Nie chce ktoś się dołączyć do zamówienia, razem wyjdzie taniej. Jeszcze zastanawiam się nad stopniem sprężania, lecz myślę że w porównaniu do 8.2:1 które było nominalne w GTX, Wiseco 8.4:1 będzie dobrym wyborem. Przy doborze turbosprężarki celuję w GT28 lub GT30.
Mazda MX-3 1.8 BP-Turbo 1991
Teraz tylko kwestia tłoków i dół będzie gotowy
Nie chce ktoś się dołączyć do zamówienia, razem wyjdzie taniej. Jeszcze zastanawiam się nad stopniem sprężania, lecz myślę że w porównaniu do 8.2:1 które było nominalne w GTX, Wiseco 8.4:1 będzie dobrym wyborem. Przy doborze turbosprężarki celuję w GT28 lub GT30.
Nie chce ktoś się dołączyć do zamówienia, razem wyjdzie taniej. Jeszcze zastanawiam się nad stopniem sprężania, lecz myślę że w porównaniu do 8.2:1 które było nominalne w GTX, Wiseco 8.4:1 będzie dobrym wyborem. Przy doborze turbosprężarki celuję w GT28 lub GT30.
to ja myślałem że to juz w aucie i się stroi ;(
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Ja Ci mocno kibicuję i 3 mam kciuki aby w przyszłym roku mocna ośką klapała tyłki innym .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG


Forumowicze, potrzebna sprawna głowica BP4W non-vvt. Mogę kupić lub wymienić się gratami z 323 GTX jak ktoś takowych potrzebuje 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości