzięczamy kolektorowi.
Dla przypomnienia wpadł:
Kolektor 4-1 Pacesetter z Forda Escorta GT, katalizator sportowy AWG, tłumik środkowy przelotowy RM MOTORS, tłumik końcowy przelotowy RM MOTORS Twin Loop. Na rurach, od kolektora 2,25' do 2' na końcowym.
Fotki kolektora zaraz po wymianie oraz krótki filmik ukazujący "walory" dźwięku przy 2 tyś, 4tyś i 6tyś rpm.



Trochę dymi w końcu zimno i świeży wydech aczkolwiek to nie zmienia faktu , że łyka trochę oleju
http://youtu.be/XiMcpcvJmX4oraz wyrocznia w postaci wykresu z hamowni przed i po wymianie


Do ogarnięcia w dalszym ciągu CAI i koniecznie zapłon oraz spadki napięcia na pompie do tego jeszcze dojdzie ECU Master Det III i na lato będzie powyżej 130KM

a docelowo za rok 150KM
